Hi!

Na, mivel is kezdjem.

Bence pásztor lesz a karácsonyi ünnepségen, amit ő persze nem mesélt - sosem mesél semmit - hanem az óvónőtől tudom. Kellene neki pásztorjelmez. Aha. Köszi. :)) Van valakinek barna, vagy fehér mellénykéje? Lehetőleg szőrös?? :D

Kincső nem cumizik már. Anya megint nyert. :) De olyan szinten, hogy a napköziben sem!! Ott is mondta, hogy ő már nem cumizik, ő már nagy. :) Még olyan volt, hogy bevitte magával az ágyba a cumit a napköziben, de csak maga mellé tette, nem vette a szájába. Okos, ügyes kislány!

Történt, hogy pár napja elromlott a kazánunk. Ez annyit tesz, hogy se fűtés, se meleg víz nem volt. Aztán másnap jöttek szerelők, és csináltak fűtést, de a meleg vizet elzárták, mert rossz a kazán, felforrósodik tőle, és az nem jó neki. Vagy cserélni kell sok alkatrészt, vagy kazánt, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nagy buli van itthon, mert minden este melegíthetem a sok-sok vizet a fürdéshez. :) Amúgy se 2 perc 3 gyereket megfürdetni és ágyba tenni (1 órás program), de ez most fél órával nőtt, míg a fürdővíz előáll. Én ma pl. anyuéknál mostam hajat délután. :) Kincsőnek pedig nem tudok hajat mosni, pedig beleragadt a nyalóka.

Nyalóka. Nálunk is járt a Mikulás. Nagyon szeretheti a gyerekeimet, mert szerintem túl sokszor járt náluk - és virgácsot nem is hozott. De most tényleg. Szó szerint: 19 csomag van itthon!!! Ebből 4 a konyhaablakban, mert nem fért el már a gyerekszoba ablakában. Tőlem 2, fejenként. (Ebből az egyik adventi naptár igazából, a másik saját összeállítás.) Küldött nekik apu, külön anyu. Mindenki kapott az oviban, bölcsiben. Jöttek át Reniék is a gyerekekhez a csomaggal. És ma még az angoltanár is hozott a gyerekeknek... El kéne adnom a csokikat, egész szép bevétel lenne. :)) Vagy egy éhező afrikai falut táplálhatnék. Vagy mi fogjuk elcsapni a hasunkat, és hízunk pár kilót, ami állítólag rám is férne, bár ezzel egyedül én nem értek egyet. Meg Reni sem. :) A  gyerekek amúgy persze nekiestek egyből mindennek, fél este a csokimorzsákat, kiömlött üdítőket (mindenki kapott kis 2 decis gyümilevet is), egyéb ragacsokat takaríthattam utánuk. :) Nyalóka is hol itt, hol ott (asztalon, tenyérben, hajon, stb), úgyhogy ragadt minden. A telefonom is. Levente Süvivel "beszélt", én meg ugye gyanútlanul nyomtam a kezébe a telefont. A ragacsos, nyalókás tenyerébe. Amúgy is túl voltak pörögve a sok eseménytől, úgyhogy úgy rogytam le a székbe fektetés után. Reniék akkor még ott voltak, az is külön élmény volt még a babáknak.

Ma megint Kincsős napom volt. Mivel a fél délutánomat a Camponában töltöttem ügyintézéssel, így nem vittem már oda vissza, de elmentünk együtt bevásárolni otthonra az Aldiba. Amúgy elképesztően olcsó. Ma is összevásároltam mindent, de a szatén hálóingtől a hókeféig tényleg mindent, és még az irodába is vásároltam csomó vizet/tejet a konyhába, és így is alig költöttem többet 9ezer forintnál... Kincsővel megint végigszagoltunk mindent, hogy milyen illatú legyen a karácsonyi gyertya, hogy melyik felmosófolyadék szaga tetszik a legjobban nekünk, úgyhogy továbbra is nagyon élvezi ezeket a lányos programokat. :) Még a parfümök közt is válogattunk, de rá nem fújtam azért, hiába szerette volna. :)) Csak magamra, szagolgathatta azt. :)

Jajj, milyen kalandom volt Leventével is tegnap! Lemaradt a reggeliről. Bölcsi előtt elmentünk tankolni, és nem fogadta el a kártyámat a leolvasó. Kimentem egy automatához, az sem. :) (Ma már működött, és be is mentem vele a bankba, utánanéztek, nincs baja.) Szóval, zálogba adtam a telefonom, mentünk haza pénzért. Egyszer elindultam otthonról 7-kor, másodszor meg 8-kor... De Levente hősiesen tűrte az eseményeket, cserébe jól összemorzsázhatta a kocsit pogácsával, hogy ne haljon éhen ebédig. :) Fél 9 előtt 5 perccel ért be. :) (3/4 8 helyett.) És én még így sem késtem el. Ahogy előtte lévő nap sem, amikor meg elaludtam. 1 órácskát... Kevesebb, mint fél óra alatt készültem el magammal, és a 3 gyerekkel, meg az összecuccolással. :) (A rutin...) 10 perccel indultunk később, mint szoktunk. Akkor sem késett el senki, sehonnan.

Ilyen események történnek felénk mostanában. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr705519010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása