Hi!

A gyerekek ovijában minden évben van jótékonysági vásár, és a bevételt mindig valami hasznosra költi az óvoda. Tavaly azt hiszem az árnyékolókat vették meg a teraszokra a befolyt pénzből. Mindenesetre jó mulatság a gyerekeknek, úgyhogy idén sem hagytuk ki.

10 körül talán már oda is értünk, de akkor már elég sokan voltak az udvaron. A második asztalnál már lecsaptunk két muffinra, (az egyiknek nyalóka állt ki a tetejéből) , úgyhogy így osztottuk három felé. :) Két gyereknek muffin, egynek nyalóka. Amúgy úgy néz ki a dolog, hogy az ovi kertjében az út mentén végig asztalok vannak, ahol a szülők árulják a mindenfélét. Van egy asztal, ahol egész nap palacsintákat lehet kapni, és teát - ezeket az ovi konyhájában csinálják folyamatosan. Hátul a kertben pedig ugrálóvár van minden évben.

A gyerekek szétszéledtek, én végignéztem a kínálatot, de igazából perceken belül az ugrálóvárnál kötöttünk ki. :)) Hihetetlen áron, 50 forintért lehetett ugrálni. :)) Mivel jótékonykodásról van szó, én bizony 200 forintot is odaadtam az óvónőnek a három gyerek után. :)) De sokszor voltam jótékony hangulatomban. Bence pl kiválasztott négy autót az egyik asztalnál, és az eladó kisfiúnak szintén 200 forintot adtam a kért 175 forint helyett. :)) Vele mondjuk később is biszniszeltem, mert Levi valahol vetetett velem 2 motort, aztán mégsem kérte, én meg nem tudtam mit csináljak vele. A kisfiú meg mondta, hogy megveszi tőlem 50 forintért. :D Én meg mondtam neki, hogy legyen ügyes, 75 alatt ne adja oda senkinek. :)) A legdrágább dolog, amit vettem, az egy harisnya volt. Kriszti néni minden évben hozat valahonnan harisnyákat, most is volt egy dobozzal. Vettem egy elég jó anyagú szürke harisnyát őszre/télre 600 forintért. A palacsinta száz forint volt, a tea 50, a csokigolyók 20. Az egyik asztalnál "igazi" kereskedők ültek, és Levi csoporttársának az anyukája végül sikeresen eladott nekem egy kis karácsonyi terítőt (inkább alátétet), de nagyon röhögtem, hogy otthon beteszem a többi közé, és jövőre én hozom vissza eladni. :)) Árultak pl négy fadarabot is. :)) Valami játékszék lábai lehettek. :)) Mondtam, hogy egy kandallóba pont jó is - bár nincs kandallóm - de azért azt nem vinném el, mert nem tudom hova rakni. :) Egy apuka meg rábeszélt egy 20 forintos sütire, hogy ad mellé egy Crocs kártyát is. Nem is, inkább kettőt. Ja, három gyerek? Akkor hármat. :)) Iszonyat vicces volt, de erről is szólt az egész. Minden lomot összeszedett otthon mindenki, ami nem kell, de kidobni nem akarja. Vagy sütiket hozott, és azt árulta. De a cd-re kiírt filmektől a lehasznált homokozófelszerelésig minden volt. Ruha, könyv, játék, ékszerek, bármi. Lomok. Az autók, amiket vettem, ütött, kopott darabok voltak, gumi se volt már a kerekeken. De 25-50 forintért meg lehetett venni őket. A gyerekek meg lelkesen böngésztek. :) Vettem Kincsőnek kindertojásos játékot, gyöngyökből fűzött karkötőt, meg színes ceruzákat is. Meg persze jegyeket a tombolára. Nem is tudom, úgy 2500-3000 forintot tuti elköltöttem mindenfélére. És ezek mind mennek az ovinak.

A gyerekek általában valamerre játszottak, hiszen volt csomó ismerősük. Bence is örült néhány régi, már elballagott barátjának. Az egyik anyuka mondta, hogy a lánya meg mindig Leventéről áradozik otthon, hogy múltkor meg is ölelte, amikor ügyes volt. :o Az nem derült ki nekem ebből, hogy ki ölelt meg kit, de nekem Levi sosem mesél a csajozásokról. :)) Látványosan csak az anyukák szokták letámadni. :) A fejét természetesen. :) Kincső csoportjába járnak az ikrek, és az ő anyukájuk pl imádja Levente vörös fejét, mindig odáig van, hogy kényszert érez rá, hogy simogassa a fejét. :) Én ilyenkor meg mindig röhögök, hogy én ugyanígy vagyok a fiaival, de én bizony bele is túrok mindig a szőke, göndör fürtjeikbe. :D

Mi is volt még... Ettünk palacsintákat is, kaptak teát, a végén meg volt a tombola. Persze semmit nem nyertünk, pedig kinéztem magamnak egy üveg Aszút, vagy rozét, vagy belga csokit...:)) Volt külön jegy felnőttnek, fiúnak, és lánynak.

Fél egykor jöhettünk el, és Bence mondta is a kocsiban (már megint): "Anya, ez volt életem legjobb napja". :))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr275538104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása