Medellin 2010.06.30. 23:16

Betegedünk

Hi!

Mai termés:

- Anya! Kérek egy ilyet! (íj)

- Majd kaphatsz, ha nagyobb leszel.

- Már nagyobb vagyok!

- Igen, tudom, nagy vagy, de majd akkor kaphatsz, ha már nem bölcsis, meg nem is ovis leszel, hanem mondjuk iskolás.

- És akkor elmegyünk venni?

- Igen.

- És a Kincső is jöhet?

- Igen.

- És a Levente is?

- Igen. Kincső mit kapjon?

- Hmmm... Nyakláncot!

- És Levente?

- Hmmm... Üveget! Mindent! Mindent hozzunk haza!

- Persze:) Majd elmegyünk vásárolni. Később. Ha nagyobb leszel.

(fél perc szünet)

- Mikor megyünk vásárolni? Végre?

:))

Ma jött az önkormányzattól és a polgármesteri hivataltól is levelünk, de épp játszótéren voltunk, a postára meg hiába mentem délután, azt mondták, hogy csak holnap lesz bent a levél. Pedig szerintem nem egyszer volt már olyan, hogy délelőtt nem voltam otthon, és délután bementem a levélért. Gondolkoztam is hazafelé, hogy a postás vajon hazaviszi a leveleket, és csak reggel viszi be a postára?? :) Ezt csak azért írom amúgy, mert szerintem az óvodai fellebbezésre jött válasz. Mást nem várok onnan. Úgyhogy nagyon izgulok, holnap az lesz az első, hogy megyünk átvenni a leveleket!

Egyébként jól megszívattam magam. Mentünk receptért, meg postára, meg gyógyszertárba, de kocsival, mert nem volt sok időnk Bence hazaérkezéséig. Babakocsival sosem jártam volna be ezt az utat a rendelkezésre álló idő alatt. Így viszont még egy kis hintázásra is jutott idő a posta után, csak az volt a gond, hogy Levente rajtam lógott. Babakocsit kocsi-posta-kocsi távra nyilván nem pakolok be, de a hordozót nehéz lett volna cipelni, így vittem kengurut is. Levente összességében több, mint fél órát lógott rajtam (háziorvos, posta, játszótér), de talán volt az több is. Mindezt 30 fokban. Nem vagyok egy izzadós típus, a szaunából is "sikerélmény" nélkül jövök ki, de most aztán szakadt rólam a víz:) Nem baj, tapasztalatnak jó volt, máskor majd gondolok ilyen tényezőkre is. A gyógyszertárba már cipeltem a hordozót is.

Levente lebetegedett. Egész nap meleg volt a feje, de először azt hittem, hogy ki van melegedve. De kissé gyanús volt, hogy néha tüsszög-köhög. Aztán kezdett gyanús lenni, hogy mintha nem lenne teljesen száraz az orra. Úgyhogy délután lemértem a lázát, 37,5 volt, később 37,7 is, és valószínűleg átragasztottam szegényre a náthámat. Kitettem a hordozójába aludni, hogy kapjon levegőt, de már vagy 50-szer voltam bent nála este (na jó, annyiszor nem), mert így is sokszor felsír. Kap levegőt, de cserébe folyik hátra a váladék, hallom, ahogy nyeldekel/fuldoklik. Szórakoztató estéink lesznek, főleg, ha a többiek is elkapják. Ma mondta az egyik anyuka lent, hogy csomóan betegek most - és szerintem felnőttekre gondolt, amikor mondtam, hogy mennyire lebetegedtem. Ez v.mi nyári vírus?

Hétvégén hívott Fenris is, nemsokára találkozunk velük! Kb. fél évente sikerül egy találkát lebeszélnünk, de most megint elérkeztünk az aktuálishoz:) És, a nagy hír: Gabi is gyereket vár megint!! Már a 4 és feledik hónapban van!! Komolyan nem hiszem el, hogy mennyi ismerősöm vár most babát, és mind november-december hónapra...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr565518805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása