Medellin 2012.02.17. 21:03

Villamosoztunk

Hi!

Bencének ma nagy élményben volt része. Még tegnap délután felhívtak a szervizből, hogy ma reggel vigyem be a kocsit, mert jön a kárszakértő, úgyhogy egyből kacifántosra sikeredett a napom kocsi nélkül. Bence ma még nem ment oviba, és Líviához vittem felügyeletre, míg én dolgoztam. Úgyhogy leadtuk Kincsőt, leadtuk Levit, utána meg a kocsit. Úgyhogy ezeregy cuccal (tegnap meló után el kellett hoznom a főnökömnek berendelt termékeket egy üzletből) nekiindultunk a havazásnak, és csúszós útnak. És villamosoztunk! :) Csak akkor mertem neki elmondani, hogy villamossal fogunk menni, amikor már mindenkit leadtam nehogy irigykedjenek a többiek. :) Bence odáig volt az ötlettől, és nagyon boldog volt egész úton, fülig ért a szája, és egyszerűen büszke volt magára, hogy anyával villamosozik. :)) Nagyon édes volt! De mostanában amúgy is az. Annyit udvarol nekem, hogy teljesen odáig vagyok. :) Ma épp vitt egy képeslapot is Mama névnapjára, és még mondta nekem itthon reggel, hogy úgy adna nekem is egy ilyet! :) Utána jött a hogy szeret, milyen csodálatos vagyok, arany anya vagyok, varázslatos vagyok, stb, stb. :)) És bújik, ölel, boldog, teli van szeretettel. Nem volt ennyire kis hízelgős, de mostanában nem győz nekem bókolni és udvarolni. Nem tagadom, le is vesz a lábamról fél másodperc alatt. :D

Úgyhogy reggel hóban, fagyban, villamosozva, de megérkeztünk időben.

Délután Süvi hozta haza Líviától, aztán indultam is tovább vele vásárolni, meg Leventéért. Mármint ez volt az eredeti terv. Kijöttünk a közértből, és kérdezte, hogy akkor most Kincsőért megyünk-e. Mondtam, hogy nem, előbb Leviért, de aztán eszembe jutott, hogy van már bérletünk is a napközibe, úgyhogy felhívtam Ili nénit, hogy vinném Bencét most, és így is lett. Bence fél 4-től 5-ig játszhatott (márpedig ott nagyon szeret!), én meg elmentem egyedül a kis nokiért.

A bölcsiben szintén új infók vannak, elmarad kedden a farsang. Elég prózai okai vannak: nincs gyerek, aki farsangozhatna. :))) Lesz majd egy délelőtti farsang valamikor, ha a csoportlétszám már a 25-öt közelíti meg az 5 helyett - erre nem jöhetnek majd szülők - és lesz külön egy családi délután tavasszal. Úgyhogy jövő héten ezzel sincs dolgom.

Viszont a gondozónő beszélgetett velem egy kicsit, eléggé ráért a maradék 2 gyerek mellett, és velem sem volt Bence. Hát, igazából kicsi fiamról áradozott. :)) Hogy meg kell zabálni, hogy milyen huncut, hogy milyen fejeket tud vágni - pl. bűntudatosat, de közben huncutul csillog a szeme - és Levi így, Levi úgy... Teljesen megbolondítja a nőket már most! Elsősorban engem persze, köztudott, hogy szerelmes vagyok belé (is).  :) De az öltözőben is egyből elkapta egy anyuka, megsimizte a kis vörös fejét, közben ott mondogatta, hogy neki is kell egy ilyen kis vörös baba. :)) Én meg mondtam Levinek, hogy ne nőzzön, mert csak engem imádhat, és pont, ne hódítgasson már meg mindenkit. :) Persze azért tudom, hogy csak engem imád, és ez így is van jól. :)

Utána mentünk mi is a napközibe, játszottak még egy nagyot, aztán este korán kidőltek. Tegnap majdnem 3/4 9-ig dumáltak, ma már mindenki aludt fél 8-kor.

Mivel apu jól lebetegedett, ezért holnap nem megyünk hozzájuk, hanem itthon leszünk egész nap. (Még köhögnek, folyik az orruk, az időjárás is olyan, amilyen, úgyhogy nem tervezek házon kívüli programot.) Főzök két féle ebédet, hogy ne legyen gond, és lehessen válogatni, és ennyi a program. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr845519030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2012.02.19. 21:42:04

Remek kis pasik ezek :))

8249 2012.02.19. 23:56:18

Igen, azok, én is elégedett vagyok velük. :)))
süti beállítások módosítása