Hi!

Elkezdődött a véghajrá. Ebben a két hétben írják az összes felmérőt, aztán már túl is vagyunk az egészen. Bár az eddigi eredmények nem túl fényesek. Kincső 4,6-ra állt matekból, erre hozott egy hármast. Majd a javítódolgozatot is hármasra írta meg. Úgyhogy már biztos, hogy lesz kitűnő bizonyítványa, mert ezen már az év végi felmérő sem fog javítani, akkor sem, ha ötösre írja.

Bence majdnem négyesre állt olvasásból, de ma gyorsan kapott két hármast és egy egyest, hogy abból is stabilan hármas legyen év végére. Nyelvtanra két napja tanulunk, ma is azzal fog telni az esténk, és remélem, hogy legalább hármasra megírja... És akkor még lesz köri, meg matek, meg ugyanezek Kincsőnek, úgyhogy nem unatkozunk. Próbálom a legtöbbet kihozni mindenkiből (azaz tanulunk), de igazából ezek az alsós jegyek még semmit nem számítanak. Csak már ilyenkor elkönyveli magát a gyerek rossz/jó tanulónak, aztán az nem jó. A rossz tanuló nem akar tanulni, hogy ő úgyis rossz, a jó tanuló meg nem akar tanulni, hogy ő úgyis jó. :D Mindegy, pár hét, és vége a sulinak, ennyit már mindenkinek ki kell bírnia. Még ennyit sem, mert Levi és Kincső is hiányozni fognak 1-1 hetet így a tanév végén. Levi jövő héten utazik Bejrútba, Kincső meg a suli utolsó hetén már nyaralni megy.

Az anyák napi mókáknak sem értünk még a végére. Bencéé volt leghamarabb, még a kirándulása előtt. Leviék múlt héten tartották a kis előadásukat. Illetve a végén volt egy videós összefoglaló a táborról. Remélem, hogy elérhetővé teszik majd valahol, és akkor megosztom a linket, mert nagyon jó lett. :) Levikém szuperül adott elő amúgy, nagyon ügyes volt. Kincsőnél még csak ma lesz az anyák napi ünnepség. Furulyázni tuti fog, mert furulyát kellett vinnie annak ellenére, hogy ma nem lesz furulyaóra, hiszen anyák napi ünnepség lesz akkor. :)

Amúgy most hétvégén volt fellépésen is. Megint a Patak Parti-n, ami tavaly is nagyon jó volt. Bár most apu vitte el, mert én nem értem rá, mert javában készültem a délutáni családi grillezésre. Lassan már több gyerek lesz ott is, mint felnőtt. :D De az is nagyon jól sikerült, nem volt semmi gond a gyerekekkel. És lehetett babázni is. :) Csak a kiskutyát nem hozta Reni mégsem.

Ebben a hónapban csak két szülinapi buli volt, de abból egyik Bencéé. Elmentünk lézerparkba lövöldözni az osztálytársaival. Eddigi legjobban sikerült szülinap volt, nagyon jófejek voltak ezek a srácok. Ezek már nagyobb gyerekek, fiúk is, úgyhogy jó arc volt mindenki. :) Volt nagy csocsózás is, meg a lövöldözés után felmentünk még a játszóházba úgy este 7-ig. A játszóházban én már rég nem játszom, már csak ülök, kávézok, netezek, és unatkozom. :) Dehát, kell a felügyelet. Lövöldözni azért beálltam egy menetre, mert azon még nem voltam. :)

Rákövetkező hétvégén viszont beadtam Levit törökbálintra a játszóházba, mert megbeszéltem velük, hogy mostantól így lesz. Ez nekem nagyon sok, hogy havi 2-3 alkalommal játszóházban vagyunk. Kincső épp Sukorón volt, Bencével meg átugrottunk Érdre Reniékhez kutyust nézni. Igazából ott voltunk egész nap, mert Attila sem volt otthon, úgyhogy Leviért elugrottam fél 1-kor (délelőtti volt a szülinapi buli), és estig maradtunk szinte. A gyerekek xbox-oztak, játszottak, kutyáztak, kertben voltak... mi meg trécseltünk Renivel egész nap. :) Ilyen is ritkán van. :) (És ma kaptunk egy újabb meghívót június 3-ra...)

Mivel Levi jövő héten utazik, ezért egyik reggel a Külügyben kezdtem vele, mert útlevelet kellett csináltatni neki. A biztonság kedvéért villamossal mentünk, mert gyorsan meg akartam járni, hogy harmadik órára visszaérjen, aztán fene tudja, hogy milyen a forgalom 8 körül befelé. (Amúgy nem volt vészes, szerintem kocsival hamarabb megjártuk volna...) Egész úton elég szótlan volt, és, amikor visszaértünk az autóhoz, és beült, akkor felsóhajtott, hogy végre! :D Én azt hittem, hogy élvezni fogja a villamosozást, hiszen sosem szokott, és tuti élmény, de nem. Mármint mondta nem túl meggyőzően, hogy jó volt - de az autó jobb. :) Hozzáteszem, kicsit fél az előtte álló repülőúttól is. Hát, én is aggódom emiatt, meg Lívia is, mert úgy gondoljuk, hogy nem igazán fogja élvezni az egész napos utat, és az senkinek sem lesz jó. :/

Illetve még annyi esemény volt tegnap, hogy Bence egy osztálytársával ment haza fél négykor egyedül (mármint egyedül a két fiú), és átugrottak a (másik) Bencéhez xbox-ozni egy órára. Mert ugye 5-re vittem őt is edzésre, meg a másik Bence is ment 5-re judo edzésre. Ez a fiú is ott volt a szülinapján amúgy, nagyon szimpatikus. Pénteken összefutottunk velük a játszótéren, akkor beszéltem le a szülőkkel ezt a hétfőt. Ugye még nem nagyon ismerem a szülőket és a gyerekeket, de mindig mondom, hogy Bence szerintem már remekül beilleszkedett. :)

Ezen kívül itt van a nyár, már pulcsi nélkül mennek suliba, és járunk már lelkesen játszóterezni is. Két új játszótér is van Kelenvölgyben, úgyhogy heti kétszer tuti oda viszem a fiúkat, míg Kincső furulyán van. Sőt, ma lehet, hogy egyedül fog játszózni a két fiú, míg én anyák napján leszek Kincsővel. Próbálom hagyni őket önállósodni, de azért még izgulok ilyenkor. :/

De nagyon nőnek már a gyerekek, úgyhogy hétvégén nem is mesefilmet, hanem a Galaxis őrzői 2-t néztük meg a moziban. :D

És mindjárt jön a gyereknap, arról majd egy következő posztban számolok be.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr1812534465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása