Hi!

Ezen a héten maratoni ünnepségsorozat volt, mert az eddigi négy napból háromszor rohantam köszöntésre meló után.

Hétfőn ez úgy nézett ki, hogy mentem Bencéért (röpke 35 perc túlóra után, amikor már tényleg centizni kellett a perceket, hogy odaérjek időben), a gyerekkel szaladtunk át az oviba a többiekét, az oviban átöltözött ünneplősbe, majd vissza Őrmezőre, és egy gyors - pékségnél elfogyasztott - uzsonna után szaladtunk vissza megint a suliba. Kincső és Levi szerencsére csendben elfoglalták magukat egy hátsó asztalnál, lepakolták a polcokat, és rajzolgattak abban a 40 percben, míg ott voltunk. Ja, amúgy az osztályteremben volt az ünnepség. Szerencsére sok szülő nem jött el (szerintem), mert anyukák, apukák, nagymamák és nagypapák is hivatalosak voltak. Nomármost, ha csak 20 gyerekkel számolok (ahány szék van) ezt meg kellett volna szorozni néggyel + a gyerekek, akiket be kellett volna zsúfolni a terembe. Mi Líviával ketten képviseltettük magunkat + a két gyermek, akiknek nem kellett szék.

Körülbelül 20 perces műsor volt, amin végig énekeltek és egy nagyon-nagyon hosszú verset mondtak el. Azt minimum 10-15 percen keresztül, és mindenkinek volt egy-egy versszaka, és felváltva mondták őket. Mindenki minimum kétszer volt. Nagyon izgultam Bence miatt, mert úgy tudtam, hogy valakikkel együtt fogja mondani, de ott láttam csak, hogy egyedül fogja. Bár titok volt a vers, és a készülés, én minden nap tanultam vele, mert nagyon izgult, hogy nem fogja tudni. De tudta. Az előadás után pedig kaptam szép virágot tőle, amit saját kezűleg készített.

Szerdán Kincsőnél voltam ünnepségen. Levi az udvaron maradt, Bence edzésen volt, úgyhogy ide nem kellett nagyon készülni. Lívia jött megint velem, mert szegény anyu egyik nap sem ért rá. :( Kincső ugyebár egy előadóművész, úgyhogy alig várta, hogy szerepelhessen, és szépen elmondta a verseit, pózolt a fotókhoz. :) Kaptam tőle kézzel festett konyhai fogót, meg virágot, meg egy lapot a versekkel. Utána kiültünk a kertbe a szokásos kis vendégségre (kekszek, üdítők). Az oviba időpontra kell menni, negyed óránként van váltás, itt személyesen köszöntik a gyerekek a női felmenőket. Vagy párosával (két család van bent).

Csütörtökön pedig szaladtam Bencéért, hogy időben odaérjünk Levihez. Kincső az udvaron volt, Bence bejött végül, és ide anyu is tudott jönni, nem csak Lívia. Levike egyedül volt bent az óvónénikkel, szépen elmondta a verseket, és ő konyhai kesztyűt készített nekem. Meg persze kaptam virágot, mint minden évben. Igazából mindig ilyenkor kezdek el ültetni a kertben, mikor az első cserepeseket megkapom az oviban. :D

Nagyon ügyes, nagyon szép volt mindenki, és összeteszem a két kezem, hogy sosem egy napra esnek ezek a progamok. :D (Idáig.)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr257441486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása