Medellin 2021.03.18. 10:56

Home schooling

Hi!

Ahogy az utolsó bejegyzésemben írtam, épp javában folyik az eseménytelen hónapunk. :D Már második hete zárva vannak az iskolák, és otthon van mindenki - rajtam kívül. A tavalyi otthon tanulás / otthon dolgozás páros olyan jól sikerült, hogy olyan az életben többet nem vállalok be. A gyerekek oldják meg a délelőttjüket, nem érdekel hogy. Nem vagyok otthon, nem tudok róla, nem zavar, és talán meg marad az ép eszem. Szóval, a gyerekek délelőtt ülnek az online órák előtt, egyedül Levivel konzultálok aránylag folyamatosan. Neki nézem munkából is a Teams felületét, hogy tudjam, miket kell számonkérnem rajta. Kinyomtatom, amit kell, befotóztatom vele a házikat, és a feltöltöm, stb. Kincső önállóan működik, az nem érdekes. Most úgy dolgozom, hogy váltásban a kolléganőmmel. Én bent vagyok reggeltől egyig, ő pedig délelőtt tanul a gyerekeivel, és ebéd után jön be, engem váltva. Én akkor hazamegyek, és nekilátok leckét írni a gyerekekkel (elsősorban Bencével). Tegnap meló után pl két dolgozat és több lecke várt. Este 8-kor még kollázst csináltam Leventével rajzra, meg a tesi háziját kameráztam, hogy be tudjam küldeni... Nem túl szórakoztató.

Voltunk azóta fogszabályzáson is, Bence hamarosan kapja felső fogsorra is, amit kell. Kincső foga pedig nyárra elkészül, és leveszik a fogszabit. Voltunk szemészeten is múlt héten, és azóta már új lencsék is vannak Kincső szemüvegében, mert romlott a szeme fél dioptriát. Szerencsére az optikusok nyitva vannak most is. Úgyhogy nagy extrák amúgy nincsenek. Eljárni továbbra sem járunk sehová - nyilvánvalóan - de ahová idáig is mentem, oda most is megyek. Aldi, DM, posta, fogászat stb most is van, semmiben nem érzem korlátozva magam. Heti kétszer edzésre is járunk, mert úgy döntöttünk, hogy ennyi mozgás kell a folyamatos otthon ülés mellett. Hatalmas területen van az edzés, nagyon-nagy légtérben, és a páros feladatokat úgyis egymás közt csináljuk leginkább. Mármint mondjuk Levi Bencével, én Kincsővel.

A gyerekek továbbra is jól bírják a helyzetet, igazából szeretik is. Nem kell sehova menniük, suliba sem, otthon ülhetnek, és haverozni online így is tudnak. Bence együtt mozizik az osztálytársakkal, Levente együtt játszik velük online, Kincső egész délután cseveg és sorit néz a haverokkal, úgyhogy remekül elvannak. Én meg ugye dolgozom + intézem a szokásosakat.

Jó hír továbbra is, hogy a közvetlen környezetemben még mindig nem tudok megbetegedésről.

Más dolgokról nagyon nem tudok beszámolni, mert túl sok dolog nem tud történni. Bence nagy, és tinisedik, és botrány a viselkedése sokszor (múlt héten úgy 3 napig nem voltam vele beszélő viszonyban), Levente lusta disznó, és küzdök vele, hogy a minimum követelményeket teljesítse legalább ('ő aztán nem fog virágot hajtogatni technika házira' és társai), Kincső pedig hasít, tömegével hozza az ötösöket, aktív, pezseg az online világban és tanulásban. Én pedig még egész jól bírom, hogy nem vagyok 0-24-ben otthon, mert nyugtatót se szedek, és alkohol sincs otthon. :D Délelőtt letudom a munkát, otthon csak kivételes esetben dolgozom, ha jön be vmi sürgős pár naponta. Úgyhogy 'ráérek' egész délután leckéket írni velük... Főzni szerencsére nem kell most sokat mindezek mellett, mert Lívia és anyu is bevállalta, hogy heti egyszer hoznak kaját a gyerekeknek. Úgyhogy ezzel is ennyivel kevesebb dolgom van.

A következő 3 hétben még tuti otthon leszünk, aztán meglátjuk. Nem csodálkoznék, ha az idei tanévben már nem mennének suliba.

Mindenki vigyázzon magára, jó egészséget mindenkinek, és majd jelentkezem, ha van vmi érdekes.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr5716469062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása