Medellin 2011.07.02. 23:30

A bölcsi

Hi!

Ma volt a nagy nap, hogy elmentem Leventével a bölcsibe, nyílt napra. Nem túl felkészültem, mert annyi infóm volt, hogy a cérnagyár mellett, és Bóbita bölcsőde. :)) A Fehérvári útról csak egy utca nyílik a cérnagyár mellé, így vissza kellett fordulnom, miután ezt felfedeztem, és túlmentem. :) Utána megállapítottam, ha itthonról hozom a gyereket, és nem anyuéktól, akkor nem tudok balra kanyarodni, jobbra kell, ott forgolódni, és onnan a Fonyód utcába. Utána kétszer végigmentem a Fonyód utcán kocsival, mikor rájöttem, hogy két oldala van az utcának, nem csak az egyiket kéne néznem, mert elképzelhető, hogy rossz oldalon keresem a bölcsit. :) Aminek a pontos címét sem tudtam persze. Aztán láttam egy udvart, játékokkal, jól körbesétáltam a karomon Leventével, erre kiderült, hogy ovi. Megkérdeztem v.mi babás járókelőket, hogy merre van  bölcsi, így sikerült odatalálnunk. Na, így indult a reggel. :))

Mivel is kezdjem? Kezdem az adatokkal. Micimackó csoportba fog járni, szívecske lesz a jele, október 5-től fog beszokni. A beszoktatás 13 napos. Vagy 12, erről bent döntenek. Szép lassú a dolog, első nap egy óra, második nap 2 óra, meg együtt evés, meg én altatom, meg nem én etetem, meg bent vagyok/nem vagyok bent vele... Lesz itt minden. 12 fős a csoportlétszám (14-ig bővíthető, ha szükséges, ha jól értettem). Ebből 7 baba lesz új, a többi pedig, akik még nem mentek oviba. Lesz egy ikerpár is a csoportjában. Fiú-lány, nem egypetéjűek.

Levente végig ott állt, ült mellettem, elfoglalta magát végül egy műanyag pohárral és egy ceruzával, de nem ment el sehová felfedezni és játszani. Kérdezte is Ildikó néni (ő lesz a bölcsis néni, nem tudom a funkciós megnevezéseiket), hogy Levente ilyen félénk, anyás? Mondtam, hogy nem, de nem tudom most miért viselkedik így, igazából nincs tapasztalatom ilyen téren. Aztán volt egy borzalmas kislány, aki mindenkit ölelgetett erőszakosan, amitől minden gyerek felborult, és sírt. De a csajt nem zavarta semmi. Aztán odajött Leventéhez, és megpróbálta elvenni tőle a műanyag poharát. :)) Levente kivágta kicsit a hisztit (rászólt a lányra), és nem eresztette a poharát, nem is tudta elvenni tőle a kis főnökasszony. Az látszólag azt hiszi, neki mindent szabad, mert nagy, és erős. Aztán egyszer leült ugyanez a lány Levente helyére, a lábamhoz (kisszékre). Levente épp csak az asztalról akart valamit elvenni. Visszafordult, meglátta, hogy a csaj ott ül a lábamnál a székén, egyből megint hangolni kezdett, és nekilátott hátulról taszigálni a csajt, próbálta letolni a székről, végül is sikeresen, mert elment a kis helyfoglaló. Levente utána szépen leült a helyére, nagy peckesen. Csodálkoztak is a bölcsis nénik, hogy az eddig viselkedése alapján ezt nem nézték ki belőle, inkább félénknek tűnt, mint harciasnak. Akkor bevallottam, hogy van 2 nagyobb testvére, nem kell félteni a kicsit...:)))

Kell majd vinni mindenfélét, amit ilyen helyekre szokás; megtudtam, hogy akkor esznek, akkor alszanak, amikor én is szoktam őt etetni, fektetni, úgyhogy a napirendjében nem lesz  változás. Az anyukák, akik ott voltak, nem szimpatikusak így első ránézésre, de aranyosak. Az engem meg nem érdekel általában. :) Kedves vagyok, tudom. :) De nem onnan fogok új barátokat szerezni, azt megállapítottam. Nem mintha ilyen terveim lettek volna.:) Na, hagyjuk. :)

1 órát voltunk, de igazából csak annyi fontos nekem, hogy Ildikó szimpatikus, a terem tetszik, és tudom, hogy mikortól van beszoktatás, és mennyi ideig. A többi részletkérdés. :)

Egyébként Bence ezen a héten volt utoljára oviban, mert kezdődik a nyári szünet. Már visszaszámláltuk a kis ujjain minden nap, hogy hány napot kell még járnia. :)) És utolsó nap elhoztam alvás előtt!

Leventének amúgy tegnap hőemelkedése volt, ma hasmenése, és estére kijött rajta pár pötty. Két héten belül oltották, vagy attól van, vagy nem. Holnap még nézem, max. hétfőn leviszem orvoshoz, de túl sok dolog nincs vele igazából, nem igényel egyelőre orvosi beavatkozást. A másik két gyereken nincs kiütés, és mindenhol együtt vannak, fertőzést kizárnék. Inkább allergiás reakció. Reggel kap Calcimuscot mondjuk. Meg széntablettát. Aztán hétfőre meglátjuk.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr415518957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása