Medellin 2017.02.28. 11:31

Kis vírus

Hi!

Csak egy gyors bejegyzés, mert éppen ráérek.

Szombaton elmentünk Siófokra a Galerius fürdőbe, mert úgy gondoltam, hogy egyszer mi is elmehetünk egy ilyen jó programra télen, hiszen az egész évben nyitva van. (És FB-on szoktam látni, hogy mások is mennek, és megtetszett az ötlet.) Úgyhogy reggeli után indultunk, este 8-ra értünk haza, és egész nap pancsoltak, vízicsúszdáztak a gyerekek fáradhatatlanul. Nem írok most külön a helyről, nem először voltunk itt, régebben biztos beszámoltam részletesen, pl itt. :) Este persze senkit nem kellett altatni, már a kocsiban bealudtak igazából. :) (Kivéve Bence, mert ő ugyanolyan éjjeli bagoly már most, mint én.) Egy "kisebb" baleset történt csak, amikor Levit fejen rúgta egy kislány az egyik csúszdáról leérkezve, de azt a sokkot a gyerek fél óra alatt kipihente, és ez már a nap végefelé volt. Ezt leszámítva remekül érezték magukat. Még tervben volt, hogy hazafelé beugrunk a Velencei karneválra (Velencére, a Korzóra), de mivel így is este 8-ra értünk haza, így ez a progi kimaradt. Talán jövőre...

Vasárnap Líviáéknál voltak a gyermekek, mert Levike pont ma 7 éves, és már vasárnap felköszöntötték. Kapott mindent, amire vágyott, tortája is volt (ma reggel ette meg az utolsó falatokat belőle), úgyhogy szerintem remekül telt a hétvégéjük. :)

Múlt héten volt egy kis lebetegedés, de csak minimális. Vagyis azt már írtam korábban, hogy Bence hányt, meg Levi is hasmenéssel indította a napot szerdán, és az egyik ment suliba, a másik nem. Nos, Bencének kutya baja nem volt délutánra, már edzésre is jött, és azóta is jól van. Ahogy Levi is. Csütörtök estétől péntek reggelig pedig megint hasonló programom volt, mint Bencénél, csak kicsit több. Kincső látott neki hányni, de ő este 7-től. Hogy ne unatkozzak később sem, szerencsére ő is telehányta az ágyát (plusz azt a sok vackot, amit az ágyában tárol), de legalább nem erre kellett kelnem éjfélkor, hanem este 10-és 11 között mindent elintézhettem. Aznap éjszaka is ment a mosás folyamatosan, és óránként keltem fel Kincsőhöz. Ő a kanapén aludt, mert az ágyamban Bence volt már (3 napba telt, mire kiszáradt az ágymatraca), aztán pár napig Kincső aludt a leendő saját szobájában, és ágyában, míg az ő ágya is elkészült használatra. Amúgy Kincsővel otthon is maradtam pénteken, mert ő nem lett jobban. Bence egyszer hányt, Kincső egész éjszaka. Bence fél nap alatt megjavult, Kincső csak másnapra (másnap mentünk a fürdőbe, és addigra kutya baja se volt). Szóval, plüssállatoktól a díszpárnákig minden száradt a lakásban, én meg csomó dolgot nem tudtam elintézni pénteken, dehát, ilyen előfordul. Azért nem volt egy nagy vírus, hogy 1-1 napot hiányoztak a gyerekek.

Ma megint szülinapra esik a Legoépítés (november végén Kincső szülinapján mentünk), úgyhogy majd megint kapnak a gyerekek 1-1 szülinapi fagyit, vagy valami finomságot. Egy kis extrát. :)

Holnap Kincső ünneplőben és furulyával megy suliba, mert reggel 8-kor előadásuk van a leendő elsősöknek, és szüleiknek. Bencével meg egy hete a matekdogára készülünk, mert pont aznap írták, amikor beteg volt, és azóta sem íratták meg vele (holnap fogják írni). Közben meg kiosztottuk a meghívókat Levi szülinapjára, és már 4-en jeleztek vissza a 8-ból. 1 nem tud jönni, 3 igen. Mondjuk 6 meghívott bőven elég, de mindig engedek még 1-2 gyereket meghívni, mert úgysem tud eljönni az összes. :) Ezt is kitapasztaltam már, hogy hányat kell meghívni, hogy ideális legyen a létszám. :)

Úgyhogy a következő témakör majd a szülinap lesz, mert más terv nincs a hétvégére ezen kívül.

Ja, és már megvan az idei farsang DVD-n. Én sem néztem még meg, de aki látni szeretné, szóljon! :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr1212300545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása