Hi!

Kincső az elmúlt napokban nagyon jól alszik a betegsége ellenére, alig 1-2-szer kel csak fel. Még nem is írtam, hogy az altatással is kezdünk egész jól állni. Délután már nem kell bent lennem vele, és sokszor este sem! Mostanában elég kimerült a bajai miatt estére, így simán álomba zuhan, de már azt is eltűri amúgy, hogy kimászkáljak Leventéhez, ha sír, és esetenként vissza se menjek. Elalszik anélkül is. Úgy tűnik már biztonságban érzi magát:) Nem azt mondom, hogy már abszolút nem kell bent ülnöm vele, de már nem kell mindig és egyfolytában! 2 hónapja van új fekhelye amúgy.

Ma kiderült, hogy Bencének biztos nem az ovival és a beszoktatással van a baja. Jelenleg lent van Líviáékkal és apával Sukorón, és már délután panaszkodott az apjának, hogy hiányzik az anya! Olyan édes volt tegnap is, amikor hoztam el a bölcsiből:) Ült hátul az autóban, és épp lelkesen meséltem neki, hogy holnap megy majd le Sukoróra mamával, Karcsival és apával! Gondolkozott kicsit, majd megkérdezte

- És anyával?

- Nem, anya nem megy Sukoróra.

- Anya hová megy?

:)) Sehová, én maradok itthon...

Nem tudom mitől lett ilyen anyás. Féltékenység? Nem úgy tűnik, nem lóg rajtam itthon. Kincső is nagyon-nagyon anyás most. Még apjához sem hajlandó átmenni a karomból, amikor ő munkából hazaér. Csak rázza a kis fürtjeit, és bújik a nyakamba. Persze, ha apa felajánl neki egy kis háton lovagoltatást, az azért szokott hatni rá:))

Reggel Kincső tündéri volt! Épp Bencét öltöztettem, amikor Kincső megjelent a kis ruhájával a karján, és nekilátott toporogni a lábam mellett. Amikor Bencét letettem, akkor egyből ugrott fel az ölembe a ruhával, egyértelműen azzal a szándékkal, hogy ő azt fel akarja venni. Úgyhogy felhúztam rá. Térülök-fordulok, egyszer csak megjelenik megint a lábamnál, egy harisnyával a kezében:) Legalább tudtam, hogy aznap mit adok rá, ő eldöntötte:) Épp ideális öltözet volt a homokozáshoz... Anyuékhoz mentünk át, és mivel már szép az idő, ki lettek a babák csapva a kertbe. Levente akkorát aludt a teraszon, hogy 5 teljes óra telt el végül két etetése közt! Kincső addig homokozott, meg a kutyát kergette. A végeredmény az volt, hogy a ruhája és a harisnyája vastagon homokos, és kutyaszőrös volt. Lulu épp vedlik ugyebár, úgyhogy a "vastagon" szót szó szerint kell érteni ez esetben... Épp néztem, hogy milyen pazarul felszerelt homokozójuk van. Anyu mindig mondta, hogy vigyek át oda is lapátokat, meg formákat a gyerekeknek, meg ő is vett, meg ott is maradt, úgyhogy jelenleg az az állás, hogy nekünk van 3 lapátunk, meg egy törött szitánk, amivel játszótérre járunk, anyuéknál meg alig lehet hozzáférni a homokhoz a sok kelléktől:)) Azt hiszem párat vissza fogok venni:)

Épp azon elmélkedtem, hogy idén kimaradt a majálisozás, egyrészt azért, mert a fél család Sukorón van, másrészt nem egészségesek még a gyerekek, amúgy meg 3 gyerekkel nem lenne túl szórakoztató:) Tavaly nagyon jó volt, akkor csak Bencét vittük, de jövőre már mehetünk mindannyian! Csak egy kisebb babakocsit kell vinnünk, és úgy már egyszerűbb lesz.

Erről jut eszembe, nagyon fel vagyok most lelkesülve! Úgy néz ki, hogy belátható időn belül saját kocsim lesz! Mármint van saját kocsim, csak Süvi jár vele munkába, mióta az övét eladta, de lassan vissza fogom kapni! Nem leszek totál rászorulva a nagyszülőkre, és találkozhatok végre mindenféle régi ismerőssel, akiknek azóta szintén van babájuk, és nem lesz külön kihívás megszervezni egy DM látogatást, ha tápszert akarok venni, meg egy fogkefét... Csak betolom a kölköket a kocsiba, és már mehetünk is:)

Leventét betettem az ágyunkba, apa helyett ma ő alszik velem:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr585518756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása