Medellin 2016.07.05. 14:58

Úszótábor

Hi!

Túl vannak a gyerekek az első hét nyaraláson. Persze, azt leszámítva, hogy Bence már volt egy hetet Dobogómajorban Líviáékkal, de az még suliidőben volt. Az hivatalos első nyaralásos hét úgy nézett volna ki, hogy Bence és Kincső úszótáborba megy, Levi - annak ellenére, hogy még van ovija - csatlakozhat. Cserébe úgy nézett ki a dolog, hogy Kincső Libanonban volt, Bence nem mehetett napra/vízbe a fejsebe miatt, és az egyetlen gyereket - akinek táborra se lett volna szüksége - adtam be egyedül hétfőn reggel a Sport11-be :D

Amúgy onnan jött a tábor ötlete, hogy Levi egész évben ide járt úszni, és Andrea néni nyári úszótábort is szervezett. Apu pedig azt mondta (ugye, ő vitte Levit úszni minden héten), hogy ez remek lenne, erre menni kell, és szívesen befizeti a gyerekeket. Én nem ellenkeztem, cserébe megköszöntem, így mentek életükben először úszótáborba Orosz Andreához.

Amúgy úgy nézett ki a dolog, hogy hétfőn ott volt Levi egyedül, utána kikérdeztem, mi volt a napirend, és utána úgy döntöttem, hogy Bence is mehet. Kedd reggel megbeszéltem Andreával, hogy amikor a napi kétszer egy óra úszás van, akkor Bence ne ússzon, elvan ő addig a medence melletti jakuzziban, és a délutáni strandolásnál pedig tud magára vigyázni a gyermek, baseball sapi legyen rajta az árnyékolás miatt, és ne bukjon le. De csütörtökre már leestek a sebek, akkor már úszott is, strandolt is rendesen - de a sapka az még mindig kell. Úgyhogy keddtől már együtt volt a két fiú.

A komplexum második emeletén külön terme volt a csapatnak, ott voltak a cuccaik egész héten. Csak a vizes törcsit/fürdőnadrágot volt javasolt hazavinni, hogy bent nehezebben száradnak, fülledt lesz a levegő. De polifoam, hátizsák, cipő, minden maradhatott bent. Amúgy ez ilyen egyedi luxus lehetett, mert nagyon sok tábor volt a helyszínen abban az időben, és mindenki más cuccokkal jött reggel, cuccokkal ment el délután, és egész héten hordozták a zsákjukat. Még ismerős szülőkkel is találkoztam, és ők is mondták, hogy nekik minden nap kell hozni-vinni a felszereléseket, nem maradhat bent.

Amúgy, az úszáson kívül voltak mindenféle sportfoglalkozások, mint foci, torna, trambulin (? - valami ugrálós volt), stb. Csendes pihenőhöz lehetett bevinni mindeféle játékot. Ki könyvet vitt, ki színezőt, ki tabletet... Délután pedig strandolás volt. :) Nem épp csapnivaló körülmények közt, ahogy azt a képeken is lehet majd látni. ;)

Minden nap fél 4 előtt odaértem már, így az emeleti teraszról mindig lestem, hogy mit csinálnak a gyermekeim, amikor nincsenek a felügyeletem alatt (Levi általában a parton kuporgott a törülközője alatt, fürdősapkával a fején, mint egy kis teknősbéka, Bence meg bandázódott más gyerekekkel. Utálom, hogy nem tartanak eléggé össze. Én simán elvárnám, hogy mindig az öccse mellett legyen a nagy, de nem így van sajnos. :/ De Levi már első nap összehaverkodott csomó gyerekkel, amikor egyedül volt, velük uzsonnánál ismerkedtem meg. Mindig 4 körül jöttek fel (akkor már fél órája vártam), 4-kor asszisztáltam az átöltözésnél, és utána kísértem őket uzsonnázni. Más szülőkkel ellenben én be is mentem az étterembe, leültem melléjük, trécseltem a gyerekekkel ... - és megettem a gyerekeim maradék kajáit. :D A kedvenceim Kamilla és Ambrus voltak. Kamilla egy csodás, okos, cserfes kislány volt, aki most végezte az első osztályt kitűnő minősítéssel. :) Levivel igen jóban volt, de tábor végére Levi odasúgta nekem, hogy Kamilla szerelmes Bencébe :D Ambrus pedig Kamilla unokatesója volt, és elsőre az jött le nekem, hogy Ambusnak lehet egy 160-as iq-ja. Olyan agya volt a gyereknek, mint egy számítógépnek. Érdekes néha új gyerekeket megismerni. :) Amúgy minden uzsira valami péksüteményt kaptak a gyerekek, pl sajtos rudat, perecet, kakaós csigát, ilyeneket. Itt most megjegyezném, hogy életem legjobb kakaós csigáját (maradékát) itt ettem. Fel is kerestem a személyzetet, aki osztotta, így már tudom, hogy emiatt Törökbálintra kéne elzarándokolnom a Royal pékségbe. :) Kókuszos, puha, szinte csokipudinggal megtöltött csigát árulnak.

A gyerekek imádták a tábort. Levi első nap után még panaszkodott, hogy nagyon fárasztó volt, de utána vagy az úszás/futás/akármi lett kevesebb, vagy a hangulat jobb, hogy Bence is ott volt, de imádták. Az idő is jó volt, úgyhogy az első hét nagyon szerencsésen alakult. Kincső pedig pénteken jött haza Bajrútból, már vele együtt mentem a fiúkért utolsó nap, és ő is pörgött ezerrel, hogy ő is úszótáborba akar menni a tesókkal. :) Remélem, jövőre is lesz rá lehetőség.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr948868366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása