Hi!

El is felejtettem idáig írni, hogy hetek óta új programja van a gyerekeknek. Fürdés után levetik magukról a törcsit a gyerekszobában, és kezdődik a móka. Először szépen kiterítik a törülközőket a földre. Egy alig 3 éves gyereknek ez elég nehéz feladat, hogy szépen kihúzza mindenhol, de Kincső ilyenkor mindig megkéri Bencét, aki segít. Utána pedig ráfekszenek, hogy most napoznak. :) Ez tart 10 másodpercig, utána nekilátnak palacsintát gyártani. Vagyis feltekerik a törülközőket. Ha ez elkészült, akkor kezdi elölről. :)) Amíg magamhoz nem parancsolom valamelyiket, hogy most ő soros az öltözésben. (Addig Leventét húzom pizsibe.) Igazából ezt bármeddig képesek lennének játszani szerintem, ami elég durva azt tekintve, hogy fejenként egy darab törülközővel szórakoztatják el magukat. :))

Oviban annyi helyzet van, hogy Bence az elmúlt két napban hatalmasat aludt délután, lényegében úgy kelt fel ő utoljára, hogy felkeltették már...:)

Levente minden reggelt úgy kezd  bölcsiben, hogy toporzékol, meg jön a "nem, nem", de mindig ajánlanak neki v.mi érdekes látnivalót, és akkor rohan be veszettül, megfeledkezik arról, hogy épp ellenkeznie és dacoskodnia kéne. :)) Délután pedig mindig nagy játszásban van, mikor megyünk érte Bencével. És nem rohan ám ki, csak úgy! Először összeszedi a játékokat, amivel épp játszott, és hozza megmutatni. :)

Kezd már egész jól beállni a napirendünk, így munka mellett. Mikor indulok, mikor érünk haza, miket tudok addig elintézni, ha kell, vagy épp takarítok... Mondjuk ma épp úgy jött ki, hogy még napközi után mentünk mindnyájan bevásárolni, mert délután nem mentem haza, anyuéknál ültem, míg Bencéért nem kellett menni. Ha meg bölcsi után mentünk volna Aldiba, akkor játékra nem maradt volna idő a napköziben. szavazásra bocsájtottam a kérdést. :)

Ja, Levente tök édes! Társalog. :) Megkérdezem tőle, hogy jó volt-e a bölcsiben, játszott-e autóval (igen-nem válaszok lehetségesek csak), és elég pozitív a visszajelzés tőle! Mindenre hümmögött, hogy"ühüm", mert "igen"-t még nem tud mondani. De tényleg ez a válasza, mert a "nem" sokkal jobban megy neki amúgy. :)

Ma amúgy azt is mondta, hogy "etűt" (eltűnt), és közben kettétárta a kis kezeit, mint aki nem tudja, hol van a toll többi része. :) Ugyanis azt kerestem rajta... Ért ez mindent. :) Kis cukorfalat. :)

Amúgy mindenki jól van, mindenki élénk és vidám, és én is az vagyok. :) Sokkal jobbak így az esték, hogy már dolgozom. Nagyon vártam ezt az időszakot, és tényleg sokkal jobb! Nem mondom, kétszer olyan fáradt is vagyok, de sokkal türelmesebb és kiegyensúlyozottabb a nap végére.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr935518993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása