Medellin 2011.02.23. 22:30

Kicsit betegek

Hi!

Ma mindenki itthon maradt, mert Bence csúnyán köhögött reggel. Az ebédet nem mondtam le holnapra, abban reménykedve, hogy az orvos valami olyat mond, hogy persze, mehet a gyerek farsangra holnap:)

Tehát, voltunk orvosnál. Azt mondta, hogy valami kis vírus, semmi komoly, szedjenek Fenistilt, Panadolt, köptetőt, C-vitamint. A Fenistil ugyebár gyulladáscsökkentő, ahelyett jó lesz a kamillatea mézzel. A Panadol fájdalom- és lázcsillapító. Lázuk nincs, de azt sem látom rajtuk, hogy bármijük fájna, úgyhogy azt sem kapnak. Köptetőből gyógynövényeset kapnak majd, kakukkfüves van itthon szerintem, és ennyi. Ja, C-vitamin. Azt is kapnak, bár idáig is kaptak:)

Viszont azt mondta az orvos, hogy a héten Bence ne menjen oviba. Nem azért, mert fertőző, és bárki elkapná, hanem azért, mert az immunrendszere le van gyengülve, közösségben bármit elkaphat most, és be is lázasodhat. Ha nagyon készül a farsangra, akkor arra a pár órára vigyem be, de utána hozzam el, és hétfőig adott igazolást. Úgyhogy próbáltam megszervezni, hogy holnap ki tudna felügyelni Bencére, míg fodrásznál vagyok, de végül mindhárman napközibe fognak menni:) Az a vicc, hogy semmi bajuk nincs amúgy. Igaz, estére elkezdett folyni Bence orra. De ezt leszámítva vidámak, pörgősek, játszanak, néha köhögnek. Tehát tényleg semmi. Mivel a napköziben egy testvérpár szokott lenni rajtuk kívül csütörtökönként (max még egy kislány), ezt nem nevezném akkora közösségnek, hogy bármi betegségtől féltsem. Ha Domóék betegek, akkor nem jönnek, ha egészségesek, akkor nincs mit elkapni:) Azért van különbség egy 20-as, és egy ötös létszám közt. Főleg, hogy a 20 gyerek 20 helyről jön, itt meg az 5 gyerek 2 helyről. Minimális kockázat:) Viszont Bence holnap lemarad a vidám napról. Még nincs tisztában az idővel, nem is tudja jelenleg, hogy holnap lenne, bár tudja, hogy nyuszi lesz, és mami süt nyuszis sütiket, amiket visz be.  Ezt még meg kell beszélnem vele, hogy nem így lesz a betegsége miatt, remélem nem fogja rosszul érinteni. Viszont biztos élvezni fogja, hogy holnap kicsit visszatérhet a régi helyére, a kicsikhez, a tesókkal! Bár annyira benne van, hogy ő már nagy, óvodába jár, hogy nem is vágyódik vissza:) Milyen furcsa amúgy. Bencét ugye nem vették fel szeptembertől óvodába, mert nem kellett, mert költöztünk, de akkor ezt még nem tudtam, csak kierőszakoltuk a dolgot. Nem is élvezte az ovit, reggel nyavalygott, hogy már megint menni kell, mintha nem is lett volna érett rá. Most pedig imádja, minden nap szívesen megy, ő a nagy, aki már óvodába járhat a nagyokkal, és teljesen elégedettek vagyunk. Mindenki. Sosem figyelek az előjelekre:) Mit kínlódtam, hogy először macis jelmezt, majd nyuszisat szerezzek Bencének. Pedig csak azért nem tudtam, mert nem kellett. És mindig utólag veszem csak észre:)

A mai napunk egyébként meglepően jó volt! Szerintem élvezték, hogy mindannyian itthon vannak, és olyan vígan játszottak és bolondoztak a gyerekek, hogy csak pislogtam! Kincső sem hisztizett, bár pár üvöltés volt, ha épp verték egymást. (Játékon összeveszni alap.) Az ebéd sem fogyott, mert hangosan kacagva bohóckodtak az asztalnál, és szórakoztatták egymást:) Nagyon kis boldogok voltak:) Bence megtáncoltatta Leventét! Fogták egymás kezét, és pörögtek körbe. Ha Levente elesett, akkor nyújtotta a kezét Bencének, aki próbálta felhúzni. Amikor álltak, akkor Levente egyesével nyújtotta a kezeit Bencének, hogy fogja meg, és táncoljanak tovább. Komolyan el voltam képedve. Bence nagyon szereti a kicsiket is, vigyáz rájuk, játszik velük. De ez a táncoltatás... Teljesen magától. Levente meg...! Csak Bencére koncentrált, figyelt, ő is azt akarta csinálni, és csinálta is, nyújtotta a kezét, hogy Bence fogja meg, mert azt úgy kell, és szépen tipegett körbe Bencével. Kamerázni kellett volna. Teljesen hihetetlen volt.

Estére mondjuk jól felidegesítettek, pont egy órába telt, mire rend lett a szobában. Beleőszültem.

Úgyhogy holnap napközi mindhárom gyereknek, én lemondtam a kozmetikust, és fodrászhoz megyek (dicsekszem, hogy végre vannak szabad délelőttjeim:)), a gyerekeknek az orrát majd Ili néni törülgeti helyettem, délután pedig Kincsőt elviszi anyu magához, megint sütni fognak. Talán már a hétvégi szülinapozásra. Vagy a nyuszis sütik készülnek mégis? Vagy akkor farsang helyett a szülinapon lesz nyuszi? Anyu mondott valamit ezzel kapcsolatban, de úgy tűnik elfelejtettem:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr445518916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása