Medellin 2012.09.21. 21:09

Napi horror

Hi!

Kicsit érdekes lett a mai délután/este, mert, ha már baj, akkor csőstül, ugyebár.

Mentem délután Bencéért, aki elég érdekes fejjel jött ki a teremből, nagyon nem tűnt vidámnak. Érdeklődtem is, hogy mi a baj, mi történt, aztán kiderült, hogy fáj a feje. Kicsit melegnek is tűnt, de azért nem lázasnak. Begyűjtöttünk mindenkit, azt nagy nehezen még elviselte, aztán itthon vízszintesbe helyeztem, kapott gyógyszert, aztán estére kutya baja sem volt. Remélem így is marad!

Majd nem sokra rá Kincső lefejelte a falat. Ökörködtek bent a szobában, míg vizet engedtem a kádba, aztán megjelent ordítva, és a fejét mutogatta. Na, mondom, remek, már megint mi van, adok rá puszit. Aha. Hát, ez nem az a hiszti jellegű v.mi volt, hogy Bence meghúzta a haját mondjuk. Odanyúltam a fejéhez, hogy hol fáj, és már kapta is el a buksiját visítva, miközben ezzel párhuzamosan szívinfarktust kaptam, mert hirtelen csak annyit éreztem, hogy el van deformálódva a feje, vagy be van horpadva, vagy valami, de nagyon nem oké, az fix. Úgyhogy hirtelen az én fejemen futott át, hogy hisztizni fogok (mondjuk ezen én lennék legjobban meglepődve :D ), majd kissé remegő kezekkel engedélyt kértem egy újabb vizsgálatra, amihez inkább csak a haját fújtam odébb, de még amiatt is visított. Itt elgondolkoztam, hogy most hívjam-e az ügyeletet, vagy előbb nézzem-e meg mi a helyzet, és az utóbbi verziónál maradtam. Kincső fején 30 mp-n belül (kb annyi idő telt el az ütés, és a fürdőszobai találkozónk közt) egy kisebb diónyi, vagy nagyobb mandulányi duzzanat keletkezett. Felnyaláboltam, lefektettem a kanapéra, kapott egy zacskó mirelit borsót a fejére (nem, késsel nem kínoztam, ahhoz túlságosan fájt neki, így max több időbe telik, míg lemegy a duzzanat), és kapott Arnica montana-t. Közben percenként érdeklődtem szédül-e, lát-e jól, nincs-e hányingere, de addigra nyugodtan feküdt, mindenre nemmel válaszolt (kivéve a látásos kérdésre :) ), úgyhogy nem tartottam indokoltnak az orvosi vizsgálatot. Később egyedül öltözött át (neki ma kimaradt a fürdés, kanapé-ágy távot engedélyeztem neki mára még, mint program), és látszólag túl is volt ennyivel az egészen. Ma velem alszik, megfigyelés alatt tartom még.

Persze közben Bence próbált rábeszélni, hogy ő is beteg, és ő is beütötte a lábát, de elmagyaráztam neki a bajok súlyosságának sorrendjét, úgyhogy nem sikerült elérnie, hogy inkább ő legyen az anya mellett alvó beteg. :)) (Aki beteg, az velem alhat általában.)

Holnapra remélem mindenki jól lesz, mert kéne mennünk egy-két helyre. :/

Pá!

Update: Nagyon nem ronthattam el a dolgot az ápolással, mert reggelre eltűnt a duzzanat.

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr495519107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása