Medellin 2012.01.08. 20:33

Heti események

Hi!

Igazából nem történt sok különös a héten, de azért azt megírom. :)

Levente hétfő óta minden nap jobban lett, éjszakánként se kelt már fel a köhögés miatt, úgyhogy a bölcsiből sem hiányzott. Ezen a héten csak annyi extra volt, hogy hó eleje, ráadásul év eleje, úgyhogy szinte minden nap nagyszülői segítség kellett a gyerekek begyűjtésére, annyit dolgoztam. (Egyik nap pl. éjjel 11-ig, de azt azért nem bent az irodában. :D )

Úgyhogy még túl sokat sem voltam a babákkal, hogy nagyon be tudnék számolni bármi érdekességről. :) Levente sokat dumál, akár mondatokat is, és egyre ügyesebb, okosabb. Most szerintem épp van egy fejlődési ugrás nála. Ma arra is rájöttem, hogy Bence már olyan nagy, hogy eléri a villanykapcsolót, nem kell semmire felállnia. Ez ma tényleg meglepett. :))

Szerdán átjött Tibi és Lola, a keresztgyerekeknek hoztak karácsonyi ajándékokat utólag. :) A két fiú nem volt itthon, Líviáéknál aludtak, úgyhogy Kincsőnek volt igen vidám estéje, amikor 3 ember csak rá figyelt, vele játszott, és új játékokat is kapott. :)) Rajztáblát (ez már a harmadik, de fogyóeszköz, mindig jól jön), egy nőcis szettet (hajcsatok, hajszárító, kézitáska, sampon, sminkszett, stb - ilyen pici műanyagok), meg három DVD-t, amire ki volt írva 3 dvd-nyi Micimackó. :) Ebből mindegyik telitalálat volt, mert azóta van új mese, ami leköti őket, rajzolni imád, és a lényeg, a sminkszett....:D Kincső mindig ott szokta csodálni, ahogy sminkelek, és mindig megbeszéljük, ha nagy lesz, akkor ő is sminkelhet. :) De persze nem nyúlhat hozzá a cuccaimhoz. :) Múltkor mondjuk pont megengedtem neki, hogy ő "rúzsozzon ki" a szájfénnyel. Most viszont van sajátja! Egész nap sminkelünk. :) Ő engem, én őt, én Leventét, Levente saját magát, Bence nem tudom. :D De mindenki rá van kattanva. :) Kincső amikor megkapta, akkor egyből ki akarta Tibit is sminkelni, de megbeszélték, hogy csak a lányok sminkelnek, de végül arra jutottak/jutottunk, hogy ez arcfestés. :)) Úgyhogy ő pillangót, cicát, meg ilyeneket sminkel. :) Van úgy, hogy reggel késéssel indulunk el otthonról, mert még kisminkeljük egymást indulás előtt. :)) Nagyon cuki program. :) Olyan édes, ahogy nagy gondosan tunkolja bele a műanyag pálcát a színes matricába, és utána óvatosan festi a számat, a szempillámat, meg mindent. :)

Még egy annyi érdekesség volt a héten, hogy anyuéknál aludtunk mind, mert én bulizni mentem pénteken, de akkor is úgy mentünk oda, hogy anyu elhozta a két fiút, én meg úgy rohantam Kincsőért zárásra, mert úgy szabadultam melóból. És csak egy gyereket vittem át ezáltal. :)

A hétvége nyugisan telt, szombaton anyuéknál voltunk, ma itthon, Kincső elment apával bevásárolni még a délutáni alvás előtt, Bence emiatt meg sokat sírt. :) Általában ő megy, ha ilyen van, míg Kincsőék alszanak ebéd után, de most nem. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr595519018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása