Medellin 2020.01.20. 12:18

Jövőképek

Hi!

Bence tervezett iskolaváltása kapcsán annyi hír van, hogy hívtak az iskolából, és kaptunk személyes beszélgetésre időpontot január 29-re. Már rettenetesen izgul, és készül, és aggódik. Pl. kijelentette, hogy akkor nem a fekete kapucnis pulcsiját fogja felvenni, hanem a szürkét, amit mamától kapott. Bár azóta már ott tart, hogy inkább simán pólóban lesz. Illetve elkezdett aggódni - nem tudom, honnan vette, hol hallotta, miért kezdett ezen aggódni - hogy a hosszú haj az miért gond egy fiúnál. Én arra következtetek, hogy nagyon meg akar felelni, és fél, hogy esetleg a felnyírt haja és copfja miatt nem veszik majd fel. Én meg folyamatosan aggódom, hogy minden rendben legyen, mert nagy csalódás lenne neki, ha nem vennék át. Úgyhogy izgulunk egyelőre.

Közeledik a fél évi bizi, és amiatt is nagy már az aggódás. Hétvégén már kész pánikban volt, hogy, ha nem írja meg jól a mai természetismeret dogát, akkor meg fogni bukni. Tanult sokat az apjával is, velem is este, majd megállapítottam a jegyei alapján, hogy amúgy hármasra áll, sehogy nem tudna megbukni. :D De nagyon igyekszik szegénykém. Kb 3-as átlagú lesz a bizije a sok tanulás ellenére. Úgyhogy tényleg nem lenne rossz, ha tudnánk váltani, mert biztos vagyok benne, hogy jobb eredményeket is el tudna érni az új helyen. Aztán lassan ott tartunk, hogy számítani fognak a jegyek a továbbtanuláshoz. Úgyhogy épp időben vagyunk - ha sikerül sult váltani.

Illetve, regisztráltam nyílt napra a Kürt-be. Az a kiszemelt középiskola a számára. Igaz, még csak hatodikos, de legalább motiválni fogja a tanulásban, ha tetszik neki, és be szeretne kerülni oda. Az is alapítványi, alternatív suli, alacsonyabb pontszámmal is be lehet kerülni. Bár elég nagy a túljelentkezés. De akkor is az kell neki, úgyhogy megoldjuk, ha közben nem táltosodik meg a következő években, és nem lesz valami kimondott kívánsága, hogy hol szeretne továbbtanulni. :)

Ellenben Kincsőnek már kész tervei vannak. Kinézte azt a középiskolát, ahová szeretne majd járni, és, mivel az művészeti szakgimnázium, már fel is kért rá, hogy szerezzek neki egy magán rajztanárt, hogy még időben fel tudjon készülni a felvételire. :D (Jelzem, a gyerek ötödik osztályos tanuló.) Még nem láttam neki keresni, és nem lesz egyszerű dolgom. Nem sima rajztanár kell, hanem olyan, aki képben van az anime, manga, rajzprogramok, képregény, rajzfimkészítés világában. :D Grafikus. Digitális grafikus. Azt sem tudom, mit kell keresnem. :D

Levente meg beteg volt hétvégén. Csütörtökön úgy jött el suliból, hogy egész nap görcsölt a hasa, szarul volt. Mivel másnapra sem javult, pénteken dokihoz kellett vinni. Valószínűleg vmi kis vírus volt, bár még vasárnap is fájdogált a hasa. Ritkábban, kevésbé, de még nem múlt el teljesen. Más tünete nem volt szerencsére.

Amúgy Levinek tegnap nagy örömöt szereztem. :) Megkérdezte, hogy Budapesten vannak-e informatikus munkák, és nagyon örült, hogy igen. Mert akkor ő milliárdos lesz, és majd eltart engem, meghálálva mindazt, amit adok neki most gyerekkorában. :) És majd szóljak, ha üres lesz a házban az egyik lakás, mert akkor megveszi, és odaköltözik mellém. Majd (utólag belegondolva) kicsit félve megkérdezte, hogy amúgy mikor kell itthonról elköltöznie. Én néztem rá nagy szemekkel, hogy miért kellene elköltöznie itthonról? :o Valahogy úgy gondolhatta, ha valaki felnő, akkor 18 éves korában kiteszik a szűrét a családi házból, vagy én nem tudom. :D Szóval, döbbentem kérdeztem, hogy miért kellene elköltöznie? Nem kell. Levinek hatalmasra kerekedett a szeme a hír hallatán, és valami egészen elképesztő boldogság és megkönnyebbülés áradt szét az arcocskáján, hogy tényleg nem kell?? :D Hát, olyan boldog volt! Komolyan, nem értem néha a gyerekeket, mi jár a fejükben. :D Úgyhogy gyorsan kijelentette, hogy ő akkor sosem költözik el itthonról. :D (Azért persze finoman felhívtam rá a figyelmét, hogy ennek a leendő felesége nem biztos, hogy örülne, és semmi baj nincs azzal, ha elköltözik - akárhová - nekem az a lényeg a boldog legyen.) Amúgy meg, ha milliárdos lesz, nemá' itt ücsörögjön mellettem a lakásban. Lesz szíves egy pazar villát venni valahol, és majd én költözöm oda. :D Ennyiben maradtunk, ez lett végül a legjobb megoldás. :D

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr1315417814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása