Hi!

Kivételes esemény történt - így az év végére - Kincső megbetegedett!! :) Ez azért nem olyan vészes hír, mert alig. Kedd este felkelt egyszer éjszaka, köhögött. Reggelre semmi. Vittem napközibe, nap végén megkérdeztem, volt-e valami, köhögött-e, de nem. Előző este megint felkelt 10 körül, csúnyán köhögött, hurutos is volt. Kapott mindenféle hasznos dolgot, kinyitottam az ablakot egy órára legalább náluk (hideg, nedves levegő kell ilyenkor), aztán aludt reggelig. Jókedvűen kelt, nem volt lázas, nem folyt az orra, nem csinált semmi. (A hangja azért kicsit vastag volt.) Vittem be neki a napközibe Stodalt, hogy azt adjanak neki, és telefonáljanak, ha érte kell menni. Ili néni annyit mondott nap végén, hogy néha köhögött, és rosszabb az étvágya, mint szokott lenni (mármint alapjáraton ő a legjobb étvágyú ott), de ezt leszámítva semmi baja nincs. Holnap szintén úgy indulunk útnak, hogy meglátjuk az estét, a reggelt, aztán lesz valami... Tehát, Kincső úgy lebetegedett, hogy néha köhög, és egyszer felkel/este. :)

Bence ma nagyon csinos volt állítólag, ma volt a benti karácsonyozásuk. De mikor mentem érte, addigra benti ruhában volt, így nem láthattam. Viszont váltig állítja nekem, hogy a templomban voltak, de ezt nem hiszem el. :) Ott hétfőn voltak főpróbán, tegnap az ünnepségen, ma a zárt körű benti volt. Amúgy nagyon édes volt ma. :) Megérkeztünk a bölcsihez délután, kiszálltam, nyitottam neki az ajtót. Ült elgondolkozva, majd felkiáltott: "Húha, baj van!" El nem tudtam képzelni, mégis mi baj lehet a kocsiban ülve, gyorsan rá is kérdeztem. Hát, nagy volt a baj, kétségbeesés, világvége, az oviban maradt a kígyó!! :D De az a komoly arc, az a megvilágosodás, az a "húha"! :) Meg kellett zabálni. :))) Megnyugtattam, hogy holnap ott lesz a kígyója, jó helye lesz, ott van a többi játék is, nem fog félni. Ezt mondjuk nem tudom, miért mondtam neki, nem hinném, hogy Bence olyanokon parázna, hogy egy játék fél egyedül. :)) De valamivel meg akartam nyugtatni. :)

Levente minden nap boldogan megy be a terembe, és Kincső legalább egy hete egyáltalán nem cumizik már.

A csokik pedig szép lassan fogynak...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr625519012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása