Medellin 2019.02.28. 09:41

Le lettem oltva

Hi!

Tegnap ülünk a kocsiban, megyünk hazafelé edzésről, amikor Bence nekilát mesélni, hogy az egyik osztálytársa ma nem volt suliban, mert előtte lévő este volt a Nicki Minaj koncert, és ugye annak későn lett vége, és ma túl fáradt lett volna a sulihoz. "Nicki Minaj" - mondom - "az a nagyseggű, *nemszépjelző, *nemszépjelző, *nemszépjelző?" Csak, hogy biztos legyek benne, hogy ugyanarról beszélünk, bár nyilván, mert hónapok óta bámuljuk úton-útfélen az óriásplakátját. Hozzáteszem, nem hittem, hogy bárki kíváncsi lenne rá, és ennyire kéne reklámozni, és tényleg akkora helyen kell tartani a koncertjét. Dehát, én vagyok a hülye persze, és ez hamar ki is derült. Szóval, tettem pár negatív jelzőt az előadónőre, jelezvén, hogy mennyire értékelem a művészetét, és akkor a fiam kifakad; olyan mint én. Fél perc alatt csattan fel, ha arról van szó. :D Naszóval, a lényeg az volt, hogy én csak ne minősítgessem az ő kedvenc zenészeit, ő pl nagyon szereti Nicki Minaj-t, és én inkább meg se szólaljak, amikor én meg vén, büdös, alkoholistákat hallgatok. :D

Na, mondanom sem kell, hogy hiába nyitottam már a számat szólásra, úgy le lettem oltva, hogy inkább elgondolkodva becsuktam. Magamba szálltam. Azt perceken belül felismertem, hogy nekem bizony nem lesz szerencsém, a rockzene a mai fiataloknál már nem divat. Nem lesz divat. A rockzenét öreg, büdös alkeszek nyomják. Aki már letett vmit az asztalra, és ismert, az már öreg. Ja. A gyerek szemében mindenképp. Nem Gucciban és Michael Korsban jár, hanem mondjuk farmerban, pólóban, ingben, úgyhogy tuti büdösnek is néz ki, ahogy ugrál és izzad a színpadon. És az meg szinte 100% biztos, hogy sört is iszik. Mert rockzenész. Kvázi alkesz. Úgyhogy a gyereknek igazából igaza van, és öreg, büdös alkeszeket hallgatok, miközben világsztárokat szólok le lazán, a füle hallatára. Elszomorodtam, nem mondom. Még az is lehet, hogy én is vén, büdös alkesz vagyok, sosem lehet tudni. :D

Otthon persze nem bírtam ki, nem engedtem el a témát. "Hé, Bence! Most nem épp egy tetovált fejű, drogos feka vernyogását hallom a telefonodból?" :P "Bence, akkor Kukovecz Gábor bácsi is egy vén, büdös alkesz? Épp a koncertjére szeretnél menni." :P "Tudod mit? Te hallgatsz szar zenét, nem én!" :D Igazán jól tudok érvelni, de persze ő is röhögött. De egy biztos. Én is olyan vagyok már, mint a szüleim, és nem értem, hogy a mai zene hogy lehet jó, mert nem az. Bezzeg régen még tudtak jó zenéket csinálni! :P :D Tök ciki vagyok....

Mindenesetre igényem van több vén, büdös alkeszra, ez a helyzet. Meg az is a helyzet, hogy sokszor a gyerek a DJ a kocsiban. Nem hagyja, hogy a béna, anyukás zenéket hallgassam, és inkább Hiro, XXXTentaction, meg azt sem tudom milyen stílusban nyomuló DJ-k zenéi bömbölnek a bulijáraton (a kocsiban).

Még nem tudom, hogy szívjam-e a gyerek vérét, hogy ő a ciki, nem én, vagy vegyem tudomásul, hogy ő nyert, és szálljak magamba, hogy öreg vagyok, hülye szülő vagyok, és ciki is vagyok. Fenébe. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr6214659277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása