Medellin 2019.04.05. 12:18

Szösszenetek

Hi!

Befizettem az első nyári tábort, ami edzőtábor lesz Balatonon. Levente megint kikelt magából, hogy ő nem megy. Ő nem bír ki egy hetet máshol. És, a rongyot nem meri vinni, mert eltűnik, de rongy nélkül meg... Szóval, folytatódott a múltkori történet. Amikor kérdeztem tőle, hogy mi volt a helyzet a sulis erdei ottalvós táborral, akkor azt a választ kaptam, hogy az volt a világ legjobb tábora. Amikor az egy hetes olaszországi nyaralásunkat kérdeztem, az "más" volt. Pff... Úgyhogy, úgy döntöttem, hogy én is megyek velük edzőtáborba, hogy tuti ne legyen semmi gond. :) Egyéb elfoglaltságaim miatt csak a felére, de addigra biztosan megszokja mindenki a környezetváltozást. A nagyok gond nélkül. Nekik kb ciki lesz, hogy én is megyek. :D Szóval, még mindig érlelődik bennem a gondolat, hogy pszichológust kéne keríteni Levinek. Ez neki se jó, nekem sem, senkinek sem.

Kezdenek totál zsúfolttá válni a napjaink is. Jön a tavasz, meg minden más is ezek szerint. Levi pl két szülinapra megy most hétvégén. Vagyis háromra, de azt most nem számítom bele, hogy nagyit felköszöntjük. Emellett vendégek is jönnek hozzánk egyik nap, és Dórit is megyünk meglátogatni másik nap. Még ki sem heverik a sok programot, már folytatódik is a suli... De várjuk már a tavaszi szünetet!

Ez a hetünk kb úgy nézett ki, hogy hétfőn edzés után még csomót tanultunk, mert kedden 3(!) dolgozatot írt Bence. Jóval 9 után feküdtek le... Kedden hazadobtam őket suliból, és rohantam kerékcserére. Szerdán arra értünk haza edzésről, hogy csöpög a kazán. Párhuzamosan próbáltam este 7-kor hívni a kazánszerelőt és a fogorvost, mert közben fogszabályzó gond is támadt, azaz leugrott a drót a helyéről. Kazánunk nem lett estére, így meleg vizünk és fűtésünk sem, cserébe este fél 9-kor még fogorvoshoz mentünk, és nem tanultunk semmit. Csütörtökön egy órát vártam a kazánosra, miközben rohannom kellett volna ajándékokat vásárolni hétvégére, aztán kiderült, hogy még a közelben sem jár. Úgyhogy elmentünk vásárolni, és a szerelő fél 8-ra ért ki hozzánk. (Először fél 12-re ígérte magát, abból lett a "100%, hogy 5-re odaérek", majd a fél 8-as érkezés.) Meló után még tábort befizetni is mentem Budaörsre, az meg nem volt nyitva. Amúgy április 2-től vannak nyitva 8-16 óra között... A honlap szerint. Ma még nem tudom, mi vár rám, de az tuti, hogy takarítanom kell, és 6-ra megyek Leviért, aki szülinapon lesz. És akkor előttünk áll a túlzsúfolt hétvége. Visszakanyarodva: baromira várjuk a tavaszi szünetet. :D

Állítólag Bence felkerült az iskola falára. Majd megkeresem és lefotózom egyszer, ha még fent lesz, mert még csak Leventétől hallottam a hírt, a folyosó falán elhelyezett I love Süvi feliratról. :D A másodikos ikerlányok voltak az elkövetők, állítólag. :)

Bence tegnap majdnem lesérült miattam. Mostanában rájöttem, hogy Bencét baromi jól meg lehet ijeszteni. És, ha valamiben jó az ember, azt szereti csinálni, és önbizalmat ad, úgyhogy általában egy váratlan ötlettől vezérelve lerúgom a papucsot a lábamról, settenkedek egyet, és megijesztem a gyermeket. :D Amúgy tök szórakoztató, de leginkább nekem. :D Általában ő is röhög, és nem csap agyon válogatott káromkodások közepette, azért vagyok ilyen merész. :D De tegnap hanyatt esett és beütötte a könyökét... Mint a filmekben. Ijesztés, és vetődés. :D Vissza fogom fogni magam most már. :)

Volt még valamikor fogadóóra is múlt héten, voltam bent mindenféle tanárnál. A helyzet változatlan, a gyerek magatartása még mindig nem kifogástalan. És nem mindig jelenik meg differenciáláson. Meg javítani. Ésatöbbi. Mondjuk szerintem ez már csak rosszabb lesz, ahogy kamaszodik, de azért meg tudtam vele beszélni pár dolgot, amit elfogadott. Remélem a gyakorlatban is lesz haszna ezeknek a beszélgetéseknek. Dehát, én aztán megbeszélhetek vele bármit, ha a melóból nincs ráhatásom a sulis viselkedésére... Úgyhogy, hajrá tanárok! Legalább kapott most egy ötöst angolból, mert csináltunk ppt-t. Sosem csinál semmire ppt-t (powerpoint előadás), de ennek legalább tudjuk az okát. Egyszer csinált, és el is ájult, hogy ki kellett állnia mellé előadni... Kaját kellett főzni, fotózni, és utána előadást csinálni angolul a lépésekről. Nagyjából annyi volt, hogy első oldalon a hozzávalók voltak, utána képes beszámoló 1-1 mondattal (beleöntjük a vizet, megsózzuk, ilyesmik), és ennyi. Kb este negyed 9-kor láttunk neki, hétvégéről megvoltak a képek. Pikkpakk összedobtuk, és kapott egy ötöst. :) (Mexikói chilis bab volt a kaja amúgy. Nem túl bonyi. :D )

Ezek a szösszenetek jutottak most eszembe, aztán majd jövő héten megírom, hogy milyen volt a gyerekek első találkozása az új unokatesókkal, a pici ikrekkel. :) Vasárnap megyünk, és már nagyon várjuk!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr4714686168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása