Medellin 2010.06.22. 21:18

Bence hazatért

Hi!

Bence ma megérkezett a nyaralásból. Annyira rossz idő van, hogy nem lehetett semmit csinálni már Keszthelyen, csak ülni a szobában. Előtte Dobogómajoron volt, az jó volt, tetszett neki nagyon:) Főleg, hogy múlt héten még apa is lent volt csütörtökig vele, meg Dóri is péntekig. Készült is pár kép, Dóri már átküldte őket (köszönöm!), úgyhogy majd rakok fel belőle, csak még át kell néznem és válogatnom.

Itthon lett azonnal felfordulás, hogy Bence megjött! Először összevesztek a motoron, majd a kisszéken, majd Bence poharán (Kincső nem tudom mit akart Bence poharával, de még azon is kiverte a hisztit), utána egy-két könyvön, meg úgy sorban mindenen:) Estére már kicsit normalizálódott a helyzet, remélem hamar visszaszoknak a régi kerékvágásba! Bence ugye nagyszülőktől, meg nyaralásból jött vissza, úgyhogy most épp semmit nem akar csinálni (pl. aludni menni korán):) Ez teljesen normális ilyen esetben, de neki is fel kell venni az itthoni fordulatszámot. Volt ma bőven visítás, meg hiszti, de negyed 9-kor végül mindenki aludt már, úgyhogy egész jól megúsztuk az első napot:) Holnap Bence megy bölcsibe, meg a héten még, de pénteken van az évzáró, utána nyári szünet van:( Biztos nagyon fog neki hiányozni a bölcsi! Igazából nem is lenne probléma a nyári szünet, ha jó lenne az idő, és tudnánk játszótérre, ide-oda menni, de jelenleg itthon fogják ölni egymást, ahogy elnézem az előrejelzést. A jó hír, hogy amikor nyaralni megyünk (12-től), akkor jó idő lesz. 12-re pont vihart mondanak, de csak arra az egy napra! Amikor kiválasztottam nyaralásra a nyár közepét, akkor kicsit izgultam, hogy a fél család csendben anyázni fog, hogy a legmelegebb időszakot sikerült kiszemelnem, de az előző évek tapasztalata alapján nem mertem se a júniust, se az augusztust megkockáztatni. Tavaly is esett, amikor Dobogómajoron voltunk júniusban, és augusztusban is mindig összeomlik már az időjárás. Végül megnyugodhatok a választásomat illetően:)

Főleg, ha esetleg a héten kipöttyösödnek a gyerekek, akkor is meggyógyulnak indulásig. Egyébként ilyen szempontból jól időzítettek, mert az államvizsga és a nyaralás közé lőtték be a dolgot, ráadásul amúgy sem mennénk sehová az eső miatt:) Mindenki azt mondja, hogy talán el sem kapták. Hááát, 14-21 nap a lappangás. Bőven benne vagyunk, ilyenkor még nem lehet kijelenteni, hogy nem kapták el. Max. a 22. napon. És a 16-on vagyunk, ha az első napon megkapták. Bence végig itthon volt betegen, és nem elszeparálva a másik kettőtől, ami hülyeség is lett volna, hiszen akkor már napok óta fertőző volt. A bárányhimlő fertőzősége (vagy mi) 90%-os, és 7 napon keresztül, napi 24 órában fertőzte a kicsiket. Ha nem kapták el, akkor .. akkor, nem is tudom mit írjak ide:) Nonszensz.

Ma mentünk volna oltásra is. Levente és Kincső is kapott volna oltást, de mivel sanszos, hogy javában bárányhimlősek, nem igazán tenne jót az immunrendszerüknek egy oltás. Úgyhogy kértem egy későbbi időpontot, júli 20-ra. Igaz a délelőttit nem mondtam le, mert azt hittem délutáni, és csak akkor telefonáltam:) Remélem nem hiányoltak minket nagyon.

Levente ma kapott először üveges bébidesszertet! Már vagy egy hete szörnyen viselkedik evésileg, ugyanis 2,5-3 órával evés után nekilát éhen halni, és ennek hangot is adni. Pedig 4 óránként kellene ennie. Mivel egy hét múlva 4 hónapos, és az üvegre az van írva, hogy "4 hó", gondoltam nem lesz semmi baja, ha két tápszer közt egy kis gyümit tömök a szájába. Jelentem, nem ellenkezett, ma megevett fél üveg gyümit 2 részletben. Többet nem mertem neki adni elsőre, bár szerintem bírt volna még enni:) Úgyhogy lassan kezdhetem rendszeres jelleggel beiktatni az életébe az új  fogást, cserébe nekilátok majd leszoktatni az éjszakai evésről.

Tényleg, éjszakai alvás. Most éjszaka többször is felkelt. A fél 3-as evése előtt 2-szer is, és fél 6-tól is ébren volt. Akkor üvöltött egy órát, mert fél 7 előtt nem kapott enni, de visszaaltatni sem tudtam. Igen, gonosz anya vagyok, de ilyen dolgokban nem vagyok túl rugalmas. Egy napirend nem annyira fontos, de 3 gyereknél igen. És sajnos neki kell alkalmazkodnia a család többi tagjához, nem fordítva. De túlélte, és nem volt morcos emiatt napközben:) Kincső is felkelt 1-2 alkalommal, de az már fel sem tűnik. Főleg ahhoz képest, amit még pár hónapja művelt. Kincső már egész jó alvó lett az elmúlt időszakban. Nem azt mondom, hogy már átalussza az éjszakát, de 1-2 rövid felkelés belefér nálam.

Kincső egyre többet beszél amúgy, és most a fő programunk, hogy madarakat tanulunk. Apa régi búvár zsebkönyveit felfedezték, és Kincsőnél most a madaras a favorit. A fél napunk azzal telik, hogy Kincső lapozgat, mutogat, hogy "Mi ez?" (igen, már itt tartunk, hogy "Mi ez?"), én meg egész nap mantrázom, hogy "Gyöngybagoly, kuvik, füleskuvik, macskabagoly". Ez a kedvenc oldala. Ilyenkor ezen a négy madáron 10-szer átmegyünk. Már megjegyzett pár madarat névről. Megkeresi és megtalálja a kis bukót (igen, ez egy madár:), meg a királykát pl. Vannak ilyen kedvencei:) Én lassabban tanulok, mint ő, de néha már magamtól is meg tudok nevezni egy-egy madarat, nem kell a leírásban a nevét lesnem hozzá:) Egyébként sem élethűek a képek. Szarkát napi 100-at látok az ablakból, de a rajzról nem ismertem fel:) Ahogy az őszapót sem.

Még annyit, hogy Leventének múlt hét pénteken volt a névnapja, és még nem kapott semmit tőlünk, hanyag szülőktől:) Egyrészt időm sem volt a tanulás miatt, másrészt mi a fenét kapjon, amikor van mindene a tesóktól? Mármint ruha, meg játék. Másra még nincs szüksége:) Hülyeség névnapot tartani egy 4 hónapos gyereknek...:)) Max. a családi fotók miatt érdemes...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr85518797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.06.23. 22:18:25

Szóval eldöntötted? Akkor június 18-án tartjuk ezentúl? Rendben, csak tudjak róla, mert azóta sem kaptam meg a választ, hogy akkor most 18 vagy 28:) Most nem volt olvadozás, hogy végre látják egymást? :) Nahát :) Puszi

8249 2010.06.24. 21:49:07

Igen, 18 mellett döntöttünk, mert akkor egy hétvégén le lehet tudni mindenki köszöntését:) Ugyebár 18-án van anyu szülinapja is, Renié meg 15-én...:)
süti beállítások módosítása