Medellin 2011.02.20. 19:23

Levente

Hi!

A mai bejegyzést Leventének szentelem, remélem nem felejtek ki semmit, amit meg akarok írni:)

Mára megint új dolgot kezdett el csinálni hirtelen, nevezetesen mutogat! Mutogat, és vagy mondja mellé, hogy "ott", hogy egyértelmű legyen mire mutat, mit akar, vagy pedig halandzsázik mellé:)) Ma konkrétan egész nap mutogatott nekem. Hol a falon az órájukat, hol az aktuális ételnek kinéző valamit a pulton, hogy adjak neki:) Pont kérdezték is az egy éves státuszon is, hogy mutogat-e. Hirtelen nem tudtam mire gondolnak, mondtam is, hogy nem tudom, úgyhogy leraktam elé egy szórólapot egy dinoszaurusz volt rajta, és rámutatott. Mondtam is a védőnőnek, hogy ezek szerint igen, bár idáig nem tűnt fel:)) De amit most csinál... Nagyon édi:))

Másik hír, hogy 2 napja tejet kap tápszer helyett. Természetesen feles tejet. Ugyanúgy megissza, mintha fel sem tűnne neki, hogy mást kap:) Semmi különöset nem észleltem idáig a gyereken, úgyhogy ő is bírni fogja a tejet szerintem. Mostantól járkálhatok rendszeresen a sarokra kimért etyeki tejet venni:) Igazából kéne szereznem még üvegeket, és fagyasztanom is kéne, hogy legyen.

Ezen kívül átálltunk a napi 1 alvásra! Teljesen jól bírja. Változó, hogy mikor fekszik, 11 és 1 között bármikor. Néha előbb fektetem, néha próbálom kihúzni a fektetést, napközi után 1-kor fekszik. És estig remekül bírja, a tej után pedig már alszik is. És aránylag jól is alszik!

Ma pedig olyat csinált, hogy amikor joghurtot adtam nekik (anyu féle, házi készítésű, nagyon finom), akkor nekilátott lökdösni, eltolni Kincsőt, illetve hisztizett és csapkodott a kezeivel:)) Nagyon kimutatja már a kis akaratát:)))

De még mindig nagyon ügyes, okos, huncut, kacag, szaladgál, eszik egész nap, úgyhogy meg kell zabálni:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr215518914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása