Hi!

Hétfőn anyu volt Bencével beszoktatáson, mert Kincső még mindig lázas volt.  Vagyis nem annyira, utoljára anyuéknál kapott lázcsillapítót hétvégén. Aztán csak kipihente sok alvással, és hétfő éjszaka már nem volt lázas.

Kedden és ma már nem kellett bent lennem, evéskor sem, csak annyi volt, hogy evés után haza kellett vinnem Bencét. Tegnap mondjuk elég nyűgös volt már ebédidőben a fáradtságtól (meg biztos éhes is volt), de Majának épp születésnapja volt, és ezt meg szokták ünnepelni bent. Énekeltek neki, kapott ajándékot, stb, stb, negyed 1-kor kezdtek enni. Bence eddigre már kicsit ki volt borulva:) A kocsiban megint elaludt, megint úgy hoztam be ölben, és a kanapén aludt délután:)

Ma viszont anyu vigyázott a két kicsire, és ma már csak ebéd végére kellett mennem, azaz épp a fogát mosta:) Állítólag nem volt vele semmi gond napközben. Foci is volt ma, de szerintem csak szeptembertől lesz beíratva, amikor kezdő csoport indul. Kell neki pótolni így is eleget... De tetszett neki, azt mondta. Annyit tudok, hogy sok labda volt:)) Biztos segítettek neki öltözni, mert mindene a helyén volt, ő meg nem tesz el semmit, tegnap is én szedtem össze a ruhadarabjait a földről, mikor beértem ebédidőre:) (Előtte voltak kint az udvaron). Meg az ebédet is befizettem.

Kincső viszont ma elég furcsa volt, egész nap fáradt volt. Hétfő óta nincs láza, meg nagyon semmi baja (kicsit folyik az orra) úgyhogy nem tudom, mi a gond. Szerintem valami bujkál benne, de igyekszik leküzdeni az immunrendszere. Délelőtt is aludt, délután nagyot, majd amikor felkelt, iszonyat hisztit csapott, és végül vissza kellett fektetni. Utána már kezelhető volt.

Ez a hiszti amúgy pont jókor jött, mert épp nálunk voltak már Beréék. Ma viszont ez nem hatotta meg Kincsőt:( Kata készített nekem tiramisut, ezzel most eldicsekszem itt! És csak azért, mert a blogján megemlítettem, hogy szeretem... Ilyen barátnőt szereztem!:) A hisztit leszámítva nagyon aranyosak voltak a gyerekek, nem is volt nagy felfordulás, jó volt a kedvük, szépen játszottak (kivéve Kincső, ő inkább az ölemben ült eleinte). És, készült csomó kép, mert Katáék hoztak gépet! Párat fel is fogok tenni a gyerekekről, talán még ma (ha lesz időm és energiám).

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr545518909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2011.02.10. 09:13:12

A babák nagyon cukik voltak együtt. Berkó egész más, amikor gyerekek között van. :) A tiramisuval inkább akkor dicsekedj, ha ízlett. :D
süti beállítások módosítása