Medellin 2015.02.11. 10:33

Ovis farsang

Hi!

Hétvégén voltunk cicakiállításon, de ezt még mindig nem tudom sikersztoriként elkönyvelni. Három gyerekkel lehetetlen küldetés. De, ha az egyiket nem vinném, akkor persze odáig lenne, hogy ő is akar menni. Így meg egy óra is bőven elég volt (bár szerintem többet voltunk ott), és Leventét nagyrészt cipelni kellett, holott már nem könnyű. Persze nem mindig cipeltem. Amikor nem, akkor a lábfejemen ült, ölelte a lábszáramat, és béklyóként funkcionált. Én meg vonszoltam magam (őt), mint egy törött lábú zombi. (Levi szerintem nem bírja a tömeget, mert amúgy nem szokott a nyakamban lógni már.) A görényeket, tengerimalacokat hosszasan csodáltuk a program elején, a macskák tizedét sem néztük meg, mielőtt elmenekültem a gyerekekkel a helyszínről

Persze megpróbáltatásaim itt még nem értek véget, mert mentünk még a farsangi jelmezhez kiegészítőket venni. Bence ninja szeretne lenni. Ehhez fegyvert kellett szerezni, de sem a Camponában lévő jelmezboltban, sem a Tesco-ban, sem a Régióban, sem az ÚJBC-ben lévő jelmezboltban nem volt szamurájkard/dobócsillag/nuncsaku. (Mondtam már, hogy idegrángást kapok a farsangoktól?) Végül neten sikerült rendelnem, amit személyesen tudnék átvenni - hacsak nem találtam volna egy ninja szettet a Lurdyban (ahol a kiállítás is volt). Igaz, vagy 500 forinttal drágább volt annál, amit megrendeltem, de legalább a kezemben volt, így megvettem gyorsan. Kerestem még Levinek is jelmezt, de 7000 forintot továbbra sem fizetek ki azért, hogy egy órát bohóchodjon benne. Mármint, a fentebb felsorolt helyet egyikén sem találtam neki jelmezt "Jégvilág, sarkvidék" témakörben, de ebben a játékboltban volt például eszkimójelmez. Míg ezeket válogattam, addig a gyerekek a fél boltot szétpakolták persze.

Innen átmentünk egy másik boltba, még mindig jelmezt keresni Levinek (ez ugye vasárnap volt, a farsang meg ma van, azaz szerdán). Sajnos itt igen hosszú időt töltöttünk el, mert a tulajdonos egy nagyon aranyos nő, és míg a szülők válogatnak, ő addig ingyen arcot fest a gyerekeknek. Nos, míg Kincsőt és Bencét kifestette, az pont elég idő volt arra, hogy többször kapjak agyvérzést, ahogy villogó, zenélő kardokkal hadonászik a többi, lufikat boxolnak, és anyósnyelveket fújnak (nyálaznak össze) a boltban. Meg amúgy is szétpakolják a készletet, hiszen sok érdekesség van. És itt a festések miatt indokolatlanul sok időt töltöttünk. Rossz volt. :/ És itt se volt igazán semmi Levinek. (Kitaláltam közben kínomban, hogy sarki nyúl lesz, az egyszerű, de cuki.) Úgy képzeljétek el, hogy sima, mezei nyuszifület sehol nem lehet kapni. Mármint fehéret. Mindenki próbálja a legdíszesebb, legextrémebb, legegyedibb füleket beszerezni, hogy náluk vásároljanak az emberek. A nők. Meg kislányok. Én hiába mondtam, hogy fiúnak kell. Szomorúan mutatták a rózsaszín berakásos, virágdíszítéses, csipkés, mindenféle variációkat... De itt adtam fel, mert se időm, se ötletem nem volt már mást keresni. Vettem egy rózsaszín berakásos virágosat. Tegnap fél 10-ig ültem és varrtam fektetés után. Fehér anyagot a rózsaszínre, nyuszifarkat a fehér pulcsira. Mondtam már, hogy mennyire utálom ezeket? :)

Ma reggel meg kiderült, hogy Levi azon problémázik, hogy fehér harisnyában kinevetik majd a lányok, Kincsőre meg nem jó már a másik fehér harisnya (jégtündér jelmezhez). Úgyhogy reggel a harisnyából csináltam hosszú zoknit, Bencének a diákcsemegéjéből kiválogattuk a mazsolákat (színes hét van, minden nap más színű pólóban kell menni, és mást kell vinni: gyümölcs, fehérje, olajos magvak, zöldség), úgyhogy nem kis késéssel indultunk, Bence 3/4 8 körül ért be. Aztán rájöttem, hogy elfelejtettem megvenni az üdítőket, rágcsákat a farsangra. Reggel még közértbe mentünk a kicsikkel ovi előtt. Aztán bent az öltöztetés, festés, stb, és én már ki voltam nyúlva a mai naptól. Reggel fél 9-re. Mondtam már, hogy délután meg taekwondo övvizsga van, és oda megyünk össznépileg? Ma sem érek haza 7 előtt. Hétfőn fél 11-kor fejeztem be a munkákat, tegnap fél 10-kor, ma meg 7-kor kezdek csak neki az otthoni műszaknak. Ez egy ilyen hét. Pénteken még Bencénél is farsang lesz, de arról majd külön megemlékezem. Addig még meg kell varrnom a ninjaálarcot. :/

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr767160791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SDL 2015.02.11. 21:31:54

Óó, te jóóó ég! Nem irigyellek! Mellesleg, szerintem láttam valami kardot a KIK-ben....meg ott is vannak most farsangi cuccok....Nézz be, hátha :)

Medellin 2015.02.12. 08:39:31

Tényleg, a KIK eszembe sem jutott, pedig ott mindig, mindenféle van, és fillérekért. :/ Na, majd legközelebb! :)

SDL 2015.02.13. 00:05:02

Óh, sajnálom! Ha tudtam volna, hogy ilyen gondokkal küszködsz, szóltam volna neked időben :) Na majd jövőre ;)
süti beállítások módosítása