Medellin 2012.11.22. 17:22

Babás programok

Hi!

Gondoltam, hogy megörökítem még, hogy hétvégén Fenriséknél voltunk. Több, mint egy éve voltunk náluk utoljára, és ők is vagy egy éve voltak utoljára nálunk, azóta nem is találkoztunk. Süvi néha vitte Bencét (esetleg Kincsőt is) kirándulni velük, de azokon én nem voltam ott. Úgyhogy megnőttek azóta az ő gyerekeik is. :)

Kis késéssel indultunk, mert a gyerekek mesét néztek, én meg a kanapén fekve mozdulni sem bírtam ebéd után. Fel is hívtam Fenrist, hogy kicsit később indulunk, nem érünk oda kettőre, de Dani legalább tud majd aludni még. Murphy törvény, hogy Dani kivételesen nem aludt, úgyhogy eléggé vártak minket. :)) Végülis fél óra alatt megtettem a távot XXII. ker. vége és Kispest vége közt, fél 3-ra ott is voltunk.

A gyerekek rettentő jól érezték magukat. Katáéknak rengeteg játéka van, és még annál is több, és sok ilyen szép, nagy, minőségi darab, amiket tényleg csak a polcokon nézek meg, de soha nem venném meg. :) (Hol van nekem ennyi pénzem...?) Volt közös zenélés a sok hangszeren (gitárok, citera, szintetizátorok), rajzolás (igazi festőállványos rajztáblára), autózás (távirányítós is), focizás (asztali), stb. Volt ott szupermarket, állatkórház, pénztárgép ezer funkcióval, pörgős fotel, színváltós kirakó, stb, stb. Unatkozás nem. :) Szegény Fenris néha 5 gyereket szórakoztathatott, míg mi Gabival a konyha környékén trécseltünk, de nem panaszkodott. :D Gabi készített csomó szendvicset, vicces bohócfejnek díszítve őket, ami szintén nagyon tetszett a gyerekeknek. :) Fél 7 körül jöttünk el, mikor Dani már javában a kádban ült. :) De olyan jó érezte magát mindeni, hogy kb már erre a hétvégére le akartuk fixálni a  következő időpontot, de ez tuti csúszni fog, én nagyjából vasárnap délutánig "szabin" leszek házon kívül, vasárnap délután meg megyünk mézeskalácssütésre, adventi koszorú készítésre, úgyhogy nincs alkalmunk menni. Pedig a gyerekek nagyon akarnak. :)

Amúgy megdöbbentő, hogy gyerek és gyerek közt milyen különbség van. Kata kicsit idősebb Bencénél, igazából csak pár hónappal, de már rég tud írni, olvasni, és már 3D-ben rajzol. Úgy rajzol asztali lámpát, hogy az ovális burából (félig oldalnézet) kilóg az égő. Két papírt összeragaszt kissé, és úgy rajzol épületet kívülről, hogy utána az ajtót kinyithatóra vágja a fölső lapon, és a hátsó lapon emberek vannak az ajtó mögött. Elképesztő egyszerűen. Be is akarnák íratni v.mi művészeti képzésre, fejlesztésre.

Amúgy elárasztottak minket a programok. Focibemutatója lesz Bencének, tornabemutatója Kincsőnek, barkácsnap lesz Kincsőnek, családi nap Levinél, Bencéék tegnap kirándulni voltak az ovival, és tuti kihagytam még így is pár dolgot. A családi napon ki is veszek majd szabit, oda viszem Kincsőéket is, úgyhogy elhozom őket ebéd után. És, ha bele tudom illeszteni a napba, akkor elviszem őket moziba még a családi napos program előtt (3-kor kezdődik), mert pont egy hónapja ígérem nekik, hogy arra a szőrmókos mesére elviszem őket. (Nem tudom a címét.) De reklámozták sokat vmi mesecsatornán, és nagyon rákaptak. Csak egyszerűen nem volt olyan időpont idáig, hogy ráérünk volna hétvégén ÉS Levi nélkül lettünk volna. Őt még nem lehet vinni. Most vasárnap mentünk volna moziba, úgy volt, hogy Levi Líviáéknál lesz, de végül mindhárom ott volt egész nap. :)

Meg majdnem az Eleven Parkba is mehettünk volna tegnap, csak anyáméknál felejtettem a telefonomat, és későn olvastam az üzenetet. Barátnőm jött haza egy hétre külföldről a gyerekével, ő invitált minket, hogy csatlakozzunk. Ez sajnos kimaradt.

Úgyhogy majd beszámolok az előttünk álló jövő heti eseményekről, más érdekes nagyon nincs. Levi motoros balesetet szenvedett tegnap, kicsit be van duzzadva a szeme mellett, meg lehorzsolódott a bőr, de semmi extra. Amúgy jól vannak. Igazából Bence volt 4 napot beteg szeptemberben, amikor átfutott rajta az a lázas vírus, de az óta sincs semmi bajuk asszem. Levi egyszer két napig fújta az orrát, de nem náthásodott be, el is múlt az is. Kincsőnek meg végképp semmi betegsége nem volt még, mióta elkezdte az ovit. És, hogy ezeket leírtam, holnapra tuti megbetegszik mindenki, ha már elutazom. :)) Na jó, csak nem.

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr295519125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása