Hi!

Igazából most is csak azért írok, mert rég írtam, amúgy nincs semmi különös a gyermekek háza táján. Múlt héten még pólóban lehetett szinte rohangálni a vadasparkban, ma meg már kirándulni se tudtunk menni az eső miatt. :( Meg moziba (azt beígértem nekik), vagy egyéb helyre sem, mert nincs már rá pénzem hónap végén. :)

Bence már jókat bandázódik az oviban, nőzik, jár heti kétszer úszásra, ezekben nincs változás. :) Mostanában sokat játszik autókkal is - amit régebben nem tett igazán - és sokat rajzol. Amit meg kb. soha nem tett. Olyan édes rajza van, lerajzolva az egész család, de még Reni is rajta van, meg nem tudom, még kik, és mindenki mosolyog rajta, és nagyon kedves kép. :) Anyu is épp ma találta meg az egyik rajzomat, amit 6-7 évesen rajzolhattam karácsonyra. Jókat nevettünk rajta, hogy miket figyeltem meg a családon, pl. apámon Adidas felső van (komolyan rárajzoltam a logót), kereszt a nyakában, anyámnak mellet rajzoltam, úgyhogy jókat nevettünk ma rajta. :))

Kincső vígan jár oviba, napi 15 rajzot hozunk haza kb, jár tornára, és bújós cica még mindig. Puszilgat, udvarol, ölelget, szeretget egész nap. Alig tudom az övét bekötni (kb ennyit segítek az öltöztetésben), mert amint lehajolok hozzá, már lóg is a nyakamban, és rám van cuppanva, mint egy kis pióca. :)) Ami meglepő, hogy kb száz dalt ismer, többet, mint én, és rengeteget énekel.

Ez amúgy Levire is igaz. Rengeteg dalt tanul a bölcsiben, és meg kell zabálni, ahogy énekel, sok szót csak handzsázik benne. :)) Félig már szobatiszta, úgyhogy ezzel is szépen haladunk. Nem egyik napról a másikra megy, mint Kincsőnél, de gyorsabban, ügyesebben, és előbb, mint Bencénél. :) Nagyon kis ragaszkodó jószág amúgy, rendszeresen problémázik azon is, ha edzésre megyek, pedig korábban nem tette. Igaz, régen mindig fektetés után mentem, nem látta. :)) Egy ideje viszont korábban járok, 8-ra, nem 9-re.

Most szünet van nekik, de nem egész héten, mint néhol, azaz nincs őszi szünet, csak tényleg ez a két nap. Én persze dolgozom holnap is, ők meg el lesznek osztva a ráérő családtagok közt. :)

Úgyhogy tényleg nincs semmi extra szerintem, nyugis hétköznapok vannak, nem volt mit megírnom mostanában. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr555519119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása