Hi!

A gyerekek ma elindultak az első nyári ottalvós táborukba. Sulis szervezés, Levente osztályfőnökével mennek; elsősorban Levi osztálya + az üres helyekre jelentkezők. Tavaly is ment mindhárom gyerek, de Bence idén már nem akart menni, hogy ő a legnagyobb, és így nem buli.  Ja, hát 80%-ban harmadikosok mennek, pár negyedikes + Bence. De a negyedikes csajok annyira könyörögtek neki, hogy menjen, mert nélküle nem az igazi, hogy beadta a derekát. :D

Na, de ezt megelőzően jó sűrű hétvégénk volt. Szombat délelőtt szülinapra vittem Levit Gazdagrétre. Elég újszerű esemény volt, ugyanis a Mechatronikai Szakközépiskola ebédlőjében volt a gyülekező, és valami előadóból hoztuk el Leventét, ahol épp Kahoot programon futó kvízjátékos versenyt nyomtak a gyerekek csoportokban, telefonról. :o Héli volt a születésnapos, és Hélivel kapcsolatos kérdéseket kellett megválaszolniuk. :D Pl mi Héli kedvenc színe, volt 4 lehetőség megadva, és szavazni kellett az appon keresztül. Imádták a gyerekek, nem is tudtam időben elhozni Levit, mert végig kellett várni az aktuális fordulót. De voltak a tornateremben is, és csomó szuper program volt. Nem volt alkalmam beszélni a szülőkkel, hogy hogy jött ez az iskolában rendezett program, de kivételes és egyedi szülinapi buli volt.

Szóval, nem tudtunk időben elindulni, így kicsit el is késtünk a követező szülinapról. Gazdagrétről 2-re mentünk Érdre egy étterembe, ahol anyu és Reni szülinapját ünnepeltük (+ Levi névnapja, ami anyu szülinapjával egy napon van). Ott volt mind az 5 gyerek, és volt játszótér is a kertben, úgyhogy semmi különösebb gond nem volt az éttermi viselkedésükkel. Főleg, hogy leginkább rájuk se láttunk, úgyhogy ezért sem kellett idegesítenünk magunkat. :D Mire itt végeztünk, már nem volt rá idő, hogy Kincsőt továbbvigyem egy másik szülinapra ahová hivatalos volt, úgyhogy helyette átmentünk Reniékhez medencézni. Mármint a gyerekek medencéztek, mi meg trécseltünk. :) Illetve, a medencézés mellett hajfestés volt, mert ahogy vége lett a sulinak, megbolondult a gyerekeim nagyobbik része, és egyből hajfestést igényeltek. :D Bence haját egész jól befogta a színező, Kincsőét csak egy kicsit, de az is kijött mára.

Vasárnap délelőtt Törökbálintra vittem Levit játszóházba, és azzal a lendülettel be is vásároltam a táborra a kajákat a helyi Auchanban. Nem maradtam a szülinapon, mentem haza a többi gyerekhez. Aztán együtt mentünk vissza Leviért, és hazafelé beugrottunk egy Mekibe ebédelni, mert otthonra már semmi kaját nem vettem. Hétvégére a szülinap miatt nem (úgyis étteremben eszünk), illetve ma elutaztak, emiatt se kellett kaja. Aztán mentünk haza, mert vártunk egy kerületi anyukát, aki felajánlotta a segítségét, hogy átjön befonni Kincső haját. Én egy normális copfot se tudok neki csinálni, de az egy hét tábor után olyan állapotban lenne a haja, hogy kb a nullás gép segítene csak rajta... És Krisztina nem egyedül jött, hanem hozta az egy éves Levi babáját is a gyerekeim legnagyobb örömére. :) Tudtunk kicsit babázni.

Aztán bepakoltunk a táborra. Kincső természetesen teljesen önállóan. Tőlem csak annyit kért, hogy mégis egy nagyobb bőröndöt adjak neki, mert a kisebben nem fér el. :D Remélem mindent eltett, ami kellett, és nem csak minden mást. De ügyes ő, meg volt lista is, úgyhogy nem lesz gond. A fiúkat pedig szépen bevontam. Diktáltam, hogy mit hozzanak a bőröndhöz, és szépen összeszedték a holmijukat. Én már csak betetriseztem mindent a helyére. (Hazafelé nem tudom, hogy fogják megoldani...)

Kincső este velem aludt, mert azt mondta, hogy olyan izgatott, hogy nem fog tudni elaludni (csak nálam.) :) Reggel még elpakoltuk a maradék cuccot (fogkefe, telefontöltő, ilyenek), és fél 9-re vittem őket a sulihoz. 9-kor volt az indulás, vagyis lett volna, mert 3/4 10-re érkezett meg a busz... Én meg kicsit sokat késtem melóból. De végül rendben elindultak, és péntek délutánra várjuk őket vissza.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr9814908968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása