Medellin 2012.07.31. 15:24

Kis gyógyítóim

Hi!

Kis szösszenet fb-ról, hogy más is lásson egy kis életképet, aki ott nincs fent. :)

"Esti fektetés; meseolvasás helyett:

Kicsit fájt a fejem, és, mivel a varázslás és a ráolvasás a varázspálcával nem segített, alaposabb vizsgálatra volt szükség.

- Doktor bácsi, mi a bajom?
- Azt hiszem, hogy meghúzódott a fejed.
- Akkor, operálni kell?
- Igen.

Ezután Kincső fogta magát, és átvágta a derekamat egy mozdulattal. Bence látta, hogy ilyen egyszerű operálni, úgyhogy felszeletelt egyből. Végül levágta a fejem, és érdeklődve megkérdezte:

- Nem fog kifolyni a véred?
- De.

Úgyhogy sebtiben összevarrtak. Utána még fel- és levágták az létező összes testrészemet, lyukakat helyeztek el rajtam, majd ismét összevarrtak. Közben Levente összevert egy csörgővel „Boldog anya! Fogd meg!” felkiáltások közepette, elvégre névnapom van, és csörgőt kapok tőle. 

Utána elfogyasztottam egy kb. 12 fogásos vacsorát, míg Kincső megsózta mindkét szememet. Közben kaptam gyógyító állatokat a fejemre, úgy hat félét. Kapcsoltak be nekem zenét (egy játék tűzhelyen), és, miután gyógyultnak nyilvánítottam magam, és ők is engem, kaptam matricát!!! :D Megérdemeltem. :)"

Fotókat a nyaralásról pedig teszek fel hamarosan, ha ráérek, de ma sem leszek otthon, úgyhogy még egy kis türelmet kérek. :))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr185519093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása