Hi!

Amikor úgy telik a napom, hogy a beteg Leventét egy percre nem tudom letenni, mert fazékhangon sír, és mindent 1 kézzel kell intéznem, és a másik kettő öli egymást néha, akkor nincs is nagyon kedvem mit írni a napról. Tudok már fél kézzel felmosni, mosogatni, teregetni, etetni, bilit mosni, mindent.

Bence szerintem gyógyul, sokkal jobb a kedve, ma nem panaszkodott hasfájásra, a köhögése jobb, az orra folyik, de csak folyik. Nincs hőemelkedése, már futkos, eszik is valamennyire, úgyhogy feljövőben van.

Kincső jól van, az orr folyik kicsit.

Levente hurutosan köhögne, ha fel lenne szakadva a hurut, de nincs, így inkább fuldoklik. Már amikor köhög. De Süvivel hozattam haza köptetőt a gyógyszertárból, úgyhogy holnaptól javulást akarok. Folyik az orra is, a nyála is - ja, ma kijött a kettes számú foga, holnapra várom a harmadikat - és a könnye is folyik bele az egészbe, mert sokat sír. Nem túl nagy hangon szerencsére, az állapota miatt:) Szegény baba. Délelőtt az étvágya sokkal jobb volt, mint tegnap, azaz megette a reggelit és a tízórait, de délután már nem volt ilyen lelkes. Hőemelkedése nincs, hasa elméletileg nem fáj, bár még mindig sűrűbben cserélek rajta pelenkát, mint normálisan. Meg fáradt is, most megint napi 3-at alszik. Akkor van egy szusszanásnyi időm.

Holnap elméletileg mennénk Süvi munkahelyére Mikulásünnepségre, de majd meglátom még. A két nagy szerintem van olyan állapotban, hogy mehetnek, Leventét le tudom adni anyunál, de az utak állapota és a havazás még közbeszólhat. (Hétvégén teszem csak fel a téli gumit, ez van.) Azért jó lenne menni, biztos örülnének egy kis házon kívüli programnak. Jövő héten is jön a Mikulás a napközibe, ezért hétfőn viszem őket kedd helyett - ha addigra meggyógyulnak. Ajánlom nekik!:)

Úgyhogy eléggé rossz hetünk van. Szívesen elutaznék most pihenni valahová pár napra. Mondjuk Bora Borára:) Bár repülőre nem ülök, anélkül pedig nehéz megközelíteni...:(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr145518875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.12.05. 18:18:55

Egyedül cseréled ki a kerekeket? :O Az nem semmi! Tiszta szégyen, én erre nem vagyok képes... Nem mintha lenne téli gumim... Remélem a gyerkőcök azóta sokkal jobban vannak! Szóval a repülővel nem vagy kibékülve? Egyáltalán soha nem vagy hajlandó felülni rá? Hát akkor sajnos csak Európában maradsz :) Van bőven látnivaló, bár gondolom kifejezetten pihenni akarsz, ahol kellemes az idő, pálmafák, kék ég, vidámság, tenger van :) Kb. függőágyon lógnál két fa között :) Puszi

Kata 2010.12.05. 20:02:10

Én nem vagyok hajlandó férfi munkát végezni. :) Meg nem is tudok (csak elméletben). Szóval írhatnál, hogy vagytok. :)

8249 2010.12.05. 21:26:39

Utálok repülni, klausztrofóbiás vagyok a gépen. Egy másfél órás út a maximum, amit kibírok. Bora bora messzebb van:)) Igen, sajnos le fogok maradni a világ többi részéről, de én nem is vagyok az a nagy utazgatós úgyhogy nem is érdekel. Annyi látnivaló van az országban is! Meg Európában. Jussak el az olasz tengerpartig, és akkor én már boldog vagyok:) Vagy Prágáig. Vagy Brüsszelig, meg közben a német városokig.

8249 2010.12.05. 21:27:32

Én jobban szeretek férfimunkát végezni, mint főzni ugyebár, de én fordítva vagyok bekötve, mint tudjuk:))
süti beállítások módosítása