Hi!

Kis körítéssel fogok ma írni, aminek semmi köze a babákhoz (és ez babablog), de említést érdemel. :) De kezdem a nap elején.

Reggel felkeltünk, ugyebár, kicsit tunyultunk a tv előtt egymás hegyén-hátán, aztán erőt vettem magamon, és összecsomagoltam a maradékot a nyaralásra, mert már muszáj volt :) Fél 11-re mentünk át anyuhoz, ott átcuccoltam a kocsijába (azon még volt matrica pl, meg abba jobban lehet pakolni), aztán 11-kor elindultunk, és gondolom dél körül lent is voltunk, minden probléma nélkül. A gyerekek továbbra is nagyszerű utazók, úgyhogy azzal sosincs gond. :)

Nos, a szállás. Arról szeretnék pár szót írni, ami végülis nem felesleges itt, egyszer talán ők is elolvashatják, emlékezhetnek, hol nyaraltak. Club 218 az apartmanszálloda neve, Siófokon van a vízpart mellett, egyből a központnál, tehát ilyen 5 csillagos környék. Maga az apartman a főnökeim tulajdona, amit igénybe vehetnek  dolgozók (jó, nyilván nem a pizzafutárok) minimális összegért (fedezze a rezsit mondjuk, amúgy 1000 Ft/nap/fő). Nekem még ez is ingyenes, mert szeret a főnököm. :) Ez a főnököm is. :) Szóval, vannak különböző kategóriájú apartmanok az épületkomplexumban, ez a D(iamond), luxus kategóriás típus. Úgy 42ezer forint itt egy éjszaka/apartman főszezonban. A képek alapján se volt rossz, de a valóság más, mert itt egyedi berendezés van. Szóval, kicsit jobb talán, mint a többi D-s apartman. :)) Majd teszek fel képeket nyaralás után. Amúgy van egy nagy amerikai konyhás nappali, ami kicsit kisebb, mint nálunk otthon, gyönyörűen berendezve, két háló, mindkettő saját, szobából nyíló fürdővel, és egy akkora erkély... hogy van rajta két gyékény (?) napozóágy, két kerti fotel kanapéval, asztallal, meg egy grill. :)) Meg szárító. Nem kicsi, maradjunk annyiban. LCD tv a nappaliban, és a hálókban. Légkondi minden szobában. Na, nem is sorolom, luxusapartman, amilyenben még sosem voltam. :) A konyha felszereltsége is megérne egy misét, de abba bele sem kezdek. Alap, hogy mosogatógép is van. :))

Tehát, megérkezünk, ledobáltuk a cuccokat, és lementünk ebédelni. Az épület aljában van közért, pékség, fodrász, információs iroda, ajándékbolt, és egy pizzéria. Trattoria Amici, ami a Petőfi Sándor sétány végén (Siófok főutcája) van, és igen előkelő hely, mit ne mondjak. És játszótér is van hozzá a gyerekeknek. De "olcsó" napi menüjük is, ha egy pazar étteremben a 2 fogás 1290-ért olcsónak számít. Nem járok étterembe, nem tudom, de hagymakrémlevest ettem gyros tállal, a gyerekek meg carbonara spagettit. És, míg nem készült el az ebéd, addig a gyerekek mászókáztak, csúszdáztak, úgyhogy felhőtlenül lehetett élvezni az ebédet is. :) Csak Kincső horzsolta le a térdét megint, hogy vérzett, de ez előfordul...

Ebéd után kipakoltunk mindent a szekrényekbe, addig a gyerekek mesét néztek (tv-n, nem laptopon :) ), aztán Levi lefeküdt aludni, én meg lementem  két naggyal a wellness részbe. Mert a lakáshoz az is jár ingyen. Medence, gyerekmedence, 2 jakuzzi, szauna, konditerem. Úgyhogy volt mókázás a gyerekmedencében, akadt társaságuk is, én meg egy Laura nevű cseh kislány apukájával beszélgettem addig, ha már ott ültünk ketten a gyerekmedence közepén. :) Csak Bence nem akarta megérteni, hogy nem érit a bácsi, hogy  mit mond neki magyarul, hiába válaszolja magyarul, hogy nem tud magyarul. :D Kipróbáltuk a jakuzzit is a gyerekekkel, Bencének már ott is leér a lába. Aztán kimentünk a kertbe. Én nem igényeltem napozóágyat (ingyenes), mert ilyen úri programjaim általában nincsenek a gyerekek mellett, hanem álltam a hinta mellett, és löktem őket (miközben újfent Laura apjával beszélgettem, aki ugyanezt csinálta, ugyanott...), utána kicsit neteztem a fűben heverve, míg mászókáztak, csúszdáztak, homokoztak a gyerkőcök, akik később éhesek lettek, és felmentünk. Levi is felkelt, ettünk, majd Leventével és anyuval kiegészülve lementünk ismét, és ott folytattuk, ahol abbahagytuk. :)) Vissza a vízbe. A nagyba is. Anyu Bencét tanította úszni, a vízbe már ügyesen beugrik (anyu elkapja persze). Kb. hétkor feljöttünk, én leszaladtam még vásárolni, mert túl jó étvágyuk volt, nem maradt volna semmi reggelire, aztán fürdés, ágy, fél 9 - 9 körül már aludtak is...

Mi most az ezernyi, itt található gyertya egyikét (másikát) meggyújtjuk, és kiülünk fröccsözni a teraszra, miközben nézzük a kilencedikről a Balatont. Szar nekünk. :) A naplemente is az volt az orrunk előtt...:P

Holnap pedig nekiindulunk Siófoknak, a strandnak (bár, asszem 21 fokos a víz...), vagy bárminek, amit az időjárás enged. Aztán este beszámolok. :)

Pá!

Update - ízelítő a terasz egyik feléről:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2012.07.26. 00:36:25

Aztaaa mindenit! :) Miért nem vittetek magatokkal engem is? :) Apropó! Mondd el Bencének, hogy pont ugyanez a helyzet velem, mert így megérti. Hogy velem mindig szemben beszéljen, mert szájról olvasok. Ha elfordul, hiába hallom, hogy beszél, de nem értem, akár ahogy Bence se értette a bácsit, hiába hallotta. Ugyanezt Kincsőnek is azért mondd el, sokszor nem értem, mert elfordítják, vagy leszegik a fejüket, és ott halandzsáznak és motyognak nekem :D :)

8249 2012.07.29. 21:16:06

A bácsi nem értette Bencét, mert cseh volt. :) Csak Bence ezt nem értette, hogy hogyhogy nem érti a bácsi, ha egyszer magyarul beszél. "Nem beszélek magyarul." :)) Bocsi, ha kicsit érthetetlenül írtam. :))

Dóri 2012.07.30. 00:07:31

jaaaa, éérteeem :)) Az mókás lehetett :) Aztán elmondtad Bencének a nyelvek világát gyereknyelven? :))