Medellin 2018.07.25. 11:15

Szabi

Hi!

Az utolsó bejegyzés a nagybörzsönyi hétről szólt, ami után még jött egy hét templomtábor Kelenvölgyben. Ez igazából a szokásos volt, mint minden évben. Ebéd a Bazsalikom étteremben, stb. Ahogy tavaly is, idén is már az angol táborban voltak, és pénteken előadták a tanultakat. Szóval, semmi extra. Anyuéknál aludtak, mint ilyenkor mindig.

Szombattól pedig otthon voltam velük, és a tavalyi évhez hasonlóan random programokra mentünk. Igaz, ez csak így alakult, mert ezen a héten mentünk volna Olaszországba, de, mivel összetörtem az autómat, nem volt mivel, úgyhogy azt a programot toltuk. Külön nyaralást erre a hétre csak úgy kíváncsiságból néztem, de horror árak vannak továbbra is, aztán a nyaralásra szánt pénzt az továbbra is Lignano-ra tartogatnám. Vicces, hogy a Balcsi mellett talált legolcsóbb szállás is drágább az olasz tengerpartos apartmanhoz képest. :D

Az első napunkat könnyedén kezdtük, mert ugye továbbra is problémáznak azon, hogy túl sok a tábor, túl sok a program, sosem lehetnek otthon. :D Szegény gyerekek... Mondjuk megnyugtattam őket, hogy pár év, és felőlem az egész nyarat otthon tölthetik egyedül, de most még nem merném otthon hagyni őket ennyi időre folyamatosan, míg én dolgozom. De ezt az időt már nagyon várják. :P Szóval, első nap délelőtt elmentünk moziba, és megnéztük a Hotel Transylvania új részét. Nagyon jó volt, nagyon tetszett nekik. Nekem is, én is vártam már. :) Onnan pedig egy kis burger kinges ebédszünet beiktatásával libegőzni mentünk, és megnézni a kilátót. A libegőzés nagyon tetszett nekik (nekem nem, a visszaútra kb fel sem mertem szállni, többet nem is szeretnék libegőzni inkább :D), de a kilátó megtekintése már megint kiverte Leventénél a biztosítékot. Semmi programra nem akar jönni, mindent utál, minden kényszer neki. Botrány. ("Arról volt szó, hogy csak libegőzünk; én fel nem sétálok oda; miért kell mindig ennyi programot kitalálni; erről nem volt szó; stb") Egy élmény.

Rákövetkező napon még mindig könnyed program volt, azaz kertiparty-n voltunk. Konkrétabban Reniéknél voltunk névnapi bulin egész délután (délelőtt 11-től), ahol volt óráscsúszda (az a felfújható, ugrálóváras), meg trambulin, meg vízibomba-csata. Volt bográcsozás, sütik, pogik, pizzák, minden. Meg rajtunk kívül is még ovis pajtások, szülők, nagyik, dédi... Ők is beugrottak egy kis köszöntésre. :)

Aztán jött végre egy strandolós nap, amit mostanában szinte nehéz kifogni. Hol 10 fokot zuhan a hőmérséklet egyik napról a másikra, hogy szélvihar tombol váratlanul, hol meg leszakad az ég. Máskor meg 40 fok van. És ugye ezek naponta váltogatják egymást mostanában. :) Tavaly nagyon tetszett nekik, úgyhogy idén is elmentünk a ráckevei AquaLand-be. Mondjuk Levente itt is épp nyűglődött, hogy hideg a víz, az meg uncsi, azt meg nem akarja, meg nem is tudom, és hosszú időre elvonult sértődötten a medence másik végébe. Nap végére aztán csak rákaptak a csúszdára, és zárásig futották (csúszták) a köröket. :) Amúgy jó volt, majd megyünk legközelebb is, ha szeretnének.

Következő progink is egy egyszerű, de nagyszerű dolog volt, nevezetesen elmentünk a Margitszigetre bringóhintózni. :) Olyat sem csináltunk még, épp ideje volt. Nagyon tetszett nekik, mindenki vezethetett, bár attól kb halálfélelmem volt. :D "Fékezz! Kanyarodj! Tekerd már a kormányt, nekimegyünk a padnak! Tekerd már a kormányt, megyünk be a fűbe az útról! Már megint! Maradj már az úton! Vigyázz, jönnek!" Na, kb ilyen nyugodtan tudtam élvezni a dolgot. :D Az Árpád-híd felől indultunk, megnéztük a Japán-kertet, utána mentünk bérelni, és a vadaspark érintésével a Zenélő Szökőkútig mentünk. Utána meg vissza. Kb egy órát bringáztunk, utána pedig előkapta mindenki a rollereket a csomagtartóból, és ugyanez volt a program. :) Jégkrémezés, aztán rollerezés a vadaspark érintésével, ott kis nézelődés, almák elfogyasztása, majd gurulás tovább a Zenélő Szökőkúthoz. Közben mindenki éhen akart már halni, úgyhogy mindenki kapott 1000 forintos lángost, aminek mindenki csak a felét ette meg, majd az elcsomagoltatott maradékot a Dunaparton felejtettem... majd pihi és álmélkodás a szökőkútnál hosszasan. Aztán vissza a kocsihoz a sziget másik végébe. Mire visszaértünk, már szépen fújt a szél, majd estére megérkezett az aktuális vihar, ezáltal eltörölve a másnapi balcsis terveinket. Hideg volt, esett, nem indultunk útnak. Végre otthon Xbox-ozhattak egész nap. :P

Utána én leugrottam Debrecenbe két napra a Campus fesztiválra, addig anyunál és Líviánál voltak a gyerekek. Kincső volt Líviával, mert nála sikerült elérnie egy új hörcsög beszerzését névnapja alkalmából, úgyhogy mentek együtt beszerezni. :D Anyu strandon volt a fiúkkal, majd Bence még Milánhoz is ment bandázódni délután. Amikor meg mentem szombaton a gyerekekért, akkor meg épp anyuéknál volt Milán medencézni, úgyhogy rövid egyeztetés után 4 gyerekkel tértem haza. :) Vasárnap még CyberJump-ba vittem Bencét, mert szombat este kapott egy meghívást, hogy a másik barátja menne, és Bencét is vinnék magukkal. Míg Bence ugrált, addig Kincsővel mentem Ikeába további névnapi ajik beszerzése miatt. Levi addig otthon játszott. Amúgy hotdogot ígértem neki ebédre, de rájöttem, hogy azt nem fogok tudni vinni neki az Ikeából, mert egy DM és Aldi is be lett ütemezve hazafelé, úgyhogy Aldiban megvettem hozzá mindent, és azóta rákaptak. Tegnap is hotdog volt a vacsi. :D Bencének nem. Ő nem szereti a virslit. Olyan még mindig nincs, hogy valami mindenkinek jó legyen...

Közben hétvégén megérkezett az apjuk is Libanonból, és most már itthon is marad. Vele is taliztak vasárnap este, és a jövő hetet már együtt töltik. Addig pedig edzőtábor van a héten Kamaraerdőn. Nagyon tetszik nekik, csak a két fiú már hétfő óta nem tud lábra állni az izomláz miatt. Kincső más csoportba van beosztva (övek és nemek szerinti bontás van), úgyhogy ő még jól van. :) Hol eső van, hol medencézés, de jól elfoglalják magukat. Tábor után pedig Bencét viszem 5-re neurofeedback-re majdnem minden nap a héten, mert most pótlunk előre/utólag.

Kincsőnek tegnap volt a névnapja, és tőlem kaktuszokat kapott (azt szeretett volna), meg egy dizájnos ikeás illatosító akármit a szobájába. Meg nagyi nevében is bevásároltunk neki, de nem tudom, hogy ő mikor tudja köszönteni. Anyuék majd péntek délután jönnek át, amikor még itthon vannak a gyerekek, de már nincs délutáni neurofeedback.

Az új hörcsög neve Mogyoró, azaz Mogyi. Ő nem dzsungáriai, de cserébe nem tudom mi, és Kincső sem. Nagyon pici, nagyon fél, még elkapni is lehetetlen. Pöttöm szinte nagynak tűnik mellette, pedig nem véletlen a névválasztás. :D Ha már állatok: a szomszéd házban lévő cica - Marcipán - egyre gyakrabban jön hozzánk látogatóba, és tegnap már meg is tudtam dögönyözni. :) Néha tiszteletét teszi nálunk, körülnéz, de hiába aranyos, barátságos és érdeklődő, mindig eltáncol a simi elől. De tegnap már ezt is engedte. :) Amúgy ez a cél, hogy összebarátkozzunk vele, mert Kincső nagyon szeretne cicát, én nem engedem, és így tudna is cicázni, mégsem lenne saját - mindenki jól jár. :D És, amikor otthon vagyunk, akkor minden ajtó nyitva van, úgyhogy Marcipán szabad bejárást engedélyez magának. :)

És még pár szót az Xbox-ról. Fortnite. Jelenleg a legmenőbb játék, kb az egész világon. Mindenki ezzel játszik. Haverok, osztálytársak, tényleg mindenki. Együtt online, csapatban, külön, mindenhogy. És Levi nagyon jó a játékban, és egyre jobb. Motivált, sikerélménye van, elismert játékos a haverok közt. (Minden adott a függőséghez. :P ) A közös játékok miatt meg valahogy mindig több gyerek hangját hallom üvölteni a lakásban, mint amennyi jelen van. :D (Már fel van írva a kariaji listára az Xbox-hoz való headset. Már most is nagyon hiánypótló lenne, de előbb sajnos nem lesz semmi alkalom, amire megvehetném.) Mindenesetre kemény menet lesz majd szeptembertől letiltani mindenkit a játékról. Most ugye napközben nem vagyunk otthon, de délután hagyom őket játszani estig, hiszen nyár van, szabi, most élvezzék ki, hogy azt csinálnak, amit akarnak. De, ahogy látom, máshol is ez van, mert a haverok is mindig online vannak... Viszont, már most látom, hogy remekül fel fogom tudni használni motiváló eszközként. Levi rekord mennyiséget fog olvasni, tanulni, házimunkázni szeptembertől. :P :D Játszhatsz vele, HA... :D

Úgyhogy, itt tartunk most az idei nyárral, de igazából már túl is vagyunk a felén. Jövő héten már mehetek megvenni a sulis cuccokat. :/ (Akkor nincsenek itthon, akkor érek rá.)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.