Hi!

Nem könnyű az élet... Megint azt tudom csak írni, mint minden alkalommal: semmi gond nem lenne itt 3 gyerekkel, Leventével nincs sok gond (bár most épp itt ordít a karomban), de Kincső az, aki miatt már teljesen ki vagyok készülve. Valószínűleg pszichés gondjai vannak, hogy új ágy, új gyerek, és nem tudja feldolgozni. Ma éjszaka már simán sikítozott, és nem kellett neki semmi, csak a kis karjait nyújtogatta felém. Átöleltem, ráborultam, puszilgattam, és így aludt el fél perc alatt, csak ettől nyugodott meg. Csupa stressz a gyerek, elképzelhető, hogy szorong éjszaka, és nem tudom, hogy mit csináljak. Egyelőre elvisszük egy homeopata orvoshoz, hogy találjon neki valami alkati szert, aztán reménykedünk. Mert ez tarthatatlan állapot. Neki is, nekem is.

Ma meg életében először nem aludt délután. 2 órán át szenvedtem vele, a végén már csak sikítozott és fuldoklott a sírástól. Mintha tűzbe akartam volna fektetni, nem pihe-puha lepedőre. Anyut is kb. zokogva hívtam fel, hogy tehetetlen vagyok, úgyhogy elvitte Kincsőt. De addig csak ordított és sikított. Vagyis pl. olyat csinált, hogy ült az ölemben (csak ölben vagy karban nem sírt), lekéredzkedett, és amint leraktam, nekilátott sikítani, és nyújtani a karjait, hogy azonnal vegyem vissza! És nem én akartam letenni, ő akarta! Úgyhogy ennyire volt csak durva a helyzet ma...

Ma kicsit renitenskedtünk is, mert Bence fél nap bölcsiben volt, és nagyon élvezte! Haza sem akart jönni:) De most telt ház is volt, mert mindenki épp egészséges:) Reméljük a legjobbakat...

Levente szeme ma szebb és jobb, de még mindig nem gyógyul. Már sokat sír is a sok alvás mellett, de szerintem főleg azért, mert még nem tud egyedül visszaaludni, ha nem mellen alszik be. Néha hagyom ordítani, egy idő után kidől és elalszik. De persze attól is parázok, hog azért ordít, mert épp nem volt elég tejem és éhes. Bár ennek ellenére éjszaka simán alszik 4 órákat, de ma napközben is eltelt egyszer ennyi idő 2 evés közt, akkorát aludt... Hát, nem tudom. Most kb. egy órája ordít megállás nélkül. Szerintem nem tud elaludni, pedig még kézbe is vettem. De lehet, hogy a hasa fáj, pedig mióta ébren van most, már kakilt is. Az is lehet, hogy éhes, mert nem volt neki elég a vacsi. Szörnyű. Kicsi ordító csomag, és nem tudom, hogy mi a baja.

Kincső ma kapott csatokat a hajába anyutól, nagyon tetszik neki! Csak az a gond, hogy a hajával együtt veszi le a fejéről, majd ő próbálja visszaragasztani. Kicsit macerás, és nem túl hajkímélő program jelenleg:) Bence meg kapott egy kis átmeneti kabátot, meg cipőt. Nagyon tetszik neki, a cipőt alig lehetett leimádkozni róla:)

Kincsővel viszont nagyon ölik egymást, megy az adok-kapok. Kincső üt kettőt, Bence vissza 4-et, utána megint Kincső támad, majd megint Bence. Én meg nézek, mint a moziban, veszekszem velük, közben szoptatok:) Jó is lesz mindenkinek, ha Bence egész nap bölcsis lesz már, ezt minden nap megállapítom:)

Süvi ma egy pakkal állított haza, mert a munkatársak meglepték őt egy kis babás meglepetéscsomaggal. Kaptunk zenélő forgót Levente ágyába, meg egy csomag pelenkát:) Igaz én kértem ezeket, miután Timi felhívott, hogy ez ilyen szokás náluk, de mégis mire lenne szükségünk 3. gyereknél:) Az előző zenélő cuccunk elromlott, kidobtam, ez jutott eszembe:) Bár veszélyes darab, mert ugye ez állt bele egyszer a szemembe, amikor a sötétben behajoltam a kiságyba...

Sürgősen (a 6. hét után) el kell jutnom a csontkovácshoz, mert rájöttem, hogy valamim nagyon nincs jó helyen, és nem tudok a hátamon feküdni...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr325518714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lívia 2010.03.17. 23:53:35

Ha akarod, holnap Kincsőt távolítom el egy időre, mit gondolsz?
süti beállítások módosítása