Medellin 2012.02.29. 11:22

Anya olvadozik

Hi!

Bence ma reggel nagyon édes volt.

Miután leadjuk Leventét a bölcsiben, mindig elmegyünk vásárolni reggelit. Ő általában kap egy kis dobozos üdítőt, meg 3 szem pogácsát, bár ebből mindig csak kettőt eszik meg, mert addigra odaérünk az ovihoz. Ma csak 2 darabot kért, hogy úgyis csak annyit eszik meg.

Vásárlás után visszaültünk a kocsiba, és nekiláttunk enni. Hirtelen megkérdezte tőlem, hogy én mit fogok enni a munkahelyemen? Mutattam a baguettet a kezemben, hogy ez a reggelim, és előszedtem a táskámból a milánóit, hogy ezt fogom ebédre enni. És akkor megkérdezte, hogy megeheti-e mindkét pogit? :))) Kis babám, aggódott, hogy nem lesz mit ennem, és lemondott volna a javamról egy pogácsáról, hogy ne haljak éhen a melóban... :)

Az ovi előtt odaadtam neki a baracklevét. Ivott belőle, utána visszaadta, hogy többet nem iszik, nehogy elkéssünk az oviból. :)) Mondtam neki, hogy nem késünk el, nyugodtan igya meg. De nem kérte, hogy a többit nekem adja, hogy igyam meg nyugodtan a munkahelyemen. :)) (A két decis üdítő maradék két kortyát.) De akkor is, milyen kis figyelmes, milyen kis gondoskodó, hogy vigyáz anyára! Mostanában feltűnően sokat udvarol, és akkor még ez is rá... El vagyok olvadva. :)

Levikém pedig tegnap lett két éves. Hétvégén már fel lett köszöntve sokak által, én viszont tegnap adtam neki oda az ajándékát. Annyira odáig volt érte, hogy meseolvasás után gondosan összeszedte a kis ölébe mind a 6 kisautót, óvatosan odatipegett velük az ágyához, és betette mindet a takarójára. :) Olyan cukor volt, hogy nem szóltam semmit, csak jó éjszakát kívántam, és becsuktam az ajtót, csak később vettem ki a kocsikat az ágyból, amikor már aludt. :) Reggel pedig nem tévézés volt, míg készülődtem, és készítettem össze az ő cuccaikat, hanem ültek a gyerekszobában, és az új játékokkal játszottak.

Elégedett vagyok a gyerekekkel. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr115519035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása