Hi!

Ma volt az első nap, hogy reggelire mentünk. Már hétfőn úgy kellett volna kezdenünk, de mondtam, hogy nem tudom megoldani a nagyobb tesók miatt, úgyhogy ezen a héten kétszer, jövő héten egyszer tudok beérni 8-ra. Amikor Bence a nagyszülőknél alszik. Persze elkéstünk pár percet, mert pont ilyenkor állok 10 percig a sorompónál  vonat miatt, meg a forgalom is nagyobb volt, hogy korábbi időpontban indultunk a megszokotthoz képest. De érkeztek ám utánunk is, meg velünk egyszerre is, sőt, a mai 9 főből 3 volt a teremben, amikor beértünk, úgyhogy megúsztuk :) Itt nem olyan szigorúak, mint az óvodában.

Leventének nem adtam reggelit otthon, csak Kincsőnek (ők csak fél 9-9 körül szoktak reggelizni), viszont sokat ivott reggel, úgyhogy nem volt éhes. Pedig jó evő, de a sok esemény, idegen környezet úgy leköti, hogy alig evett valamit. Én annál többet, pedig direkt bereggeliztem (fél zsemlét), hogy kihúzzam ebédig. De annyit hagytak a gyerekek, ami moslékba ment volna, hogy Ági néni megkínált reggelivel. :) Macisajtos kenyér, tejeskávé. Jó, abból kb egy deci, több már nem volt. Úgyhogy megint paráztam, hogy Levente éhen fog halni ebédig, mert minden nap úgy megyünk haza, hogy őrjöng és hisztizik már a kocsiban, pedig mindig nyugton szokott ülni, és nézelődni. (Amúgy ez így is történt.)

Délelőtt el kellett intéznem pár telefont, úgyhogy kikéredzkedtem. :)) Állítólag Levente néha körbenézett, anyázott egy sort, de mindig el lehetett terelni a figyelmét, nem esett kétségbe, nem látott neki sírni, úgyhogy semmi gond nem volt. Utána még a gazdasági irodába is kimentem ebédet befizetni neki. Itt nem kell MÁK-os igazolás, csak kitöltöttem egy nyilatkozatot, hogy 3 gyerek van, és máris féláron kapja az ellátást. 170 Ft/nap, vagy v.mi hasonló hihetetlen összeg. 4020 Ft-ot fizettem összesen. Ezen kívül van sóbarlangjuk, vagy szobájuk, vagy mi itt a hivatalos neve, ami egész télen üzemel, és minden héten egyszer mennek majd a gyerekek. Ennek havidíja 200 forint. Ezen kívül 500 Ft csoportpénzt is befizettem, amiből legközelebb madáretetőt fog venni Ági néni.

Míg távol voltam, addig Levente megtalálta a táskámat, és magához vette, azt amúgy is szereti cipelészni. :) Úgyhogy Ági néni mondta, hogy a gyereknek a táskám volt a biztos pont, az ismerős dolog, ami megnyugtatta, úgyhogy holnapra vigyek be valamit, ami a gyereké, amit ismer, ami megnyugtatja. És holnap is tehetünk már kis próbát, hogy kimegyek kicsit, mert nincs gond. Ennek beszoktatásilag nem lenne még itt az ideje, de mindent összevetve majdnem fél órát voltam szobán kívül, és azt jól bírta, úgyhogy meglátjuk. Viszek könyvet. :) Most is van egy anyuka, aki egész délelőtt kint olvasgat szinte, mert ő most van a beszoktatás végén, amikor az épületet nem lehet elhagyni, ha bármi lenne, de a gyerekkel sem lehet bent ülni már.

Tízóraira ma megint banán volt, Levente kicsit elette az asztaltársai elől is (mindig kettőt vett, mindkét kezébe egyet), de nem szóltam rá, alig reggelizett. Víz volt mellé. A koszt nem a legideálisabb neki, de majd megszokja. :/ Magamat sem képzeltem idáig v.mi mesterszakácsnak, aki ilyen-olyan finomságokat üt össze a gyerekeknek, de rájöttem, hogy inkább szeretnék a saját gyerekem lenni, mint böcsikoszton élni. Hát, ez van.

3/4 11 körül már elég fáradt és nyűgös volt, úgyhogy el is indultunk haza, és akkor volt is egy kis hiszti. Nem feküdt le sokkal előbb, mint szokott, hiába próbáltam ágyba dugni. 1 helyett fél 1-kor aludt el.

Holnap megint csak Bence leadása után tudunk menni, és 11-ig leszünk.

A többi gyerekkel meg csak a szokásos van. Kincső napköziben, imádja, Bence oviban, de igyekszem mindig érte menni előbb, hogy utána minimum fél órát még tudjon Kincsővel a napköziben játszani, mert ő is imádja. :) 5 körül szoktunk hazaérni innen, utána mesét néznek, játszanak, esznek, 7 körül pedig ágyban vannak. Még mindig ilyen korán fektetem őket. Utána még úgyis folyik az esti traccsparti a sötétben, 8-ra szoktak elaludni. És kelni pedig korán kell. Egyre korábban. Ha nekilátok dolgozni, akkor Kincső fél 8-ra megy majd napközibe (míg nem veszik fel oviba), Levente 8-ra bölcsibe, Bence fél 9-re oviba, én meg 9-re dolgozni. De így is egyre több idő elkészülni reggel, mire mindenki megkapja az extra ruhadarabokat is, mint pulcsi, kabát, harisnya, ami kell. Szerintem hamarosan fél 7-kor kezdhetem összekészíteni őket a nyári 7-es kezdés helyett. Egy óra kelleni fog a 3 gyerek felöltöztetéséhez, reggeliztetéséhez, cuccuk összekészítéséhez, meg egyebekhez. Télen még jobb lesz. :) Bence és Kincső nagyjából tudnak egyedül öltözni, de annyi időnk nincs reggelente, hogy én azt végig is várjam. Nem is tudom, mikor fognak ők, vagy én rájönni, hogy egyedül is tudnak már öltözni, és gyorsan. :) Mire iskolába mennek...:D

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr745518987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása