Medellin 2010.05.19. 13:35

Szegény Levente:)

Hi!

Szegény Levente, mit követtem el ellene, és nem is tudja...:) Az a helyzet, hogy mivel kissé kinőtte mostanában a ruháit, ezért előtúrtam a régieket, és néztem, hogy mit adhatok rá. Az a gond, hogy Bence megfelelő méretű régi ruhái nyáriak, most meg május közepén még mindig hideg van. Viszont Kincső régi ruhái téliek, így Levente tegnap kapott egy rózsaszín pulóvert alváshoz:)) De még így is kis pasinak néz ki! Nem baj, ágyban alváshoz jó a rózsaszín is, csak az oltásra azért nem abban fogom ma vinni:)

Kincsőnek ma volt egy kis kimenője, és nagyon örült neki! Előkészítettem már előre a kabátját, sapkáját, és amikor jártában-keltében észrevette, akkor felkapott mindent, és hozta oda hozzám, hogy fel akarja venni:) Így fél órán keresztül bakancsban, sapkában és kabátban közlekedett a lakásban, míg Lívia meg nem érkezett:) Nagyon édes volt:) És amikor jött haza ebédre, akkor meg nem engedte, hogy levetkőztessem!! Amikor asztalhoz ült ebédelni, akkor vehettem csak le róla a kabátot... Megbeszéltem anyuval is, hogy Kincsőre ne vigyázzon, míg Leventét oltják, hanem jöjjön ő is, menjünk mind:) Mert persze mindenképp jönnie kell, mert még mindig nincs olyan idő, amiben én Leventét megtologatnám oda-vissza... Csak olyan rossz lenne Kincsőnek, ha ő nem jöhetne, biztos nem akarna maradni. Persze ez még attól is függ, hogy mikor kel fel.

Na, hogy is írjam virágnyelven - mióta nem 5 ember olvas, pedig titkos a blog -: ismét alkalmassá váltam arra, hogy újabb anyai örömök elé nézzek, úgyhogy ma délután felhívom a nőgyógyászt, hogy mennék hozzá fogamzásgátlást intézni. Hormon kilőve, egyéb alkalmi hülyeségek kilőve, úgyhogy a spirál mellett döntöttem, 5 évig tuti nem lesz újabb gyermekünk:) 5 év pedig épp alkalmas idő egy utolsó elgondolásra, hogy kell-e még egy, vagy sem, mert a rákövetkező 5 év múlva már tuti nem. De 35 évesen még simán lehet. Bár, mint tudjuk, jelenleg nem akarunk 4. gyereket, és ezt el ne felejtsem:) De 5 év múlva még felülbírálhatjuk magunkat:)

Na, megyek készülődni, mert lassan megyünk oltásra!

Ja, jut eszembe, én is megemlítem itt, hogy megszületett tegnap Mam babája, most olvastam a blogján! Benedek lett a neve, és még Leventénél is nagyobb baba lett a 4260 grammjával! Innen is gratulálok!!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr665518769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása