Medellin 2012.04.03. 21:55

Kincső beteg

Hi!

Kicsi Kincsőm megint beteg. Vasárnap nem aludt napközben, estére nagyon kóválygott, azt hittem, hogy csak kimerült, de be is lázasodott. Reggel nem értem el anyut telefonon, úgyhogy bevittem napközibe, és mondtam Ili néninek, hogy éjszaka lázas volt a gyermek, figyelje, hívjon, ha el kell vinni. De anyu aztán el is hozta, megbeszélte Ili nénivel napközben. Aztán lázas volt egész nap, fájt a torka, a füle, nem volt jól, úgyhogy anyu csak ma vitte le orvoshoz. Ma amúgy már sokkal jobban volt. A diagnózis annyi, hogy sűrűn van ilyen bárányhimlő után, hogy le van gyengülve az immunrendszer, aztán betámad valami kis vírus, de semmi különös, nem is írt fel rá semmit. És tényleg, ma estére már tök jól is van, csütörtökön már megy is vissza a napközibe valószínűleg. Csak átfutott rajta valami.

Amúgy nincs semmi különös esemény. 2 napja fiús anyuka vagyok kizárólag. :) Tegnap virágokat ültettünk kint, ma vásárolni mentünk el, és szépen elmókáznak együtt, nincs velük sok gond. :) Megjött a szép idő, Bencét is az udvarról hoztam már el az elmúlt 2 napban, de Levente ruhája is minden nap olyan, hogy tuti a földön hempereg egész idő alatt, míg kint vannak. Már ott tartok, hogy a kabátokat is kb. egy hordás után mosom...:/

Igazából ennyi, csak Kincső állapotáról szerettem volna beszámolni. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr565519049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása