Hi!

Levikének ma volt az utolsó napja a bölcsiben, innentől megkezdődik a nyári szünet. A gondozónő (Ildikó) még odahívta magához, hogy megölelgethesse, mert sokáig nem fogják látni egymást, és komolyan mondom, hogy percekig ölelgette, és puszilgatta a kis vörös fejét a gyermeknek. Nagyon aranyosak voltak, tényleg elhiszem, hogy imádja Levit. Ő is. Mert tudom, hogy Ági nénivel is nagy szerelemben vannak. :)

Amikor jöttünk ki, akkor meg egy kisfiú és egy kislány szaladt még bentről a kerítéshez, hogy elbúcsúzzanak Levitől. "Levi-cica, szia!" mondták neki. :) Ildikó szokta így hívni. :)) Megbeszéltem a kis Robival, meg a kislánnyal, hogy ők szünet után már óvodába mennek, úgyhogy ők már nem fognak Leventével találkozni. Ezen meglepődtem, hogy a társai is így szeretik, hogy odaszaladnék még elköszönni, mert tudják, hogy ez a nap volt az utolsó nekik közösen. Sőt, nem is meglepődtem, egyszerűen ledöbbentett. Ahogy az is, hogy Levi integetett, hogy "Szia Robi!" :) Még nem szokott a benti dolgokról beszámolni, azon kívül, hogy "Ági néni", így nem is tudtam (pedig evidens), hogy ismeri a csoporttársait névről is. A rokonokon kívül még senkit nem nevezett meg előttem, ez a "Szia Robi!" volt az első, ami tényleg azt mutatta, hogy már nem egy kisbaba, aki eljátszik magában, a saját kis világában, hanem nagyfiú, aki komoly társasági életet él, amikor nem velem van, és barátai vannak, akik szeretik.

Úgyhogy az utolsó bölcsis nap utolsó percei boldogsággal töltöttek el, és szépen zárta a (tan)évet.

Augusztus legvégétől pedig új csoportban lesznek, de elméletileg csak átmenetileg, mert valami átalakítások nem fognak nyitásig véget érni, úgyhogy a Katica csoportba kell majd vinnem.

Levikémnek elméletileg ez volt az utolsó testvérmentes napja, amit ma is igen nagy nyugalomban és jókedvvel töltött el, holnap pedig a szokásos, éves családi összejövetel lesz anyunál, úgyhogy van még program elutazás előtt is. Amiről szintén minden nap beszámolok majd, ha minden jól megy. :)

(Az egyik fix program, hogy Kincsőnek névnapja lesz jövő héten, és ennek alkalmából elmegyünk fülbevalót csináltatni neki, mert ezt már kérte korábban, és megígértem neki. :) )

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr1005519086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2012.07.21. 00:04:33

óóóó!!! Azt már kérdeztem korábban is, hogy mikor lesz! :) Mondjuk kicsit fájni fog, meg pityeregni fog, de nem kell neki elárulni :) Végül is 3-5 perc az egész :) Levikém is okos baba :) Nekem még mindhárom baba :)

Dóri 2012.07.22. 23:40:24

Feltétlen meséld el, hogy viselte a lyukasztást! :) És küldj képet, amint meglesz az első komoly ékszere :)

8249 2012.07.23. 00:05:18

Kíváncsi leszek. :)Ma már beszélgettünk róla, mondtam neki, hogy kicsit fájni fog, meg elmeséltem neki, hogy fog történni. Izgul egyelőre. De várja is nagyon! Este behisztizett valamin, és mondtam neki, ha nem hagyja abba, akkor nem fog kapni fülbevalót. Erre csendbe maradt egy pillanatra, majd a hisztit felváltotta az igazi zokogás, úgyhogy azt kell mondjam, tényleg nagyon várja. :)) Beszámoló és kép is lesz! :)
süti beállítások módosítása