Hi!

Remek napunk volt tegnap. Már délelőtt sem éreztem magam túl fényesen, és délutánra le is betegedtem. Arról szólt a nap, hogyan éljük túl. Konkrétan semmit nem tudtam csinálni, a gyerekeket úgy, ahogy elláttam, de ebéd után akkor kaptak legközelebb enni, amikor végre jött valaki segíteni. Ők nem kértek enni, én nem erőltettem, hogy felhívjam rá a figyelmüket:) Konkrétan annyira rosszul voltam délután, hogy amikor felvettem Leventét, 2 mp után már tettem is le, mert szó szerint estem össze. Ekkor hívtam fel Süvit, hogy most azonnal jöjjön haza munkából. Emellett Bence is elég rosszul volt, megint elkezdett fájni a hasa, köhög még mindig, folyik az orra, nem eszik, sápadt, beesett a szeme, meg minden, ami kell. Amikor Süvi megjött én bekúsztam az ágyba haldokolni, meg anyu is jött nemsokára, aki 6-ra ígérte magát, hogy segít az esti fürdetésben, fektetésben. Még jó is, hogy jött, mert fektetés után egy órával Levente hányta tele az ágyat, de olyan álmos volt, hogy simán visszafeküdt belé. Ha anyu épp nincs a szobában, még bele is fullad nekem... Szegény baba annyira álmos volt, hogy csukott szemmel lógott a csap alatt, míg anyu a füléből, meg mindenhonnan mosta ki a  hányást:) Utána pedig aludt tovább:) Bence este is pocsékul volt, aludni sem akart, lázas is volt, Levente is ugyebár lebetegedett, úgyhogy anyu úgy döntött, hogy nálunk alszik, hogy én tudjak pihenni, ő meg el tudja látni a babákat éjszaka. Elmondása szerint 10 percet nem aludt egész éjszaka. Azt nem állítom, hogy én aludtam, mert így is minden felsírásra felkeltem, meg elő is vánszorogtam, mert minden gyerek engem akart:)

Mára már semmi bajom nem volt azt leszámítva, hogy kimerült voltam, meg üres (minden kijött belőlem ugyebár), és semmi energiám nem volt, de most már tényleg jól vagyok. Levente aránylag jól van, azt leszámítva, hogy nem eszik. Jó húsban van, nem fog megártani neki egy kis koplalás:) Ma nem hányt, láza nincs, de kicsit elkezdett köhögni. Bence nincs jól, délután nagyon fájt a hasa, hőemelkedése is volt, és vacakul is néz ki. Kincsőnek semmi baja nincs. Enni nem eszik senki kb, ma a fél adag ebédet nem sikerült hármunknak elfogyasztania (a felét sem), Levente estig nem ette meg az összes ebédjét (fél üveg fogyott összesen), és az esti tápszernek is csak a felét ette meg. Gyümölcs se fogy, egyedül talán a Pom-Bear, bár sokkal kisebb ütemben, mint szokott. Az könnyű kaja, sós, tehát jobban akarnak inni rá, ami most nagyon szükséges, és jobb ötletem nincs is, hogy egyenek valamit. De Kincső is jóval kevesebbet eszik egyébként.

A héten ugyebár nem mennek óvodába, de remélem, hogy jövő hétre meggyógyul mindenki. Egyébként nincs sok gond velük, hogy betegek, mert Bence fekvésre van ítélve, azaz szinte egész nap nézheti a tv-t, és ő azzal elvan, Kincsőt nem érdekli a tv, ő az új AnnaPetiGergős könyvét nézegeti, vagy az új mágneses rajztábláján firkál, csak Levente az, akivel foglalkozni kell, ha épp nem játszik magában, vagy nem alszik. Ma 3-szor is aludt, ebből is látszik, hogy nincs jól teljesen. Úgyhogy nekem is van időm mellettük regenerálódni. Anyu délelőtt kicsit kitakarított, mielőtt elment volna, úgyhogy egy mosáson és teregetésen kívül nem is volt nagyon több dolgom ma. Csak pár apróság, a többit meg hagytam. Ma este pedig Lívia jött át segíteni, úgyhogy nem volt gond a mai fektetéssel sem. Ez most egy rendhagyó hét, majd jövő héten visszazökkentem magunkat a rendes kerékvágásba:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr335518872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.11.30. 23:06:21

Ó szegénykéim! Nem értem, mi ez az állandó betegeskedés nálatok? :( Gondolod, az oviból hozták? Hát akkor JOBBULÁST, mielőbbi gyógyulás mindenkinek! Tömjétek magatokba a C-vitamint, én is ma vettem egy dobozzal, most hogy ilyen hideg van, nem árt erősíteni az immunrendszert :) Puszi

Csikohal 2010.12.01. 07:26:14

Mindenki azt hiszi, hogy itt állandóan betegek, pedig az összes babás ismerősöm azon csodálkozik, hogy milyen stramm babák, mert alig betegek:)) Nézőpont kérdése minden:)) Vitamint minden nap kapnak, egyfolytában, hónapok óta.

8249 2010.12.01. 23:10:21

Beszéltem ma a napközi vezetőjével, azt mondta, hogy mindenkin átfutott a vírus, egy hányás erejéig. Bencén kívül egy gyerek betegedett meg jobban (mint Bence), de ők még nem is találkoztak:)
süti beállítások módosítása