Hi!

Levente ma nagyon cuki volt a kádban. :) Nem akart kijönni, hasalt a maradék két centi vízben, a karjára hajtotta a fejét, mondta, hogy "Alszik a Levi" és nagy szuszogásokat imitált mellé. Akarom mondani nagyokat szuszogott, hogy alvást imitáljon. :) Meg kellett zabálni. :)

Aztán elgondolkoztam azon, hogy mit is olvastam nemrég egy magazinban. Magyar celebek nyilatkoztak a gyermekeikről, hogy milyen "problémák" vannak velük, ezt hogy oldják meg. Arra már rájöttem, hogy a celebek egy külön kaszt, vagy külön faj, nem is e világról valók, de minimum tökéletesek. Tudom, hogy mindegyik vagy 3 éves koráig szoptatja a gyerekét, aki amúgy első naptól átalussza az éjszakát, mindent hamarabb tud, mint kortársai, átlagon felüli IQ-val rendelkezik, és abszolút hallása van már 2 hetesen is. Ezeket tudjuk. Meg azt is, hogy ezek a szülők sosem emelik fel a hangjukat, sosem emelnek kezet a gyerekre (fenekére csapni, kezére, semmi), ami nem is szükséges nyilván, mert amúgy is egy földre szállt angyal mindegyik. :) Tehát, próbálták a cikket megtömni hihetetlen problémákkal, és a tökéletes problémakezelésekkel. Ez a mai fürdetésről jutott eszembe. Ugyanis, az egyiknek az volt a gondja, hogy a gyerek nem akar kiszállni a kádból, nem lehet kiimádkozni sem. (Nem tudom, mi volt a megoldás, nyilván megvesztegették meseolvasással, vagy valami hasonlóval.) El is gondolkoztam kicsit, hogy komolyan vannak ilyen "problémák"? Tökéleteséknél ez megy problémaszámba? Nos, nálam, ha vége a fürdésidőnek, akkor szólok nekik. Meg, hogy pakoljanak össze. Nem mindig akarják. Ekkor leengedem a vizet, és kiveszem őket. Ebből még nem volt itthon probléma, hogy nem jön ki a gyerek vízből, fel sem merült bennem. :)) Vagy. Nem lehet kiimádkozni a gyereket a tv elől. Lehet, hogy én találtam fel a spanyol viaszt, de, ha nem sürgős a dolog, akkor az adott részt végignézheti (2 perc általában), vagy odamegyek, és kikapcsolom a tévét. Könyörögni, kompromisszumokat kötni, megvesztegetni a gyereket, hogy ne nézze tovább a tévét? Mi van?? Kikapcsolni. Sosem volt ebből gond, első perctől tudták, hogy így van, de szerintem bármelyik gyerek hamar megtanulja, és elfogadja, hogy ez van. Meg volt 1-2 hasonló horderejű probléma, amiken nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. :)

Amúgy, ma nem volt semmi különös. Bence ma nem alszik anyuéknál, mert apu még mindig beteg, viszont ma elmaradt az értekezletem (szintén betegség miatt szerintem), így nem volt gond, hogy ki menjen a gyerekekért. A napközibe becsaptam őket nap végén, és elmentem vásárolni, úgyhogy ez is jól ki van találva. :)

Kincső ma elkezdett tüsszögni a napköziben, és elkezdett folyni az orra. Idáig bármi baja volt nagy ritkán, mindig mondták, hogy nem baj, jöjjön csak, majd kap sok teát, meg gyógyszert, amit kell. Most meg... Mindenki lebetegedett az elmúlt hetekben, és gondolom volt egy kis kiesésük emiatt a bevételből. Ma nem győztek célozgatni, hogy folyik Kincső orra...:) Ami nem nagy szám, semmi különös. Majd figyelem, hogy felülfertőződik-e. Ha nem, akkor meghűlést ugyan senki nem fog elkapni tőle. És az orra is alig folyik amúgy. Tüsszenteni egyszer hallottam.

Levinek szerdán lesz farsang, de nem öltöztetem be, nem is kötelező. Még kicsi hozzá, le is szedne magáról bármit, ami nem tartozik oda. :) Ili néni is mondta, hogy a pénteki farsangon csak Kincső és Viki érezték jól magukat (a nagyok), a kicsiket nem érdekelte, levették magukról a jelmezt, vagy kábé elbújtak, hogy ne adjon rájuk senki, semmit. Na, ezt én is pont így gondoltam, de ma meg is jött a megerősítés.:)

Újabb jó hír, hogy ma délután volt kint redőnyös, és most már jó megint a redőny a gyerekszobában, hétvégén talán könnyebb lesz a délutáni altatás a besötétített szobában, és hamarosan nem fognak majd hajnalban felkelni a reggel besütő napfényre. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr315519034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2012.02.28. 22:01:30

vasárnap párszor tüsszögött és mindig a levegőbe, mire mondom, hogy legyen szíves odatenni a kezét, ha tüsszög :) meg folyton a lépcsőházba szaladgált, mert megjöttek a fiúk, de aztán mivel nem lehetett onnan kiimádkozni a te szavaiddal élve, ezért ráadtam egy pulcsit:)
süti beállítások módosítása