Hi!

Kincső tegnap éjszaka is lázas volt - bár nem mértem - úgyhogy végül fél 4 körül kapott lázcsillapítót, hogy ő is, és én is tudjunk végre aludni. Nem volt különösebben rosszul, nem volt kimondottan nyűgös, de nagyon sokszor kelt fel. Már kezd "nőni" egyébként, mert kevesebbet hisztizik, sír este és éjszaka, inkább kezd "aja, ajá"-t kiabálni:) És az nekem már haladás, hogy nem sír, hanem inkább hív engem, ha valami nyűgje van:)

Levente ma nagyon rosszul evett. Sosem ette meg az egész tápszert, és etetés előtt már egy órával nekilátott ordítani. Néha fél órával előbb megetettem már, hogy ne ordítson, de persze hiába gondolta, hogy milyen éhes, mert a kaja felét ette csak meg. A maradékot úgy fél óra múlva. Ez így nem túl jó, jobban oda kell figyelnem az etetésére, és vagy megtömöm (bár akkor kibukja), vagy hagyom még fél órát ordítani, hogy a megfelelő etetési időre tényleg éhes legyen... Pazar. Ezen kívül folyik az orra kicsit, és néha szörcsög. Pl. most az esti fektetés után is. Inkább kitettem megint a hordozójába, hogy nyugodtan tudjon aludni. A kézi orrszívónk meg 3 év után megadta magát. Szerintem tavasszal nagyon igénybe volt vége, rengeteget mostam, hogy ne ragasszak a egyik gyerekről a másikra vissza semmit, és szerintem valahol benedvesedhetett. Még a benne lévő újratölthető elemet is megölte. Mivel nagyon nincs kedvem most x ezer forintot kiadni egy újra, lehet, hogy veszek ilyen orrszívó porszívót, vagy mit. Tuti hatékonyabb is, bár ezzel az elemes változattal sem volt semmi baj. Jó, a 3 év alatt egyszer kiderült, hogy Kincsőnek talán volt egy arcüreg gyulladása, ami a nem megfelelő szívás eredménye lehet... Igaz hány olyan gyerek van csak az én ismeretségi körömben, ahol folyamatos a mindenféle üregek gyulladása a fejben nátha alatt, holott csak orrszívó porszívós cuccot használnak... Meg 3 gyerek mellett porszívót kapcsolgatni éjszaka, ha szükséges... Nem örülök, de majd elleszünk vele még 3 évig, míg Levente is tud már majd orrot fújni.

Ma is anyuéknál voltunk, ma is volt homokozás, de csak délelőtt ugyebár, mert a változatosság kedvéért már megint pocsék idő lett. A jó hír, hogy végre van saját autóm, a rossz hír pedig az, hogy jelenleg minek?:)) Nem tudunk megint sehová se menni, csak a lakásból tudjuk figyelni az esőcseppeket. De a héten már mindenképp elviszem Leventét a Heim Pálba! Jelenleg keddre tervezem, aztán meglátjuk, hogy Kincsőt elvállalja-e valaki arra a pár órára. Mert Leventét a 11 és a 3 órás etetése közt vinném a forgalom miatt, de Kincsőnek akkor épp ebéd és alvás van.

Bence annyira kisfiú már, annyira tündéri! Dől belőle a hülyeség, folyton kergetőzni akar, szakad a röhögéstől, idétlenkedik, és még mutogatja is magát:) De amúgy nagyon "kedves". Ma például megkaptam tőle, hogy én digi-dagi vagyok, és az ő feneke csinos, az enyém nem:) Jó, ezek tények, de azért nem kell az orrom alá dörgölni:) Édesség helyett kukoricagolyót kapnak (ami olyan mint a kölesgolyó, csak kisebb), és imádják. Bence ma átöntötte a saját táljába Kincső összes golyóját is, és amikor visszaadta neki a tálat, akkor megkérdeztem tőle, hogy golyó is van-e a tálban. Nagy komolyan mondta, hogy "nem, de van benne kosz!" (És még meg is mutatta:) Kedves testvér amúgy:) A kosz egyébként a golyóról lehullott fűszer volt, mert nem natúrt vett Süvi. De egyébként rendes testvér, nem irigy az ételre, nála alapértelmezett, hogy mindketten kapnak mindent, így, ha neki adok valamit, akkor már szól is nekem, hogy a Kincsőnek is! Ha szólok neki, hogy Kincső tányérjából elfogyott valami (golyó, alma, banán, akármi), és adjon neki, akkor egy szó nélkül tesz át a saját tányérjából. De Kincső is ilyen. Pl. ha kint van velem a konyhában, és épp Bencének töltök inni, akkor szalad be a pohárral, hogy odaadja Bencének, nem nyúlja le:) És szívesen viszi, szereti ezeket a megbízatásokat!:)

Tegnap el is felejtettem megírni, hogy Levente milyen ügyes. Tegnap már fogtam magam, és letettem a gyereket a földre (a pokrócára). Letettem hasra, kinyomta magát, körülnézett, majd átheveredett a hátára. Ennyi. Na mondom, ez meg mióta forog?? Visszatettem a hasára, kitolta magát, majd megint átheveredett a hátára, hogy ő inkább most így szeretné. Ja mondom, jó, oké:) Valamiről lemaradtam útközben:) És nem úgy fordul ám, mint a testvérei tették! Ők a feneküket dugták ki, azt kibillentették oldalra, és így estek át a túloldalukra. Levente nem. Kitolja magát, és lényegében eldől. De ez nem olyan dőlés, hogy eldőlt, hanem komoly és célirányos átfordulás. Hátról simán az oldalára fekszik, és küzd a teljes fordulatért. Arca már lent van, de a karja útban van, nem tud tőle megfordulni teljesen:) Még nem jött rá:) Igazából fogalmam sincs, hogy mikor szoktak a gyerekek megtanulni átfordulni, és a Bencéék mikor tanultak meg. Majd utánanézek. Sajnos én nem jegyzek meg ilyen adatokat (ezért írok blogot), de annyira nem is érdekelnek. Biztos mérföldkő az életükben, de úgy egészében nézve teljesen lényegtelen. Mindegyik megfordul előbb-utóbb, lényegében kit érdekel, hogy mikor?:) Főleg évek távlatából:) Max. annyi érdekes van az egészben, hogy 3 hónapos + 1 napos korában láttam először megfordulni.

Akkor még egy rossz hír rólam. Nem megy ez a fogyás. Olyan szépen elindult pár hete, most meg csak 2 kilót fogytam 3 hét alatt. Szinte megéri egy vagyont kidobni fogyókúrás kajára. Mérgemben már nem is rendeltem jövő hétre ilyen menüt, csak v.mi fittness ebédet, azt annyi. A reggeli-vacsorát majd megoldom. Kicsit kevesebből. Az a gond, hogy sportolás nélkül csak vánszorogni fognak a grammok lefelé. Bezzeg, amikor még volt időm heti 5-ször konditerembe járni esténként! Meg heti 2-szer baba-mama tornára, amikor még volt. Nem baj, eljön még az én időm, csak győzzem kivárni:) Szegény jó férjem már előre "örül", hogy idáig csak a suli miatt nem értem rá vele foglalkozni, de suli után majd az edzések miatt nem fogok... De legalább lesz egy szép csinos felesége:)) Hát, ez sajnos egy ilyen időszak amúgy is. 3 gyerek mellett saját magamra sincs (elég) időm.

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr955518776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.05.31. 12:23:35

Hát én nem akarok semmi hülyeséget írni, de Feri egyik unokatestvére most úgy adott le 10 kilót, hogy péntekenként nem eszik :) Mondjuk én most azon gondolkodom, hogy megpróbálok minden héten levesnapot tartani, amikor nincs szilárd étel, csak leves meg tea. Neked mi a véleményed erről? Lehet, ki kéne próbálnunk, aztán a végén majd lesünk, hogy nagyok a ruháink :)) Meg esetleg otthon csinálunk napi x-et felülésből, combos, fenekes, stb. A végén még ingyen, olcsón lefogyunk:) Én most jelenleg ezen agyalok, mert már nem jó ez nekem... szeretnék karcsúbb lenni, feszesebb bőrt.. Akkor Levente 3 hónaposan megunta és forog :) Tök jó:) Amúgy meg milyen kocsit vett bátyám? :) Puszi

8249 2010.05.31. 12:26:03

Anyu évek óta nem eszik pénteken, mégsem fogyott még 10 kilót azóta:) És ha a 7 napból 6-on zabálok, akkor nem biztos, hogy számít a péntek:) De azért Feri unokatesója szerencsés:) A kocsi olyan, mint a tied, csak kék!

Lívia 2010.05.31. 19:43:15

Édes, ügyes kis Levente! Tudja, hogy neki produkálnia kell, hogy kellően elájuljunk tőle! Ami a fogyókúrát illeti, szerintem ha el tudod hagyni a kenyér és tésztafélét, meg nem eszel semmilyen édességet (pl. nem teszel cukrot a teába, meg ilyesmi), akkor elég könnyen le lehet fogyni ( bár én megőrülnék, ha nem ehetnék némi kekszet....)

Dóri 2010.06.01. 13:42:33

Nem is tudtam, hogy anyukád koplal egy napot egy hétből, ráadásul ő is pénteken :) Akkor ez nem egyedi eset :) Azt hittem, nem egészséges dolog szándékosan koplalni egy napot, bár nagy baj nem lehet belőle, ha csak egy napról van szó :) Hát igen, tésztafélék, csokikák...nem könnyű elhagyni ezeket... azért olyan nehéz nekem, hiszen függő vagyok...:) De megpróbálok tenni valamit, csak még határozott elhatározás a kérdés, hogy mikor kezdem... Elvileg bikiniszezon van már, de gyakorlatilag még bőrkabátban járok...:/:( A héten megpróbálok átruccanni hozzátok babázni, meg dumcsizni, csak írjátok meg, mikor nem jó nektek. Báty mikortól szokott otthon lenni? Nehogy reklamálni merjen :) Puszi

8249 2010.06.01. 23:46:38

Az 5 hét alatt 3-szor ettem tésztafélét (Süvi maradék pizzáját), amúgy se kenyeret, se semmit! Édességet sem természetesen. Gyerekek maradékát sem. Semmit. (Na jó, néha-néha valamit, de nagyon néha, és nagyon valamit:) A héten jó a holnap délután, onnantól pedig még nem tudom, attól függ, hogy Krisztihez mikor megyek. Majd írok.
süti beállítások módosítása