Medellin 2011.05.27. 21:51

Heti események

Hi!

Bencével voltunk kedden orvosnál, és azt mondta, amit én is: torokgyulladás. Nem vírusos, bakteriális. Antibiotikumot felírt, de csak akkor kell adni neki, ha megint belázasodna, de hétfőn délelőtt volt utoljára hőemelkedése, azóta nem volt láza. Igazából annyira jól van, hogy a gyógyszert is mindig elfelejtem beadni neki... Azt kell kapnia, amit amúgy is adtam neki (Panadol + Tantum Verde), de én mindig mondom, hogy csak igazolás miatt járok le! :) A betegségeket már simán felismerem, hogy mit kell adni, már tapasztalatból tudom, úgyhogy nem tud nekem újat mondani az orvos:)) Panadolt napi 3-szor kéne adni, én meg csak alváshoz adok. Ha eszembe jut. Ma pl. nem adtam. De mivel nem is fáj a torka, és látszólag semmi baja nincs, tényleg eszembe sem jut!:) Viszont nagyon kiszáradt és kisebesedett a bőr a fenekénél, főleg éjszaka vakarja. Úgy rémlik egyszer volt már neki ilyen picinek. Alkati dolog lehet, ami bizonyos megbetegedéseknél előjön. Anyu ma utána is nézett valami szakkönyvben, és tényleg kísérheti ilyen a torokgyulladást. Furcsa. Az volt a javaslat, hogy fürdés után étolajjal kell bekenni. Megtörtént. Kíváncsian várom a változást!:) A viszketésre meg almaecetes víz kell, de az amúgy sincs itthon. Egyébként jól van, tényleg.

Kincsőnek semmi baja, ő tegnap anyunál aludt. Vele annyi történt - pont ma - hogy úgy esett neki az asztal sarkának (Bence hathatós segítségével), hogy felszakadt a fejbőre, és folyt belőle a vér. De így konkrétan benyomódott és beszakadt a bőre, nem is tudom leírni. Hátul a koponyáján. De csak addig sírt, míg ki nem mentünk lemosni. Akkor már csendben és érdeklődve figyelte az eseményeket:) Hogy véres a vizes vatta, meg Betadine kerül a fejére is. Azzal jó barátságot kötött az elmúlt napokban, mert akkor meg a térdét kentük vele:) Elesett a betonon, és felhorzsolta a lábát. Igazából én nem szoktam külön fertőtleníteni ezeket, de annyira el volt foglalva a sérülésével (érdeklődésből, kíváncsiságból csak), hogy nekem is foglalkoznom kellett vele, és megbeszéltük, hogy meggyógyítjuk. Ehhez meg kellett v.mi eszköz is, hogy boldog legyen, és ekkor beugrott a fertőtlenítő!:)) És nagyon élvezte, hogy az ő sérülésével foglalkozunk, azt gyógyítjuk, és még színes is lesz tőle a térde! :)))

Levente nagyon hisztis korszakát éli most. Ha nem mellett fekszem a szőnyegen a gyerekszobában, akkor ordít, toporzékol, Szalad utánam, és folyamatos törődést akar. Amit nem kap meg, nem kaphat meg, és ez nem tetszik a kis nokedlinak. Ma egyszer be is zártam a szobába (na nem egyedül, a többiek is bent játszottak, nekik fel sem tűnt a bezártság), hogy egy telefont el tudjak intézni... És így intézzek én bármit itthon. Ehhez már tényleg szabadnapra van szükség, amikor napköziben vannak. A többi az csak tűzoltás.  Amúgy még vagy 5 percet ordított a szobában torka szakadtából, utána nekilátott csendben játszani:)) Mindig csak hiszti van. De annyira okos, mindent megért már! Mondjuk mondom neki, hogy kiszívom az orrát, mert folyik, ő meg felpattan, és rohan a fürdőszobához, és várja, hogy nyissam az ajtót, mert ott van a porszívó. Pedig magát az eseményt nem szereti, de érti, tudja, intézkedik:) Délelőtt 10-kor ha becsenget az ételfutár, akkor szalad az ajtóhoz, lóg rajta, hogy nyissam már ki:) Imitálja a bili tartalmának kiürítését a wc-be. Felhajtja az ülőkét is, meg minden:) A telefonnal telefonál, a legót elteszi a dobozába, füvet szed nekem, stb, stb. Mondom, hogy jön a kaja mindjárt, és már lóg is az etetőszék oldalán, hogy tegyem be. De igazából mindent megért szerintem. Cuki. Csak sokat hisztizik mostanában. És az egy gyerekből is sok. Nekem meg 3 van itthon. És sokat ordítok mostanában. Bence még mindig dacos és ellenkezik, ez nem változott. Esküszöm eljutunk oda, hogy jelenleg a szörnyűséges hisztikirálynő a legelviselhetőbb gyermek itthon! :))

Sokat vagyunk kint a kertben, máshová nem is mehettünk a betegség miatt, és mindig van v.mi esemény. Egyik nap egeret találtak a tuja alatt!! Olyan sokkban volt a kis állat, hogy nem menekült el, még meg is bökdösték a oldalát. Csak kicsit odébb húzódott, ennyi volt a reakciója:)

Levente 2 nap leforgása alatt 2 cumit, és 2 cumisüveget rejtett el a házban, vagy a kertben, és nem találom őket! Ma Kincső poharát is elrejtette, de azt megtaláltam. Egy zacskóban volt. A zacskó pedig egy dobozban, amit költözés óta még nem pakoltunk ki. Na, ezek után hol lehet a többi?? :)

Hétvégén gyereknapos programjaink lesznek, arról is beszámolok majd időben! :))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr445518947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2011.05.29. 09:20:39

Kitartás, már csak hatot kell aludnod, és viszem Bencét nyaralni!
süti beállítások módosítása