Medellin 2011.08.15. 19:12

Balatonfüred

Hi!

Mint tavaly, idén is elmentünk anyuval és a gyerekekkel Balatonfüredre, egy hétre nyaralni. Az utat nagyon jól bírták a babák, volt zenehallgatás, nasizás, úgyhogy nem volt semmi gond.

Ebéd után anyu maradt a kicsikkel, hogy lefektesse őket, mi meg kimentünk Bencével a Tagore sétányra sétálni, nézelődni. Találtunk játszóteret is, bár nem volt túl jó, mert kavicsos volt, az mindig belement a szandáljába, úgyhogy levette, cserébe égette a talpát a mászóka, meg a csúszda. Vettem neki szappanbuborék-fújót, azzal elvolt vagy egy órát a fűben, meg kapott jégkását, amit egyből kiborított, meg fagyit, amit szétfolyatott és a felét én ehettem volna meg, ha szeretném a csokifagyit. :) De mivel nem szeretem, kidobtam. Úgyhogy jó sokáig elvoltunk. Viszont Bence délutánra/estére belázasodott. Úgyhogy a kedd azzal kezdődött, hogy felkerestük a helyi orvosi rendelőt. Nagyon kulturált volt, nagyon aranyos doktornéni volt bent, és várnunk sem kellett. Diagnózis: mandulagyulladás. Kapott antibiotikumot és orrcseppet. Lázcsillapítót meg vittem. Másnapra viszont Kincső is belázasodott, vele is mentem orvoshoz, akkor egy aranyos doktorbácsi volt, és ő meg egy másik antibiotikumot kapott. :) Úgyhogy ezzel telt az első két nap, sehová nem lehetett menni a beteg babákkal. :) De szerdán délután már nem voltak lázasak, úgyhogy egy rövid hajókázásra elmentünk velük. Késett a hajó, úgyhogy lényegében annyi volt, hogy 20 perc alatt átértünk Tihanyba, majd indultunk is vissza a hajóval. :) De nagyon élvezték a gyerekek, főleg Levente, aki nagyon lelkesen mutogatta a vizet. :)

Csütörtökön már nagyobb programunk volt, mivel mindenki láztalan volt, így délelőtt átmentünk Tihanyba kocsival, mert ott van egy nagyon jó szabadidőpark, kimondottan babáknak. Úgyhogy egész délelőtt ott voltunk, ebédre mentünk csak vissza. Amúgy kicsit eltolódott a babák napirendje, mert ebéd fél 1-től volt, vacsi 6-tól. Nálam fél 12-kor szoktak ebédelni. És Leventének sem tudtam hajnalban tejet melegíteni ugyebár, le is szokott egy hét alatt a hajnali kelésről! :D Vettünk neki amúgy valami 1-3 éveseknek való tápszert, hogy azt adjak majd neki, de azt nem itta, nem ízlett neki. Úgyhogy lemondott a reggeli iszogatásról. :) (Ma sem keltett fél 6-kor, csak 3/4 6-kor a macska, a gyerekeket én keltettem 7-kor.)

Csütörtök délután pedig Nagyvázsonyba mentünk, és megnéztük a Kinizsi várat. Megtalált minket egy helyi kisfiú, aki lecsapott Leventére, és ott vonszolta és szórakoztatta őt, úgyhogy volt bébiszitterünk is. :)) Meg a kisfiú mesélte nekünk a dolgokat is. A "toronyba" nem tudtunk felmenni, mert hosszú csigalépcső vezetett fel, és azt 3 kisgyerekkel... hát... igazi extrém sport lett volna. :)) Fel még csak-csak, egy óra alatt, de lefelé... Keskeny és magas lépcsők, még nekem is nehéz feladatnak bizonyult volna. :))

Pénteken elmentünk a Veszprémi Állatkertbe. És voltunk olyan ügyesek, hogy babakocsi nélkül indultunk el. Aki már volt ott, az tudja, hogy miről beszélek...:))) Levente amúgy nagyon jól bírta, csak néha kellett cipelni, akkor is felváltva anyuval, de igazából Bence hisztizett be, hogy fáradt. De egyből elmúlt a hiszti, amikor az állatsimogatóhoz értünk :)) Levente egy hang nélkül élvezte végig az állatkertet, de úgy kimerült, hogy a kocsiban egyből elaludt. Ami nem volt jó, mert amikor visszaértünk ebédre fél óra múlva, addigra felkelt, és nem lehetett visszaaltatni. amúgy minden nap anyu altatta a gyerekeket ebéd után, és este is, addig én vásárolgattam, sétáltam, nézelődtem, és élveztem a szabadságot. :)) Délután meg talán hattyúkat etetni mentünk ki.

Szombaton pedig kimentünk az Eszterházy strandra. Az idő jó volt,  víz hideg az elmúlt napok szeles időjárása miatt, de a gyerekek így is élvezték. A sekély, homokos részen meleg volt a víz, de anyuval bementek a mélyebb, hidegebb részre is. Én nem. Egyszerre sosem volt bent három a mélyebb részen, és addig a maradékra vigyáztam mindig a játszótérnél. :) Mert ott vannak jó mászókák (várak, hajók), hinták, homokozó, minden. Úgyhogy az a nap is jól sikerült. Délután szerintem nem mentünk már sehová, csak fel a játékszobába. Oda mondjuk felmentünk szinte minden nap, a felettünk lévő emeleten volt.

Vasárnap pedig 9-kor el kellett hagyni a szállást, és hazafelé beugrottunk még Sukoróra Líviát felköszönteni születésnapja alkalmából, ami aznap volt. :)

Úgyhogy a betegség ellenére jól sikerült a nyaralás, Bence pedig ma ment először óvodába!

Pá!

(Képeket majd teszek fel..:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.