Hi!

Bence tegnap reggel:

- Szeretem a Leventét! Kincső nem szereti! Mindig piszkálja.

:))

Azért elmagyaráztam neki, hogy Kincső azért piszkálja mindig Leventét, mert nagyon szereti:)

Tegnap végre jó sokat voltunk lent a gyerekekkel. Délelőtt elmentünk postára, utána beszaladtunk a mellette lévő játszótérre, mert Levente épp éhen akart halni. Persze számítottam rá, vittem mindent (termoszban meleg vizet, stb), úgyhogy ott etettem meg. Anyuval épp összefutottam a posta előtt, úgyhogy bejött velünk, és míg etettem, addig ő Kincsőt hintáztatott. Mókás volt, hogy sosem járunk arra a játszótérre, mégis több ismerőssel is találkoztunk:) Nagyon jó lenne már az a játszótér Bencének, mert jó nagy, sok játék van (nagyobbaknak is), de sajnos a 2 kicsivel megoldhatatlan. Pl. azért, mert jó nagy:) Ott már nem tudok 3 felé szaladgálni és figyelni. Etetés után vettünk krumplit (Kincső nagy eper-eper felkiáltásokkal mindenképp a meggyhez akart hozzáférni), meg elmentünk a gyógyszertárba. Ahol persze nem lehet üveg cumisüveget kapni. Soha sehol nem lehet, midig be kell rendelni. Tudom, luxustermék. Pedig mi nagy vásárlók vagyunk, két üveget is eltörtünk az elmúlt 2 hétben... Hazafelé pedig beugrottunk még egy boltba is, valami rágcsát venni Kincsőnek (célirányosan azért, hogy elcsapja az esetleges éhségét), mert még beígértem neki, hogy hazafelé is beugrunk a másik játszótérre. Mert nagyon nem akart eljönni a másikról. Úgyhogy még egyet játszótereztünk:) Délután pedig megint mentünk le, és anyu Bencét is oda hozta bölcsi után. Úgyhogy nem panaszkodhatott senki. Csak a sok szúnyogra:(

Valahogy be kell majd lőnöm a játszóterezős időpontokat. Annyi biztos, hogy az én gyermekeimnek sanyarú sorsa lesz, mert mindig hamar el fogunk jönni. Bence ne panaszkodjon, ő egész nap kertben van most, Kincsővel meg hamar lemegyünk, úgyhogy ő is van eleget. De nem tetszik, ahogy 5 körül (bölcsi, ovi után) megtelik a játszótér. Túl sok az ember. Meg a gyerek. Ha fél 4-től max. fél 6-ig lent vagyunk, az legyen elég délutánra. Levente fél 3-kor eszik, utána tudunk csak lemenni, az fix. Lent nem tudnám megetetni, mert ahhoz kettő után kéne elindulni le, de akkor Kincső még alszik, vagy éppen felébredt:) De mindegy is, nálunk más napirend van, mint sokaknál. Az én gyerekeim már rég alszanak, mikor hallom a konyhaablakból, hogy más gyerekek még csak akkor mennek haza. Tavalyról is emlékszem, hogy amikor sokáig maradtunk, és vittem haza már konkrétan az esti fürdetésre a gyerekeket, valaki még csak akkor hozta le az övét... Nálunk Levente fél 7-kor eszik, amikor végzett, akkor kezdődik a többieknek a fürdés. Általában fél 8-ra ágyban vannak.

Bence pocsékul alszik, mióta hazajöttünk Sukoróról. Egész éjjel forgolódik és hánykolódik. Süvi szerint melege van, szerintem nincs. És annyit mozgolódik, hogy szerintem Kincső miatta szokott felriadni. Kincső amúgy sokkal jobban alszik mostanában, alig 1-2-szer sír fel éjszakánként, de abból is az egyik tuti éjfél előtt van. Nem is kell már nagyon kelnem hozzá. Mint ahogy már az elalvásnál sem kell bent lennem. Se délután, se este. Olyan két, két és fél hónap kellett, hogy megszokja az új rendet. Szóval, Bence valami miatt nyűglődik két éjszaka óta, és ma meg is jelent az ágyunk mellett. Arra keltem, hogy Bence suttog valamit:) Többször elismételtettem vele, hogy suttogjon már a fülembe, mert nem hallom, de semmit nem értettem abból, amit mondott. Úgyhogy rákérdeztem, hogy velünk akar-e aludni. Persze akart, már ugrott is be közénk, és egy hang nélkül aludt reggelig. Még Süvi ébresztőjére se kelt fel reggel. Már Kincső és Levente is ébren volt, ott hevertek Bence két oldalán, még akkor sem kelt fel:) Bár hozzáteszem, hogy Kincső ma felkelt Levente reggeli sírására, így 7 óta ébren volt - ahogy Levente is. Bence időben kelt, ahogy szokott. Szóval, nem gondolnám, hogy fáj valamije éjszaka, mert akkor az a mi ágyunkban is fájna neki. Nem tudom, mi a gondja, reggel sosem tud okot mondani, hiába kérdezem. Remélem vagy megoldódik a dolog, vagy rájövök, hogy mi a gond. Csak pár napom van rá, mert Bence hétvégén elutazik nyaralni Líviáékkal, valószínűleg 2 hétre is!! Még sosem volt ennyit, és ilyen távol tőlünk. De biztos jól fogja érezni magát, Dóri is megy. Én meg kevesebb, mint 2 hét múlva államvizsgázom, úgyhogy pont rámfér majd egy kis gyerekmentesség. Anyu is bevállalta már Kincsőt és Leventét (na nem két hétre, csak ahogy szükséges), hogy tudjak tanulni. Még Süvi is kivett pár nap szabit, és ő is itthon hagy kis időre (talán pár napot Bencéékkel lesz Balcsin, amúgy meg Sukorón), úgyhogy nyugodtan tudok majd tanulni. De jó is lesz! Kis nyugi:) Persze akkor meg odáig leszek a család hiányától:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr795518785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.06.08. 19:17:50

Hallom, bárányhimlős Bence :(( Szegény póc! Akkor ezért forgolódott ennyit, mert lappangott benne ez a betegség! Remélem mielőbb meggyógyul! HA kell holnapra segítség délelőtt-kora délután, szólj! Akkor most változik a történet, gondolom? :( Puszi, majd írj bővebben, hogy mi történt még ma!

8249 2010.06.08. 23:07:57

Köszi, itthon fogunk ülni, max. mesenézéshez tudsz csatlakozni, nagy segítségek nem kellenek:) De jöhetsz nyugodtan, ha akarsz:))
süti beállítások módosítása