Hi!

Kincső ma is végigaludta az éjszakát majdnem, azaz csak egyszer kelt fel 1/2 6 körül, amikor épp Leventét etettem.

Reggel aztán nagy kapkodás volt, hogy mind a 3-an (4-en) időben elkészüljünk, mert 9-re mentünk az óvodát megnézni. Mivel Líviáék vidéken vannak, Süvi munkában, anyu beteg, apu jött át Leventére vigyázni:) Eleinte úgy volt, hogy csak Bencét viszem, de két gyereket nem akartam apura hagyni, így Kincsőt is vittem.

A jelenlegi kiscsoportban voltunk délelőtt, és nagyon mókás volt, mert egyrészt csomó ismerős gyerek volt (Bálint, Nimród, Tomi, Zotmund, meg még egy-kettő, akit névről nem ismerek), másrészt pont olyan anyukák jöttek a nyílt napra, akiket ismerek, és jóban vagyok velük:) Ott volt Virág is, akiről múltkor talán már írtam, hogy bár fiatalabb, mint Bence, magasabb szerintem. Most megnéztem, és tényleg! Pedig pont fél év van közöttük, mert Virág október 13-án született. Erről jut eszembe:) MA VAN BENCE SZÜLETÉSNAPJA!:) Erre még visszatérek:)

Bence és Kincső is nagyon élvezték a sok újdonságot, a sok játékot, de a foglalkozásokon nem vettek részt. Mondjuk ez Kincső részéről érthető:) De a többi gyerek sem vett részt semmin, akik velünk voltak nézelődni. Volt mesélés, mondókázás, meg torna délelőtt. Utána kollektív pisilés/kézmosás, majd gyümölcsosztás. 2 órát voltunk bent, majd az intézményvezetővel beszélgettünk, bár az annyira nem volt érdekes. Elmondta, hogy mik vannak náluk, hányan vannak, milyen foglalkozások, stb, de igazából nekem mindegy. Engem nem kell győzködni, mindenképp oda jelentkezünk:) De azért udvariasan meghallgattam, kérdésem nem volt:)

Aztán jött egy kisebb balhé, vagyis hiszti, mert Bence nem akart hazajönni, az óvodában akart maradni... A végén Éva néni (leendő csoportvezetője, vagy mi) adott neki egy kacsát, hogy azt vigye haza, és holnap hozza vissza:) Mondjuk nem ennek hatására ment haza, hanem az én hatásomra, de azért kedves gesztus volt, és Bence is örült neki:) Holnap is megyünk, akkor ismerkedünk meg Éva nénivel és a teremmel, ahol a csoportjuk lesz jövőre. Csak azt nem tudom, mit mondjak Bencének, hogy haza is jöjjön holnap, illetve mit mondok neki, hogy szeptemberig miért nem mehet???

Aztán délután megint nagy kapkodásban voltam, hogy készen legyek időre, mert ma mentem a 6 hetes kontrollra. De 3 gyerek mellett készülődni... Nem lehet kényelmesen:) (Nem késtem el most sem.) Természetesen minden rendben. Se a Barna, se Ica nem volt, mindketten a kórházban rekedtek (egy műtét, egy szülés), úgyhogy Péter vizsgált. A "Köszönöm" leveleket meg leadtam Zsuzsának, hogy továbbítsa az illetékeseknek.

Nőgyógyász után pedig szaladtam haza, mert fel kellett köszönteni Bencét! Tegnap este kirohantam még a Tesco-ba, pár apróságot (pl. gyertya) beszerezni, úgyhogy szinte felkészültek voltunk mára:) A gyertyának természetesen örült, a marcipánnak is, és végül a Legónak is. A többit meg sem nézte kb:) Amikor este telefonon beszélt pár családtaggal, akkor mindenkinek csak azt hajtogatta, hogy "polipom van":)) Mindenre ez volt a válasza:) Ugyanis polip is járt a kalózos szetthez:) Nagyon édi volt.

A "köszi" mellett elkezdte a "bocs(i)-t is használni. Meg még pár ilyen nem reális hülye szófordulatot, amik most nem jutnak eszembe:) Meg ilyen hülyeségeket is mond teljesen komolyan:

(Épp veszekedtem vele, hogy míg Kincsőt ágyba tettem, addig ő kiöntött egy liter vizet a kádból a fürdőszobaszőnyegre. Ült a kanapén törülközőben, rám nézett) :

- Hmm. Az a baj, hogy kicsit fáradt vagyok.

:)) Mintha ez lenne az oka a viselkedésének, ami amúgy nem kizárt:) De, hogy ő így kijelentse...:) Mond jókat egész nap, de estére kimegy a fejemből, írni meg nincs alkalmam...

Pénteken pedig remélem mehet végre bölcsibe. Én meg Kincsővel megyek a homeopata orvoshoz, akihez már hetekkel ezelőtt bejelentkeztünk, aztán remélem Leventére tud majd valaki vigyázni:) Pénteken Timivel mentem volna utó-szülinapot ünnepelni egy étterembe, de ma azt is le kellett fújnom, mert nem tudom az összes gyermek elhelyezését megoldani, mert anyu szegény nem gyógyul.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr725518742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

90700 2010.04.15. 12:26:41

Boldog születésnapot kívánunk a nagyfiúnak!! :))
süti beállítások módosítása