Hi!

Én nem tudom, milyen vírusok szabadultak el, de mindenki, mindenhol beteg. Bevittem ma Bencét, kérdeztem, mi volt múlt héten, mert a bölcsiben mindenki beteg. Mondta az óvónő, hogy volt, hogy múlt héten csak 14 gyerek ment oviba... Bejött ma a főnököm is, mondta, hogy az egész család beteg, és még a délutáni értekezlet is elmaradt, mert az ügyvezető is beteg, meg az egész családja. Ott is 3 kisgyerek van. Nálunk mindenesetre már meggyógyult mindenki.

Imádom amúgy a maihoz hasonló reggeleket. :) Bencének végre van benti cipője, persze itthon felejtettem. Mert: el ne felejtsem eltenni az ebédemet. Meg  laptopot az értekezletre. Meg Levinek elfogyott  törlőkendője, azt is. Hú, Kincső füzete itthon ne maradjon, kell ma napközibe. Húha, Bencének az egészséges igazolás, hogy közösségbe mehet! Meg a kimosott ágyneműje. Stb, stb. :) Na, ilyenkor van az, hogy törvényszerűen valami itthon marad. :) Holnap reggel leadom a cipőt, bár Bencét nem én viszem, anyunál alszik. Mire beérnek, addigra lesz mit felvennie. :)

Délután meg elmentem, és vettem Leventének ajándékot, kedden lesz a szülinapja. Vagyis délelőtt voltam a Mom Parkban, ott vettem neki könyveket, délután meg a Régióban vásároltam. Persze itthon megint fogtam a fejem, mert Kincsőnek meg elfelejtettem jelmezt venni péntekre, úgyhogy lesz még egy köröm ott. Mondtam neki, hogy tündérkirálylány lesz mondjuk. :) De ő cica akar lenni. Úgyhogy kiegyeztünk abban, hogy tündércica lesz. :) Majd kap füleket, meg szárnyakat is, nagy baj nem lehet belőle. :))

A gondozónő, akivel pénteken beszélgettem, ma nagyon vidáman újságolta nekem, hogy múlt héten úgy összehaverkodott Levivel, hogy amikor ma bement, akkor Levente szaladt oda hozzá, úgyhogy Ági nénit el is lehet küldeni szabira. :) Reggel amúgy is meglepően könnyen ment Levente leadása. Felöltöztettem, mondtam, hogy mehet be, és egy perc múlva - mikor még csak a szekrénybe tettem be a ruháit - Bence már jött is ki jelenteni, hogy Levente beszaladt a terembe, és bent van. Úgyhogy fogtam is Bencét, hogy akkor mi most szép csendben lelépünk. :)) Nehogy meggondolja magát a gyerek. :) Úgyhogy ez ma sima ügy volt, meglepő módon.

A napközi már fel van díszítve a pénteki mulatságra, csupa szalag, meg lufi az egész plafon, nagyon jól néz ki, és a gyerekek nagyon lelkesek. :) Amúgy itthon is van lufink, azt Kincső nem engedi ki a kezéből, még a tévét is azzal nézi, csak fürdésidőben ereszti el a kád mellett. :) Pedig eredetileg Leventének vettem. Vasárnap elmentünk kettesben bevásárolni, utána a Camponába megebédelni, és utána kapott egy lufit, mert meglátott valakinél egyet, és nagyon lelkes lett. :) És ő cuki, és megérdemli. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr555519031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2012.02.21. 12:26:40

Hát ilyenkor érdemes összeírni, hogy mit kell intézni, összepakolni :)) Vagy edzed a memóriádat? :)

8249 2012.02.21. 20:07:49

Muszáj inkább mindent fejben tartanom, már rájöttem, hogy úgy egyszerűbb. :) Összeíráskor is mindig kimarad valami, mikor meg újat akarok írni, vagy intézni akarom, akkor meg a papírt nem találom.:)) Tudom, írjam be a telefonomba... De ezeket akkor is fejben kéne tartanom! :)
süti beállítások módosítása