Hi!

Megnéztem a neten, a bárányhimlő abszolút járhat hasfájással. Lázzal és hasfájással. Láza nincs. Inkább lenne láza, és hasfájása nem... És a szájába is jól belenéztem ma, és nem tetszett, amit ott láttam. 3 hólyag van a nyelvén! Konkrétan se enni, se inni nem tud (nem akar), mert egy falat/korty után sír, és leteszi, hogy fáj neki. Már fogyott is a nagy hasából egy kicsit - szerencsére van honnan:) De amúgy tényleg egy szavunk nem lehet, nagyon jól viseli, nagyon enyhe lefolyású még így is a bárányhimlője. (Én csak az éjszakákat nem viselem jól, ma is 4 és fél órát aludtam 2 részletben, mert sokat sír este a hasfájástól, és Kincső is felkel rá, meg Levente se tud visszaaludni a fél 3-as evése után...)

Viszont azt is olvastam, hogy a családon belüli második fertőzöttnél már durvábbak a tünetek, ha van harmadik gyerek is, annak már a bőre színe nem fog látszódni az egybefüggő pöttyöktől (4-500 db legalább). Úgyhogy most épp elmélkedem, hogy melyik lenne rosszabb. Ha a harmadik fertőzött Kincső, vagy ha Levente lenne. Jó lesz a jövő hetem. Meg anyunak is, míg én tanulok...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr285518788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.06.11. 16:47:51

Ennek nagyon, de nagyon NEM örülök :((( Levente még nagyon nagyon picike ilyen fertőzéshez, és Kincső sem kivétel, de neki talán erősebb a szervezete. Szegénykéim! Minél előbb gyógyuljatok meg és essetek át rajta! Szegény kis Bence póc :( Remélem mielőbb eltűnik a hólyag a nyelvéről, és tud inni, mert ebben a melegben szükségetek van a folyadékra!!!! Puszi
süti beállítások módosítása