Medellin 2012.02.25. 20:05

Party

Hi!

Tegnap Kincsőnek volt farsang a napköziben. Nagyon izgatott volt, a meglepetésnek szánt jelmezét meg kellett mutassam neki reggel, de utána igen gyorsan vette a csizmáját, és öltözködött, hogy mielőbb el tudjunk indulni. :)) Tavasztündér-cica lett. :)) Ő cica akart lenni, én mást gondoltam, úgyhogy ez volt a kompromisszumos megoldás. :) Kapott szép szárnyakat, zenélő, villogó varázspálcát, virágos hajpántot, és cicamaszkot. Hogy milyen boldoggá és lelkessé lehet tenni egy gyermeket semmiségekkel.. :) Állítólag készültek fotók is, gondolom majd megkapjuk őket cd-re kiírva.

Ma pedig szintén program volt. Szülinapozás, névnapozás, és az éves szokásos fánkparty egy napra bezsúfolva. :) Nagyi névnapja nemrég volt, Levente szülinapja meg kedden lesz. Úgyhogy 1-2 családtagot leszámítva mindenki megjelent ma az eseményen. Én ennek ellenére elaludtam a kanapén minden közepette, mert ma ilyen napom van, kóválygok egész nap...

Délelőtt a gyerekek a konyhában segítettek csipetkét gyártani a gulyásleveshez, és a móka csak délután kezdődött. Pont a kis szülinapos nem volt túl vidám, mert igazából én keltettem fel 2 óra alvás után 3-kor, de ez nem tetszett neki. :) Még a fánkot is úgy kellett hordani hozzánk, mert le sem tudtam tenni a kis bújós, nyűgös babát. :)

Miután mindenki felfalt annyi fánkot amennyi belé fért, Levente fel lett köszöntve. Kapott sok autót pl. Olyat, ami megfordul, ha nekimegy valaminek, sima gurulósat, szerszámos autót, amit szereli is lehet, meg olyan gurulós teknőst, amibe formákat lehet tenni. Kapott még egy könyvet (szigorúan autókról), és pár ruhadarabot. Nagyon izgatott lett, amikor az első csomagból egy autó került elő. :) Onnantól pedig minden csomagnál tudta már, hogy valami lesz benne, úgyhogy mindig nyújtotta is, hogy nyissam ki neki. Ja, és talán ezt megelőzően volt a gyertya elfújása a tortán, de ebben most nem vagyok biztos, talán akkor is aludtam félig. :)

Tortaevés után pedig nagyi lett felköszöntve névnapja alkalmából, bár most utólag nem tartom kizártnak, hogy én elfelejtettem felköszönteni, de ma tényleg ilyen napom van...:/ Boldog névnapot nagyi, ismét! :) (Az ajándékát tőlem már korábban megkapta...)

Az eseményről történt képek egy része itt található: http://2012leventeszulinap.csikohal.fotoalbum.hu

és itt lesz a többi is, ha Lola átküldi őket. :) (Várom! :) )

A belépés a szokásos módon: bence@bence.hu, bence

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr545519033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2012.02.26. 15:27:43

1-2 családtagot leszámítva... na ja.

SA 2012.02.26. 15:28:25

1-2 családtagot leszámítva... na ja.
süti beállítások módosítása