Hi!

Csak nincsenek nyugodt éjszakáink... Bence már két éjszaka óta menetrend szerint megjelenik mellettem az aktuális nyűgjével, és általában behúzom magam mellé, hogy aludjunk már:) Hol szomjas, hol a hasa fáj, de igazából szerintem mindig a csúnya köhögésére kel fel, aztán nem tud visszaaludni. Mert, ha már ébren van, akkor gyorsan felfedezi, hogy milyen nyűgjei vannak a köhögésen kívül... Úgyhogy most 2 óránként keltem. 2-kor és 6-kor Levente miatt, 4-kor és 8-kor Bence miatt. Fontos az éjszakai napirend is ám!:)

2 napja úgy tűnik, mintha Levente mosolyogni próbálna, annyira édes!:) Bár szépségversenyen továbbra sem fogom indítani, a legrendesebb baba címért bármikor indulhatna. Ha minden gyerek ilyen lenne, mint ő, esküszöm mindenki rendelne gyorsan vagy ötöt, amíg a készlet tart. És remélem, hogy nem fog elromlani, mert nem garanciális. A szeme még mindig váladékozik, de sokkal szebb, mint volt; a kiütései sem tűntek még el, de az is jobb. A haja pihés még mindig, és vörösesszőke. Még szopizik is, a tápszertől meg bukik. A ruhái még jók rá, és még mindig a legkisebb pelenkát hordja.

Anyu ma átjött, vigyázott Leventére (aki végig aludt) és Bencére, míg én kicsi Kincsővel elmentem vásárolni. Bence azért nem jöhetett, mert ajándékot akartam venni neki. Kincsővel a Lurdy-ba mentünk, mert be kellett ugranom a Photo Hall-ba, és ha már arra jártunk, akkor körülnéztünk, mert anyunak kerestünk képeslapot. Azt nem találtunk, de találtunk egy konkrét Lego boltot! Vettem Bencének kalózos Legót (most hívta fel rá Süvi a figyelmemet, hogy kicsi benéztem, mert tényleg Legó és nem Duplo...), Kincsőnek pedig egy pár cipőt, a mellette lévő cipőboltban. Annyira olcsó volt (1290 Ft), hogy ha csak dísznek vesszük nézegetni, akkor is megéri kb... És van Disney bolt is, ahol minden van, amit Bence szeret, de persze csillagászati árakon. Egy fürdőköpeny pl. 7500 Ft. Ennyiből szülinap, névnap és karácsony is kijön... Szóval, árak azok vannak, de kétség kívül csábító a kínálat. Kincső imádta a vásárlást, egy hangja nem volt a babakocsiban, csak néha hátranézett rám, és az egész fejével örült. Fültől fülig ért a szája, és odáig volt az anyás programtól! Anya közben megfőtt a kabátjában, de az meg ápolt és eltakart.

Bence most épp lent sétál Líviával, Kincső anyunál van még mindig, Levente meg hatalmasakat alszik. Akkorákat, hogy 4-5 óránként etetem már sokszor, nem 3 óránként...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr815518726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása