Hi!

Pár nap, és vége van a nyári szünetnek. Addig is vannak még programok persze, de most már lassan kezdődik a nagyüzem. Már érzem a szelét. :)

Tegnap a gyerekek anyuéknál voltak, meghívta őket egy egész napos medencésére haverokkal. Bence és Kincső is tudott hívni 1-1 osztálytársat, de Levi kis haverja (akit hívott volna) épp nyaral, a többihez meg nem tudott elérhetőséget; de annyira nem is zavarta a dolog. Ma otthon vannak egyedül, kivéve Bencét, mert tegnap felhívott a haverjának az apja, hogy levinné a fiúkat Balcsira. Mármint az ő két fiát és Bencét, ha nem gond. Hát, nem volt gond. :D Ma már nem is látom a gyereket, mert utána meg ott fog aludni (a másik) Bencénél. A gyermekem olyan lelkes volt ettől a mai programtól, hogy mire előmásztam az ágyból, hogy készülődjek munkába induláshoz, ő már ébren volt, és fel volt öltözve. :o Na, idén nyáron én még nem tudtam neki olyan programot javasolni, ami ilyen hatást váltott volna ki belőle. (Vagyis, szerintem még semmikor.) De amúgy is jelezte már, hogy jövőre már nem szeretne a tesókkal táborokba menni, nyaralni. Ezen is elgondolkoztam. Amikor kicsi voltam, én is voltam táborban tesómmal, de utána én is már csak a haverokkal bandáztam, és max a családi közös nyaraláson voltam együtt a családdal. Hát, minden rendszer, ami végre beáll nagy nehezen, az addigra meg is változik; ez van. :) Mire kialakultak a nyári táborok, lehetőségek, már nem is akarnak többet menni. Most lesz egy-két év átmenet, aztán már csak a markukat tartják, hogy csááá, anya, leléptem a a haverokkal a nyárra, majd jövök. :D Legalábbis Bence. Szerintem Kincső is, ha nem is partyállat lesz, mint Bence. Levente meg valószínűleg a gép előtt fog ülni, egész nap online kapcsolatban a többi kocka haverral...

Na, de visszatérve a nyárra. Utoljára arról számoltam be, hogy hazajöttek Velencéről, a nyári családi medencés bulira. Ez egy szombati napon volt, vasárnap pedig elutaztak anyuval Tahiba templomtáborba, ottalvósba. Mit ne mondjak, nagyon nem akartak menni. De utána milyen jól érezték magukat! :D Teli voltak élménnyel, sikerélménnyel, feladattal, mindennel. Pl Bence volt a fiúk szobájában a szobaparancsnok. Csütörtök délután mentem le értük, mert pénteken már utaztunk Balcsira, és akkor is csoda dolgokat láttam. Pl. vacsi előtt Bence állt a konyhában, és zöldségeket szeletelt mind a 14 főre. Meg terített. Aznap ő volt a konyhai kisegítő Levivel. :) És lelkesen csinálta, és büszke volt magára, hogy mennyire megbecsülik a munkáját. Ő volt a nagy. A kicsik lógtak rajta, ő meg lelkesen lógott a kicsiken. Levinek ott voltak a volt ovis barátnői. Kincsőnek nem tudom, mi volt így külön élmény, de ő is jól érezte magát. Volt csomó felnőtt segítő, és kicsivel több gyerek. Amikor odaértem, a csapat még erdei kiránduláson volt, de a két kisbabás segítő ott volt a házban, ők beengedtek, velük töltöttem az időt. Aztán fogtunk két babakocsit (én tolhattam az egyiket :) ), és kisétáltunk az erdő elé meglepiből, mert a gyerekek még nem tudták, hogy megjöttem. Talán este 9-ig maradtunk, mert aznap volt táborzáró tábortűz (igazából fáklyák, mert épp tűzgyújtási tilalom volt), úgyhogy későn értünk haza. De jól sikerült tábor volt, aminek nagyon örülök. :)

Aztán lementünk pénteken Balcsira. Csak szerdáig, de szerencsére ebbe a pár napba is annyi program belefért, hogy nem lehetett ok panaszra. Voltunk vízibiciklizni, SUP-ozni (mármint Kincső). Voltunk sörkertben léghokizni, ahol találkoztunk Bence ovis haverjaival, Dodóval és Samuval. Tesók, csak mindkettővel járt egy csoportba, mivel még egy évet maradt óvodában. Úgyhogy a gyerekek játszottak, mi felnőttek meg beszélgettünk, mert a szülőkkel is jóban vagyok kivételesen. :D (Nagy társadalmi életet ugye nem életem az ovis szülőkkel. Sem.) Akkor, voltunk Zamárdiban strandolni, mert ott voltak a barátaim. Gyuri fellépett este, úgyhogy lejöttek már napközbenre; aztán maradtunk estig, mert megvártuk  New Level Empire koncertet, hogy a gyerekek is megtekinthessék Gyurit a színpadon. Meg legyen egy kis esti fesztivál élményük. Hát, nem volt nagy élmény nekik a kezdésig várni, mert fáradtak voltak és unatkoztak már, de a koncert nagyon tetszett nekik. Persze csak fél órát maradtunk, nem végig. :) Előtte meg azért volt egy kis vurstli, dodgem, mindenféle. És az egész délutános strandolás is jól sikerült. Órákig bent voltak a vízben a gyerekek, utána meg átmentek focizni a játszótérre. Semmi dolog nem volt velük, mi egész délután kint trécselhettünk Veráékkal a parton. :) Ezen kívül voltunk kalandparkban, ahol Bence és Kincső már a felnőtt pályára mehetett, mert 150 centi felett vannak. Jó hír, hogy már nem voltam beszarva. :D Mármint attól, hogy lentről nézem őket, és aggódom miattuk. Már nem aggódom. :) Tök ügyik, bátrak, lelkesek. Voltunk tűzijátékot is nézni a sóstói szabadstrandon aug. 20-án. Az is tetszett nekik. Illetve minden nap voltunk strandon, volt lángos, hambi, limonádé, Mojito, jégkrém.. minden, ami kell egy nyaraláshoz. Szerintem jól érezték magukat :)

Csütörtökön otthon voltunk megpihenni, aztán pénteken elvittem őket Gárdonyba a Sport Beach-re, mert már rég terveztem elvinni őket oda, ott még nem voltak. Na, nem mintha bármi különös lenne ott, csak jó nagy füves part, és kevés ember. :) Van nagyon sekély víz a kicsiknek, általában ott hasaltunk és töltöttük az időnket. Azt hittem unni fogják magukat ott egész délután, de semmi ilyen nem volt. Ha más nem volt épp, a pokrócon hevertünk az árnyékban és dumáltunk. Vagy a kövek közt békákat kerestek. Aztán 5 körül leadtam őket Velencén az apjuknál. 

Most az utolsó héten itthon vagyunk már, vagyis én dolgozom. Kincsővel már elmentem az új szemüvegéért (az előző a Balaton alján maradt edzőtáborban), vásároltunk cuccokat sulira (ő is akart jönni, nehogy valami béna szivárványos, vagy unikornis mintájú füzetet vegyek neki :D ), és voltunk fogszabályzósnál. Tegnap anyunéknál voltak, Bence ma Balcsin. Holnap elméletileg megyünk Ceglédfürdőre csúszdaparkba, és pénteken is szabin leszek. Talán aznap megyünk majd ki a Budafoki Pezsgő- és Borfesztiválra, de lehet, hogy szombaton. Csak akkor Kincső szülinapra is megy, mint tegnap este kiderült. Még arra is kell ajit venni. Meg ma éves szervizre is viszem a kocsit, úgyhogy jó későn érek majd haza a gyerekekhez. Sűrűsödnek a programok az utolsó hétre. :) Vasárnap évnyitó. Intézem az ebédbefizetést, és a Dechatlonba is vissza kell még mennem egy ruhacserére, mert Kincső hosszú lábaira rövid a 14-15 éveseknek való tornanadrág is. Szóval, kezdődik az új tanév, gatyákat felkötni!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr9915027844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása