Medellin 2011.03.06. 19:35

Szülinapi party

Hi!

Mára szólt a meghívásunk Norina születésnapi bulijára, ami a meghívó szerint 3-tól 6-ig tartott. Ahhoz képest, hogy meg kellett várnom, míg Kincső felkel, ruhába kellett raknom őket, össze kellett pakolnunk mindent, és még tankolni is mentünk, 1/4 4-re értünk oda. A bölcsiben, ahová Norcsi jár, kibérelhetők a termek ilyen alkalmakra. Nagyon szép az őrmezei böcsi, ahol mi voltunk, az két nagy teremből, és egy mosdóból állt. Tehát 3 része volt + az előtér, ahol öltözködni lehet. És jó nagy termek voltak! Bencéék ennek a felében (méretileg) vannak 25-en... Nagyon szép a berendezés, nagyon sok játék van, tényleg csak ámultam és bámultam. Mindenkinek ajánlom, hogy oda írassa be a gyerekét, ha bölcsis korú.

A gyerekek nagyon jól elvoltak, csak Leventére kellett nagyon figyelni, aki szerint a két teremnyi játék közül az ebédlőasztal volt a legérdekesebb. Pici asztalok pici székekkel, nyilván olyan méretű gyerekeknek, mint pl. ő, és egyfolytában fel akart mászni rá. Nem is feltétlenül a kikészített finomságok miatt, mert azokkal egyfolytában tömtem, hanem csak úgy. És persze kerámiatányérok voltak kirakva. Csak egyet húzott le, de nem tört el:)) Néha betettem a járókába, ami igazából egy elkerített rész volt az egyik sarokban, de olyan vígan rázta mindig a rácsot, hogy mindig kinyílt neki az ajtó, és kijött... De, ha a retesz jobban funkcionált volna, akkor a falból tépte volna ki a rácsot az őrült rángatással, úgyhogy jobb is volt ez így:))

Jött sok gyerek, bár nem számoltam meg őket. Talán 10-15-en lehettek, de csak 4-et ismertem. Az előtérben voltak autók és csúszdák is, azt is nagyon élvezték, így általában 4 helyszín közt kellett rohangálnom, hogy mindegyik gyermekemet szemmel tudjam tartani.

Kész szerencse, hogy holnap kezdem a fogyókúrát, mert rengeteget ettem:)) Valaki hozott egy nagy tál fánkot. Porcukorral, baracklekvárral... Tegnap is fánkoztam anyuéknál, még ma reggelre is maradt, erre délután is... Szeretem a fánkot:) Sütik, szendvicsek... A tortából már nem kértem. Amúgy sem szeretem a csokitortát. De a gyerekek vígan ették, főleg a marcipánt. Levente is jó sokat evett, este alig ivott tejet, és nem is kért többet, már feküdt is le.

Amúgy ügyes voltam, mert Kincső hátizsákjába tettem el pelenkát, benti cipőket, Leventének cumisüveget. Persze otthon hagytam az egészet:) Vittem a táskámat, Norcsinak az ajándékot, kinőtt ruhákat a kicsinek, és a negyedik csomag kimaradt. Van ez így:) De Levente ivott pohárból (csak egy kicsit áztunk el), pelenkát kaptam, és zokniban, harisnyában szaladgáltak a gyerekek. Mint itthon, mert mindig leveszik a cipőt/papucsot a lábukról...:)

Nagyon élvezték ez a 2 és fél órát, míg ott voltunk, alig tudtam távozásra bírni őket. Mármint Kincsőt. Ő a legakaratosabb. 3/4 6 körül jöttünk el, de 7-re ágyban volt mindenki:) Már alszanak szerencsére. Én még mindig nem tudok mozdulni sem, pedig még vár egy kis tiramisu a hűtőben, amit Süvi hozott nekem. De ennyit megérdemlek, ha már holnaptól fogyókúra van...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr185518922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása