Medellin 2014.02.22. 17:45

Farsang

Hi!

Levi ovis csoporttársainak a szülei nagyon lelkesek, és nagyon aktívan dolgoznak azon, hogy három éven keresztül tényleg egy közösség lehessünk. Már van a Facebook-on csoportunk, levelezőlistánk (mondjuk az minden csoportnál), és most egy ovin kívüli farsangi mulatságot is szerveztek, hogy mi szülők jobban megismerhessük egymást. Én általában semmi jónak nem vagyok az elrontója, rajtam ne múljon semmi, és amúgy is program hétvégére, úgyhogy természetesen mentünk. :) Az ELTE egyik szakkollégiumában dolgozik az egyik anyuka, ott kaptunk egy termet a Ménesi úton.

Amúgy Bencének ma focitornája lett volna, és arra akart menni. Az apjával sikeresen le is szerveztem, hogy akkor ők mennek focira, én meg farsangra a kisebbekkel, de ma délelőtt tudatosult Bencében, hogy a foci nem az oviban lesz, és onnantól nem akart menni. Hiába mondtuk, hogy ott lesznek a többiek is a csoportjából (gondolom), de így már nem tetszett neki a program, hogy idegen helyen van. És érvelt nagyon, hogy focizni bármikor lehet, de farsang most van. :)) Én meg nyilván nem fogok ráerőltetni semmit, ha nem szükséges, úgyhogy persze, hogy jöhetett farsangra ő is. :)

A jövő heti ovis farsangra már beszereztem a jelmezeket, úgyhogy szépen kiöltözve jelenhetett meg mindenki a mai eseményen. :) Süvi átvállalta a enni-/innivalók beszerzését, így majdnem oda is értünk időben.

Szerintem több, mint a fele csoport eljött, mert elég sokan voltunk. Mert persze mindenhol van 2-3 gyerek, és a testvérek is jöttek ugyebár, úgyhogy egy ovis csoportnyi gyerek simán volt. :)

Volt nagy rohangálás, zene, falatozás, kézműves foglalkozás, jelmezbemutató, meg ismerkedési délelőtt. Amikor szépen elmondja mindenki magáról pár szóban, hogy ki ő. Mármint a szülők. Asszem három lelkész is van az apukák közt.

Úgyhogy, ez a program ment nem tudom meddig, mert mi dél körül leléptünk. Addig is volt kiírva amúgy. Átmentünk még ebédelni a Don Pepébe, hogy ott folytathassák a gyerekek a játszást a játszósarokban, úgyhogy volt mára egylég esemény. :) Sok fotó készült - nem általam - úgyhogy majd teszek fel, ha beszereztem őket.

Holnap pedig templom és játszóház a program. Majd írok arról is, ha lesz mit.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr535827094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása